Hakkında

Serkan

Gönlü yarda Olanın Gözü YerDee Olur..!
  • 609 Puan
  • 0 Yorumlar
  • 49 Sözler
  • 539 Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@1299857436713195 7 yıl önce

Mükemmel ol diyen kim,
Edepli ol, saygılı dürüst, efendi ol yeter.

@1299857436713195 7 yıl önce

Sözün özü, sevmek lazım ?

@1299857436713195 7 yıl önce

Gerçek aşk’ı bilen kalp bir damla suya bile hürmetle bakar.
MEVLANA

@1299857436713195 7 yıl önce

Sözünü seçerek söyleki karşında duran kişiye İltifat olsun..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Kimisi dansa kaldırır, kimisi namaza daha ne denir ki. :)

@1299857436713195 7 yıl önce

Bizde bu vicdan varken düşmana bile borçlu çıkarız kardeşim..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Seviyorsan vazgeçmek senin için en son plandır.

@1299857436713195 7 yıl önce

Seviyorum dediğin mi yalandı, yoksa sen mi yalandın???

@1299857436713195 7 yıl önce

Arkasından bakan hep sen oldun demi,
O hep gittiği için bilemez,
Herkes bildiği yolda yürür.

@1299857436713195 7 yıl önce

Pazartesiden nefret eden, cuma gününü çok seven, hafta sonu hemen biten kişi öğrencidir arkadaşım .. :):):)

@1299857436713195 7 yıl önce

Bu yazıyı okuyorsan OKUMAYI biliyorsun dostum... tmm be tm sustum :)

@1299857436713195 7 yıl önce

Bir gün derdini içten dinleyebilecek birisi çıkarsa karşına onu kaybetmeyin.

@1299857436713195 7 yıl önce

İçimden geleni yazmak suç olmadı olamaz olmamalı,
Yazamazsam olmaz, Olmam..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Bir söz çok şey anlatabilir, ama benim arkandan bakarken çektiğim acıyı hiç bir #söz anlatamaz..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Gözlerin yem yeşil bir deniz, ezber bozan bir güzellik..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Çay ver! - 5 TL
Çay verirmisin - 3 TL
Rica etsem bir çay alabilirmiyim - 1 TL
Müsaitseniz bir çay alabirmiyim Teşekkürler - 0.50 kuruş
Tatlı dil Ve örneklemesi
Teşekkürler

@1299857436713195 7 yıl önce

Hayat ben yorgun biriyim üzerime gelme..

@1299857436713195 7 yıl önce

Rengarenk dünyamda siyah beyaz film olmayı başaran Tek ve Özel kişiydin.

@1299857436713195 7 yıl önce

Ben onsuz hayat düşünemiyorum,
O beni hiç düşünmediğini söylüyor,
İşte bu beni yakan şey..

@1299857436713195 7 yıl önce

Gözlerim kızarıyor sanki nefesim daralıyor gözüm terliyor sanki sen hayırlara vesile et Allahım amin.

@1299857436713195 7 yıl önce

Sevdim ben seni yeter ki sev beni.

@1299857436713195 7 yıl önce

Dilinin küs olduğuna bazen,
Saatlerce konuşur kalbin...

@1299857436713195 7 yıl önce

Gece uyuyamıyosan dön bi bak uğruna uykularını feda ettiğin insan kimbilir kaç saattir uykuda...

@1299857436713195 7 yıl önce

Her kalbin sahibi tektir, onu doğru kişiye verin.

@1299857436713195 7 yıl önce

Sevdiysen haykır ama
Sevmediyse hiç zorlama kardeşim.

@1299857436713195 7 yıl önce

Göz gözü görür de sen beni yine görmezsin..!

@1299857436713195 7 yıl önce

Allahım,
Sen bizi affet,
Günahlarımızı bağışla,
Sana layıkıyla kul eyle,
Allahım sen bizim kusurlarımızı ört,
Allahım her işe senin adınla başlaya bilmeyi nasip et,
İmanla şereflendir,
Biz senin aciz kullarınız bizi kapından boş çevirme,
Allahım devletimize zeval verme,
Bizi ve bütün inanları koru,
Muhakkak ki sen dualarımızı işitensin bilensin,
Bizleri affet.. AMİN.

@1299857436713195 7 yıl önce

Allah bizi kendi evinde misafir edecekmiş, gel hep beraber camiye gidelim, cumalarımız mübarek olsun. AMİN.

@1299857436713195 7 yıl önce

Benim yaptıklarım da eksik arama,
Sinek misali mide bulandırırsan üzerine
Nefret kusarım!!

@1299857436713195 7 yıl önce

Benim jeton köşeli olabilir
Sende jeton yok :)

@1299857436713195 7 yıl önce

Peki o zaman neden içim yanıyor..

@1299857436713195 7 yıl önce

Güvenmek saf bir duygudur.
Ters teperse noksan bir duygu hali alır, DİKKAT edin.

@1299857436713195 7 yıl önce

Gözünün içi parlar gibi oldu inandım sevdiğine, sonra baktım ki ne zaman gittim lan ben yolu, ne dönebildim nede dökebildim...Serkan Çalışır...

@1299857436713195 8 yıl önce

Vatan bizim zafer bizim,
Ne mutlu Türküm diyene,
Ruhunuz huzur bulsun şehidim.

@1299857436713195 8 yıl önce

Sensizlik nedir yada kendini hissetmemek, sen ne anlarsın aşktan sevgiden yorulmaktan yoruldum lan özlemekten beklemekten seni içimden atamamamdan bıktım.

@1299857436713195 8 yıl önce

Bu bi kara sevda olmuş bende kör kütük aşığım ömür boyu seviyorum.

@1299857436713195 8 yıl önce

Herkesin hayatına kimse karışamaz :)

@1299857436713195 8 yıl önce

Hasretinden gönlüme bir kor düştü ki,
Evet düştüğü yeri yakarmış gönlüm yandı.

@1299857436713195 8 yıl önce

Gönlümde yine koskocaman sevgi
biraz sana benziyor sanki :) cnm bnm

@1299857436713195 8 yıl önce

Kes sesini de bi kez benim sesimi dinle.
Tın.tın.tınn :)

@1299857436713195 8 yıl önce

Bana posta koymak dünyayla güneşi yan yana getirmek kadar sorun olabilir

@1299857436713195 8 yıl önce

Hayat bazen son ses sessizlikle imtihan eder..

@1299857436713195 8 yıl önce

Bu devirde sağlam sevgiler çok zor oluşur oldu. Herkesin derdi kız erkek olmuş,
Ahiretlik hesap yapın kardeşlerim.

@1299857436713195 8 yıl önce

Beni anlama niyeti olmayanlar
Dinleme fırsatı vermedim haberiniz olsun.

@1299857436713195 8 yıl önce

Ah be sevdiğim sen sen ol ben sazen sendeyim buluşmuş oluruz

@1299857436713195 8 yıl önce

Ne güzeldi her şey sen vardın ben vardım,
Şimdi sen yoksun,
Her şeyimi götürdün sanki, bende kayboldum, yeniden bul beni.

@1299857436713195 8 yıl önce

Ayrılıp gidiceksen benden ya öldür yada sök çıkar kalbimi, aksi halde nerdeysen bulurum seni.

@1299857436713195 8 yıl önce

Öyle bir sevgiye tutulmuş ki kalbim,
Seni görmediğim her an sızlıyor..

@1299857436713195 8 yıl önce

Özledim seni çok şey değil geleceksin seveceksin kimse senin kılına dokunamayacak.


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız