Hakkında

Tahir

SEN SEN OL KİMSEYE UYMA 😉
  • 487 Puan
  • 1 Yorumlar
  • 56 Sözler
  • 268 Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@Tahir 2 sene önce

Meğer ne çok canı yanarmış insanın baktığı yerde göremeyince görmek istediğini

@Tahir 2 sene önce

Nasıl bir yerden vurdun beni bilmiyorum bildiğim tek şey çok fazla acıyor...

@Tahir 2 sene önce

Kasıtlı sevmedim seni Azrail fısıldadı kulağıma nasıl ölmek istiyorsun diye. Seve seve dedim, oda seni seçti ölüyorum yar.

@Tahir 2 sene önce

Düşlerinden vurulmuş insanlardan hasar almamış tek gece yoktur yorgunluğumuz kırgınlığımız ve yalnızlığımız dilimizin ucunda türkü olmuş ince bir âh'tır bize..

@Tahir 2 sene önce

Yürekde sızıdır sevmek bilseydi gelseydi sevseydi diye diye ÖMÜR tüketmektir işte öyle

@Tahir 2 sene önce

Bazen birinin yüreğinde kendini yitirirsin
Bazen de birini yüreğine alır kendini bitirirsin🍁🍁

@Tahir 2 sene önce

Bugün içim üşüyor hasretin geldi
Hayalin geldi de bir sen gelmedin 🍁🍁

@Tahir 2 sene önce

Mutluluk kapımı çalmadı gitti
Dalımda bir yaprak görmedim
Zalimin kızı.

@Tahir 2 sene önce

Seni sevdiğim Kadar
Beni sevseydin
KEŞKE 😔💔

@Tahir 2 sene önce

Beni hep yanlış anladın zaten sen, geleceğim ol demiştim gel ecelim ol değil.

@Tahir 2 sene önce

İnsanların seni en çok sevdiği zaman onların işine en çok yaradığın zamandır.

@Tahir 2 sene önce

Tşk ederim

@Tahir 2 sene önce

Ne güzel söylemiş PEYGAMBER damadı HZ. ALİ insanları tanıdıkça yalnızlığın değerini anladım.

@Tahir 2 sene önce

Tşk ederim

@Tahir 2 sene önce

Birgün beni sana sorarlarsa
Öldürmedim ama hayatını
Bitirdim dersin 😔

@Tahir 2 sene önce

Ağzı olan seviyor kalbi olana denk gelemedik.

@Tahir 2 sene önce

Bir gün herkes gibi olmadığımı anlayacaksın işte o gün
SEN, Herkes gibi olacaksın.

@Tahir 2 sene önce

🍂🍁 Bir EYLÜL misali işte,
Giden gidiyor.
Düşen düşüyor.
Gözden gönülden.
Bir EYLÜL daha geçiyor ömrümden.

@Tahir 2 sene önce

O gelmez artık boşa bekleme dedi.!!
Nerden biliyorsun? dedim.
"Gidişinden belliydi" dedi.😔

@Tahir 3 sene önce

Teşekkür ederim

@Tahir 3 sene önce

Bana seni unut dediler unuttum, sakın haa seni değil unut diyenleri unuttum.

@Tahir 3 sene önce

Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak ölsem de ruhum seninle kalacak kapanırsa gözlerim senden önce inan ki son sözüm seni seviyorum olacak.

@Tahir 3 sene önce

Özür dilerim gözlerim. Ben sevdim, sen ağladın.

@Tahir 3 sene önce

Ölümü özledim ANNE, yaşamak isterken delice.

@Tahir 3 sene önce

Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak dönerse senindir dönmezse zaten hiç bir zaman senin olmamıştır.

@Tahir 3 sene önce

Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir, ben gideni değil giden beni kaybetmiştir.

@Tahir 3 sene önce

Dünyada ölüm diye bir gerçek varken, sevdiğiniz kişinin hâlâ nefes aldığına dua edin, akşam annenizin kapıyı açmasına şükredin. Ne bileyim, bi silkelenin. Kıymet bilin, sevin. Severken incitmeyin. Kibir yapıpı gitmesine izin vermeyin. Gün gelir öyle kayıp gider ki o eller avuçlarınızdan, feleğiniz şaşar, dünyanız durur. Derler ki hayat devam ediyor. Ama öyle kolay olmaz. Önce gülüşünüz kaybolur, sonra neşeniz. Siz siz olun şu boş hayatta hiçbir şey için karalar bağlamayın. Özlemekten ciğeriniz solmadan soluğu yanında alın, sarılın... Teni hâlâ sıcakken, sarılın.

@Tahir 3 sene önce

Biz ölenlerden öğrendik gidenlerin geri gelmeyeceğini.

@Tahir 3 sene önce

İçine attığın mı, yoksa içinden atamadığın mı en çok canını yakar...

@Tahir 3 sene önce

Ağlamıyorum. Sadece karnıma kramplar giriyor, kalbim sıkışıyor o aklıma geldikçe. Sabret geçer diyorum, geçmiyor…

@Tahir 3 sene önce

Biri tarafından çok sevilmek insana güç verir, birini sevmek ise seven insana cesaret verir.

@Tahir 3 sene önce

Hep o kıramadığımız insanlar bizi paramparça etti.

@Tahir 3 sene önce

Gelen gideni aratır mı bilmem ama, giden kalanı mahvediyor onu biliyorum.

@Tahir 3 sene önce

Ben seni severken kendimi çok üzdüm, keşke seni görmeseydim, görüpte gönül vermeseydim?

@Tahir 3 sene önce

Değmeyen şeyler var hayatta: Üzülmeye değmeyen ayrılıklar düşünmeye değmeyen anılar ve konuşmaya bile değmeyen insanlar gibi..

@Tahir 3 sene önce

Ne kadar yaşanmış acı hikayem varsa altında sevdiğimin imzası var 〰️

@Tahir 3 sene önce

Dün aklımdaydın yine önce ölümü sonra sensizliği düşündüm bir şeyler takıldı boğazıma ağlayamadım acaba sensizlik mi yoksa ölüm mü daha korkunç bilemedim ikisinin farkı yoktu birbirinden ölüm sensizlikse sensizlik zaten ölümdü...

@Tahir 3 sene önce

Bir gün bu yüzüm gülmedi
Mutluluk neydi bilmedi
Kimse neyin var demedi
Yar bile gitti gelmedi
Yeter artık üzmeyin beni

@Tahir 3 sene önce

Bana canım dedi can nedir ki buyur dedim bana ömrüm dedi ömür dediğin nedir ki al ömrümü bir ömrün daha olsun dedim bana nefesim dedi hiç düşünmedim senindir dedim ve bana sen benimsin dedi tebessüm ettim ve alıp yanaklarını avuçlarıma ben senin kölen yoluna ölen iki cihanda sensizliği kefen diye üzerine biçenim be kadınım dedim sustu gözleri doldu ve dedi ki seni seviyorum Tahir.

@Tahir 3 sene önce

Duanla doğmadım ki bedduanla öleyim.
Geçici heves değil.. Hak edene nefes olurum...

@Tahir 3 sene önce

Sen gitmekle EYLEM yaparsan, Ben unutmakla DEVRİM yaparım.

@Tahir 3 sene önce

Kimler vardı hayatın da hiç düşündünmü ya kimle vardı bir zamanlar kimse kalıcı değil ya çıkarları bitmiştir yada yeni çıkar sağlayacak insanlar bulmuşlardır verdiğin değere layık mıydılar seni öyle sömürdüler ki inancın kalmadı hic bir şeye seni öyle yarı yolda bıraktılar ki güvenin kalmadı hic kimseye elbet bir gün onların da yüz üstü bırakılmanın ne demek olduğunu anlarlar sevdiklerini sandıklarin da terk edilmenin acısını yaşarlar HAYAT bu ya güvendikleri dağları başlarına yıkarlar....

@Tahir 3 sene önce

Ağlamak istiyorum bağıra bağıra içimi dükünceye kadar belki de sonsuza kadar beni bu duruma sokan her insanın icini parçalayana kadar sonra bir sigara yakıyorsun gökyüzünü seyrediyorsun bakıyorsun hala herşey yerli yerinde sen sadece kendini ziyan etmişsin yıllar sonrasının planını yaptığın insanın gittiğini kabullenmek çok zor oluyor....

@Tahir 3 sene önce

Hayat canımı yakıyor anne şu insanlara bir şey söyle bi avuç gülüşüm var ona da göz dikiyorlar.

@Tahir 3 sene önce

Ulan ben sana iyi ki varsın demiştim bee.

@Tahir 3 sene önce

Şimdi ne cevap vereyim soranlara, bırakıp gitti mi diyeyim yoksa hiç sevmedi mi..

@Tahir 3 sene önce

Ben birde neyi anladım biliyor musun ben seni sevdiğim kadar bi duvarı sevseydim şimdiye çiçek açardı sen bi yaprak bile vermedin.

@Tahir 3 sene önce

> Ben birde neyi anladım biliyor musun?
>>Ben seni sevdiğim kadar bi duvarı sevseydim şimdiye çiçek açardı sen bi yaprak bile vermedin.

@Tahir 3 sene önce

Gidene üzülme, sevse gitmezdi. Gelene sevinme, o da başkasından geldi.

@Tahir 3 sene önce

Ulan felek misin kader misin bilmem ama benden yana değilsin..


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız