Güzel Sözler
Makara Sözler

Makara Sözler

Sayfamızda Makara Sözler, Makara Mesajlar, Makara Sözler Yeni, Makara Sözler Kısa, Makara Sözler Facebook için yer almtakdır.

Kızın boyu 1.50 sen benim sinirli halimi görmemişsn diyo, ya seni göremiyoruz ki hallerini görelim

Hiç arayıp sormadığı halde karşına çıktığında “ooo unutulduk” diyen insanların ağzına kürekle vurmak istiyorum.

Gecen gün anneme “bu hava neden böyle sıcak” dedim. “takdir-i ilahidir, bir şey diyemeyiz” dedi. en dar açıdan bile işledi sevabı. hiçbir fırsatı kaçırmıyor kadın.

Sevgili yapan kız tribi fena .Herkesi silmeler, insanlarla az muhatap olmalar falan. Sanırsın prens Harry’ye gelin gitti lale.

İstediğim bir şeyi elde edince hemen soğuyorum. Ben en iyisi istediğim bir şeyi hiç elde etmeyeyim lan, öbür türlü hayattan zevk alamıyorum.

Tek isteğim biraz huzur.. biraz para. biraz ev. biraz araba. biraz sevgili. biraz bi de şey vardı unuttum şimdi.. tek isteğim bu.

“Kilo mu aldım ben yhaa?” diyen sevgilime; “Hayır tabi ki hayatım. Sen zaten kiloluydun…” deyince tertemiz tokat yedim. Pırıl pırıl oldum.

Bazı insanları telefonuma “İŞİ DÜŞTÜ” diye kaydettim.Aradıklarında “İŞİ DÜŞTÜ” arıyor yazısını görünce açmıyorum…

Sabah kalkıp saate baktığında daha alarmın çalmasına 2 saat olduğunu gören genç, mutluluktan bir daha uyuyamadı.

Otobüste yanına oturan amcanın 9 liralık hacı yagı senin 100-150 liralık parfümünü bastırır ya ..
İşte iman gücünün kanıtı.

+Aşkım telefonun şifresi ne?
-Çıktığımız tarih aşkım
https://www.neguzelsozler.com +Neyse aşkım bakmıcam güveniyorum ben sana.

– 5 liralık peynir alabilir miyim ?
+ Tabi buyrun.
https://www.neguzelsozler.com/komik-sozler/makara-sozler.html
– Ne kadar ?
+ 5 lira.
– Sağolun iyi günler.

Bazen kaçmak istiyorum, uzakIara. Sonra akIıma Müge AnIı ve YaIçın abi geIiyor, vazgeçiyorum. :)

Yatağınıza yatıp başınızı yana çevirdiğinizde size güIümseyen bir yüz yerine, öküz gibi bakan kardeşiniz varsa gerçekten yaInızsınız. :)

Herkes hayaIIeriyIe yaşar. Yok vaIIa ben aiIemIe yaşıyorum. :)

Her başarıIı erkeğin arkasında bir kadın, her baş ağrıIı kadının arkasında mutIaka bir erkek vardır. :)

‘Mezarıma geIme istemem.’ sözünü bir türIü anIayamıyorum. UIan öImüşsün, haIa neyin tribini atıyorsun. (:

Dünya dahiIer gittikçe azaIıyor. Newton yok Einstein yok Steve de gitti. Bu araIar ben de kendimi hiç iyi hissetmiyorum.:)

Skype adresini verir misin?’ dedi ‘Tabiki veririm.’ dedim. Çok heyecanIandı. ‘başka_kapıya@yaIIah.com’ dedim. Sustu .

Soru : Adamın biri Hindistanda yürüyomuş.Kafasına BUDA heykeIi düşmüş ne demiş? Cevap : Başıma budamı geIecekti? 

BiImemek Ayıp DeğiI yeterki Çaktırma.

Soru : Otuz Laz denizci boğuImuş neden? Cevap : DenizaItıIarı bozuIunca ittirmeye kaIkmışIar

Ne zaman inek görse kaçardı, çünkü ot kafaIıydı

Soru: Adamın biri havuzdan çıkmış HavIuyIa kuruIanmaya çaIışıyomuş ama bir türIü kuruyamıyormuş. Neden? Cevap: Çünki adamın yaşgünüymüş

Soru: KaradenizIi askerin siIahına ne denir? Cevap: Lazer siIahı.

Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım.

Soru : Bir çocuk hiç patik giymiyomuş neden Cevap : anti-patikmiş

Not: Siz de sitemize katkıda bulunmak istiyorsanız; yorum bölümünü ya da Yeni Söz Ekle butonunu kullanarak güzel sözler ekleyebilirsiniz.


BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER!
  1. Melek

    Süpper

     10 Kasım 2017
  2. Dido

    Eyy ruh! Geldiysen sarıl çok yalnızım lan :(
    (Yalnız olanlar veya olmayanlar; Allah rızası için beğenin)

     10 Mart 2017
  3. Fikri

    – Cem selam söyledi.
    + Hangi Cem?
    – SivilCEM.

     26 Ocak 2017
  4. Bumeraklısın

    Klişeydi.

     04 Ağustos 2017
  5. Hülya

    Iki sevgili yürüyormuş kız aniden durup sevgilisine;
    Aşkım bana öyle bir şey söyle ki kalbim hızlı atsın, yerimde durmayayım.
    Erkek: Baban arkanda:D

     14 Ocak 2017
  6. Dilan

    Çok güzel

     04 Nisan 2017
  7. Bumeraklısın

    *-* Süper ya.

     04 Ağustos 2017
  8. By Musti

    Evde son sözü ben söylerim!
    “Tamam karıcım” 😂😂😂

     01 Ağustos 2016
  9. Mücahit Ak

    Allahım kendim için bir şey istemiyorum.
    Sadece anneme sarı saçlı, mavi gözlü, sütun bacaklı bir gelin nasip eyle.
    Amiiin …. :D

     14 Nisan 2016
  10. Gizemli Yabancı

    Yabanci ailelerde odaların kapısı açık olsa bile kapıyı çalıp öyle giriyorlar. Bizimkiler kilitli kapıyı zorluyo lan

     22 Mart 2016
  11. Aşık biri

    Benim odama kapı bile koymadılar..

     05 Şubat 2017
  12. ruyakarabey

    Aynen

     05 Mayıs 2017
  13. Kore Aşığıı!!!

    Marmara üniversitesi,
    Boğaziçi üniversitesi,
    Okan üniversitesi,
    “Sayemde 3 üniversite okudunuz :)) “

     27 Ocak 2016
  14. Mira

    Bak bu iyiydi

     09 Mart 2016
  15. Nərmin

    Çok yaratıcıyımdır. Acayip sorun yaratırım.

     29 Aralık 2015
  16. Birdost

    Belli oluyor

     29 Mart 2016
  17. HASELAZIHLI

    İyilermiss (:

     24 Ağustos 2015
  18. zehra gökkaya

    Erkek dediğin sert olacak. Elini masaya vurup : “Bu akşam bulaşıklari ben yikayacam lan, o kadar! “diyebilmeli ;))

     18 Temmuz 2015
  19. muhammet arda likos

    Oldu başka..

     09 Aralık 2015
  20. As

    Vay be nerde o bolluk

     22 Ocak 2016
  21. Boşverme

    Nerde o erkekler zjzjf

     26 Mayıs 2016
  22. Bumeraklısın

    Daha ne olsun Allah aşkına. ^-^

     04 Ağustos 2017
  23. Moruk

    Hepsi güzel devamı gelsin ama

     08 Haziran 2015
  24. duygu

    Birde ben söyleyeyim; hayatta tek gerçek var, “kariyer”, Sen çalışırsın “Karı”yer.

     04 Nisan 2017
  25. bahar özyurt

    Taklaya gelse de düşler 10 numara gülüşler dadadadadadaddadadadadadda :):):):)

     12 Mayıs 2015
  26. recep

    Aşk elmayı yemekle başlar, ayvayı yemekle biter :D

     23 Nisan 2015
  27. :'(:'(:'(:'(:'(

    Aşk bir elma şekeridir, yalarsın sapı elinde kalır, aşk yok bu dünyada belki vardır ama adam gibi biri çıkmadı.

     18 Mart 2016
  28. ask elma yemekle yemekle baslar ayvayi yemekle biter :D

    :D

     23 Nisan 2015
  29. fatma solmaz

    Superrr

     22 Nisan 2015
  30. erdi erdem

    Süper tebrik ediyorum devamı da olsun arladaşlar. MU.KMD.UZMAN.

     10 Nisan 2015
  31. eren

    Bedelli matematik yok mu parası neyse veririz

     08 Şubat 2015
  32. Birdost

    Yapma böyle şeylerden gören zengin sanıp gelicek peşinden.

     29 Mart 2016
  33. arzu

    “İnsani iki şey yıkar” su ve sabun ne sandınız ki bu saatte edebiyat mı yapayım.

     27 Ocak 2015
  34. irfan

    Bazılarını tiner bile temizlemiyor ne yazık.

     23 Ocak 2016
  35. Dilek Akboğa

    + Sana cem un selamı var?
    – Hangi cem
    + Söylemi cem

     18 Ocak 2015