Öğrenci Sözleri

Öğrenci Sözleri

6 Eylül 2019 22:10

Bu sayfamızda Öğrenci Sözleri, Öğrenci Mesajları, Öğrenci Lafları, Komik Öğrenci Sözleri yer almaktadır.

— Sınıfta bazı kendini bilmezler var
+ Onlar kim hocam?
— Onlar kendini biliyor.

– Anne sınavdan 90 aldım.
+ Komşunun çocuğu 100 almış.
– Anne komşunun çocuğu, annesinden 200 tl harçlık almış.
+ Elalem bizi ilgilendirmez yavrum.

Okul yıllarında dünyanın en yürek burkan diyaloğu;
– Olum hoca gelmemiş galiba.
+ Gelmiş kanka sabah arabasını gördüm.

sponsorlu bağlantılar

Okul: 2+2= 4
Ödev: 4+2+4= 10
Sınav: Ali’nin 4 elması var. Otobüsü 10 dk sonra gelecekse, Güneşin kütlesi nedir?

Sınav test olunca:
1)C
2)A
3)D
4)E
5)A
6)C
7)?
ben;şimdiye kadar hiç B yapmadım lan buda B olsun bari

+ Kanka saçım nasıl olmuş?
– Mala dönmüşsün asdfg.
+ O zaman başka tarafa döneyim.

Matematik testinde şıklar;
A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
E) 5
Benim bulduğum: 22
Bakayım 2 var. Tamam Cevap B

– Kanka kantine gidelim mi ??
+ Yok knka yorgunum
– Ben ısmarlıycam ona göree
+ Koş lan koş zil çalcak.

– Yeter bee baba! Ders çalışmıcam artık nette takılıcam.
+ Ne dedin sen?
– Test kitaplarımı diyorum nereye koydunuz.

– Oğlum veli toplantısı varmış. Neden söylemedin?
+ Baba senin adın veli mi ya?

– Kanka başka sakız var mı?
+ Var ama sana yok.
– Hocam arkadaş sakız çiğniyor.

— Sınıfta bazı kendini bilmezler var
+ Onlar kim hocam?
— Onlar kendini biliyor.

Ali: Ayşe yedek kalemin var mı?
Sınıf: Ooo Ali Ayşeyi seviyooo

– Usta bize 2 tane bol acılı dürüm ver
+ Olum ne yaptın ben acılı yiyemem
– Dost acı söyler kanka

– Evladım sınav kağıdına baktım, yazın okunmuyor.
+ Kışın okuyun o zaman hocam :)

+ Alo oğlum nerdesin?
– Otobüsteyim anne geliyorum
+ Çıktınn mı okuldan?
– Yok anne otobüsü okula soktum içinde bekliyorum.

– Oğlum neden dışardasınız.
+ Ders beden hocam.
– He tamam.

– Kanka koş matematikçinini evi yanıyorrrrr
+ Bize Öğrenci Sözleri gerek yok kanka, O her problemi çözer.

Rakiplerim 55 dakika ders, 5 dakika mola,
ben 5 dakika ders, 23 saat 55 dakika mola.

Kavga olduğunda;
Fen lisesi: Arkadaşlar durun kavga etmeyin.
İmam Hatip lisesi: Allah rızası için kavga etmeyin
Meslek lisesi: Ayıranı vallaha ben döverim lan.

İngilizceden 2 aldım acaba hoca 98 puanı nerden kırdı?

Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.

Sınav 3 yıl sonraya da ertelense son gün çalışırım. Prensip meselesi.

Öğrencilerin %60 ı tatili seviyormuş bence geri kalan %40 soruyu anlamamıştır.

sponsorlu bağlantılar

İnsanların %80’i matematikten anlamıyormuş. Neyse ki ben o %45’lik kısımdayım.

Konuyu 2. Kez anlatan hocaya “Hee şimdi https://www.neguzelsozler.com anladım” diyip anlamayan öğrenci gibiyim.

Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.

  BU YAZI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Öğrenci Lafları

Sayfamızda Öğrenci Lafları, Komik Öğrenci Sözleri, En Güzel Öğrenci Mesajları, Komik öğrenci Lafları

Matematik 2.yazılımdan 80 alsam hoca sözlüme 100 verse insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa.

E-okul fotoğrafını göster; seviyorum diyorsa senindir, sevmiyorum diyorsa da haklıdır. Şimdi yalana gerek yok.

İlk 2 dersi matematik olan 6. sınıf öğrencisi gibi uyandım bu gün. öyle bir isteksizlik,öyle bir moral bozukluğu.

Benden küçük birinin derslerine yardım ederken, soruları şakır şakır çözdüğümde kendimi dahi zannettiğim doğrudur.

Küçükken büyük sınıfların matematik kitaplarına bakıp “bunları nasıl yapıyorlar” diyordum. Anladım ki yapamıyorlarmış.

“Akşama kadar facede mi takılıyorsun” diyenlere hasta oluyorum. Sanki kendileri dışarda modern tıbbın temellerini atıyorlar.

Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.

Test çözüyordum ilk soruyu yaptım cevap doğru çıktı, kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta, her şeyi zirvede bırakmak lazım.

Öğretmen ‘ödevin nerede?’ diye sorunca ödevin orda olmadığını bile bile çantasını karıştırıp bi mucize bekleyen öğrencileriz biz.

1.sınıfa giden kuzenim “okumayı öğrendim, hala niye okula gidiyorum” dedi. Eğitim sistemine gelen en sert eleştiriyi yaptı çocuk.

sponsorlu bağlantılar
BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER
SÖZLER (84)
Ziyaretçi
  1. Merve Karaman Merve Karaman

    Dostu uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek dostu bulmak zordur!!!!

    1 ay önce
  2. Yasemin Simsek Yasemin Şimşek

    Çok haklısın

    1 ay önce
  3. Merve Karaman Merve Karaman

    Hoca dedikodu günah diyor,
    Veli toplantısında arkamdan konuşuyor…

    1 ay önce
  4. Ziyaretçi Rojda

    Gerçekten öyle ama bizim hocamız çok iyi💕💕

    3 gün önce
  5. Nazli Kilinc Nazlı Kılınç

    Okulun son haftasında okula giden insan; ya arkadaşlarıyla anlaşmıştır, ya okulda sevdiği biri vardır ya da mallığına gidiyordur. 😇😇❤

  6. Ziyaretçi Nazlı ALKANLAR

    Bence okulda sevdiği kişi vardır adaşım

    4 ay önce
  7. Ziyaretçi peker mengen

    Ah bee keşke o okulda olsaydım da valla isterse tatil olsun yine giderdim insan kıymet bilmiyor be :(

    3 ay önce
  8. Ziyaretçi Merve Karaman

    Bence de yaa!!!

    2 ay önce
  9. Merve Karaman Merve Karaman

    Biz anlaşıp gidiyoruz.

    1 ay önce
  10. alidikmen38 alidikmen38

    Hoca ev ödevin nerde dedi,
    Bende, hocam ev ödevi olduğu için evde bıraktım dedim.

  11. Ziyaretçi Yaren

    Mantıklı 😊

    3 ay önce
  12. Merve Karaman Merve Karaman

    Zekice olmuş

    2 ay önce
  13. Ziyaretçi Gize.

    Fena laf soktu

    2 ay önce
  14. Merve Karaman Merve Karaman

    Seni manyak çocuk espiri canavarı

    1 ay önce
  15. Mericik Mericik

    Yeni üye +1😘

  16. badxxmelek badxxmelek

    Anneme bugün okula gitmeyeceğim dedim, ütü yaptık, bulaşık yıkadık şimdide dest-i izdivaç izleyip fasulye kırıyoruz, not: pişmanım!

  17. Serzan Şerzan

    Az bile yapmış

    8 ay önce
  18. alidikmen38 alidikmen38

    İki hastalık numarası yapıp rapor alayım dedim, aldığıma pişman oldum. Annemin ne bitmez çenesi varmış.

    5 ay önce
  19. Ziyaretçi sema

    Aga be

    1 ay önce
  20. badxxmelek badxxmelek

    Test mi çözeyim. Yazılılara mı çalışayım. Yoksa ödevlerimi mi yapayım derken kendimi facebook’da buluyorum.

  21. 5 ay önce
  22. badxxmelek badxxmelek

    Her yiğidin bir yoğurt yiyişi, her öğrencinin bir kopya çekişi vardır.

  23. Ziyaretçi Yaren

    Valla bizim sınıfın bi kopya çekişi var 15 kişilik gruplar halinde onlar çekiyor hoca tınlamıyor, benim bi gözüm kayıyor hoca bana kızıyor bu ne iş lan 😣😣

    3 ay önce
  24. badxxmelek badxxmelek

    Üzüm üzüme baka baka kararır, öğrenci karneye baka baka morarır.

  25. Ziyaretçi Gsga

    Hehe kesin

    4 ay önce
  26. badxxmelek badxxmelek

    Hocalarıma büyük şükran duyuyorum, lisedekilere de üniversitedekilere de. Ama bir üniversite ne demektir biliyor musun? Ben eğer üniversiteyi birincilikle bitirdiysem, ben bugün bu hale geldiysem, bu, üniversite kantinindeki yoldaş öğrenci arkadaşlarımın katkılarıyla oldu. Beni onlar yetiştirdi.

    9 ay önce
  27. Ziyaretçi Fanajahw

    Sanki çok çalışkansın

    4 ay önce
DAHA FAZLA YÜKLE
YORUMLAR (504)
Ziyaretçi
  1. Yikik1adam Yıkık1adam

    Geçen gün matematik sınavından 85 aldım. Diğerinden de 100 aldım. Sınıf ortalaması 39. 06. Bir grup kurmuşlar adına da inekler demişler. Grupta bir ben varım. Zekiliğim mi övüyorlar yoksa hakaret mi ediyorlar hiç anlamadım. Ama anladığım tek şey arkadaşlarım çok zeki olduğu. şimdi söyleyin bana zekiliğim mi övülüyor yoksa dalga mı geçiyorlar??? 📌

  2. Merve Karaman Merve Karaman

    Tabiki de dalga geçiyorlar.

    1 ay önce
  3. Ziyaretçi harika ben

    Derste yapılan klasik saçmalıklar:
    – Sıraları karalamak
    – Sakız çiğnemek
    – Hocanın ciddi sorduğu soruya saçma sapan cevaplar vermek
    – Konuşanları yazmak için hocaya yalvarmak
    – Çalışkanlara inek demek
    – Dersi kaynatmak
    – Derste yazışmak
    – Arkadaşlarınla uğraşmak
    – Uyumak
    – Dedikodu yapmak
    – Arka sırada takılmak
    – Arkadaşını ispiyonlamak
    – Zili hesaplamak

    3 ay önce
  4. Ziyaretçi kedicik

    Hepsi var

    1 ay önce
  5. Ziyaretçi zamansız giden ben

    Okulda aşk olmaz dediler, ingilizceci ile matematikçi sevgili oldu. Garezleri bize abi.

    3 ay önce
  6. Ziyaretçi harika ben

    Oha lan bu ne biçim okul öğretmen öğretmenle sevgili oluyor.

    3 ay önce
  7. Ziyaretçi zamansız giden ben

    Geçen babam okul nasıl dedi, ellerinden öper dedim, karne günü gelsin dedi….Atara bak yaaaaaa

    3 ay önce
  8. Ziyaretçi harika ben

    Babaannemle film izliyoruz ve birden avatar çıkar
    Babaannem: Bak yavrum şirinler büyümüş

    3 ay önce
  9. Ziyaretçi harika ben

    Annem: Kalk okula geç kaldın
    Ben: Anne 5 dakika daha
    Annem: Saat 7.30 oldu
    Ben: Kalktım anne
    Saate bakarım 7.00
    Ben: fffuuuuff

    3 ay önce
  10. Ziyaretçi harika ben

    15 cevapsız arama
    Ben: Haha popülerim
    15 cevapsız arayan=annem

    3 ay önce
  11. Ziyaretçi harika ben

    Hoca: Yavrum sende beyin var mı?
    Ben: Hayırdır size mi lazım?
    trfhgfryuuıaqhg

  12. Ziyaretçi harika ben

    Hoca: Öyle etrafında dönüp duran kim?
    Ben: Dünya
    Hoca: Kim söyledi onu
    Ben: Galileo Galilei

  13. Ziyaretçi harika ben

    Ben: Anne ben sınıfta kalsam ne olur.
    Annem: Mal mısın evin varken niye sınıfta kalıyorsun.

DAHA FAZLA YÜKLE

Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız