Özlem Sözleri

Özlem Sözleri, Özlem Mesajları, Özlemek Sözleri yer almaktadır.

Özlem Sözleri
518 yorum

Öksürünce sırtına öyle sert vurmazdım canı acır diye.
Helal derdim iki defa. o beni haram sevdi herhalde.
Yoksa niye gitsin ki.
Az önce lokma takılınca boğazıma aklıma geldi öyle.
Ben ekmek sanıyordum, hasretmiş.
Babam derdi ki; özlem meğer biraz da yutkunamamakmış…

Özlemek 7 harf 3 hece ama her gece.

Özlemek denmez buna bunun adı yangın.

Allah biliyor sen de bil çok özledim.

Sarılabilsek söner mi içimdeki bu özlem.

sponsorlu bağlantılar

Özlemin üzerime ağır, yokluğun cehennem…

Özlemenin en erdemlisi karşılıksız olanıdır…

Sen gelsen bana sarılsan üstüm başım aşk koksa.

Özlemim öyle derin ki, hiç bir dilde yok çevirisi…

Korkunç bir sancı değil mi özleyip de sarılamamak.

Gece olunca sanki daha çok özlüyor insan sevdiğini.

Geceleri uyumak için değil de özlemek için var gibi.

Saatlerce sarılsam sana bırakır bırakmaz yine özlerim.

Sonunda hiç gelmedin ve ben seni özlemeyi sever oldum…

Seni bir gün değil, ömür boyu beklemeye hazır bu kalbim…

Beklerken ruhun acıyorsa, kavuşunca ruhun yeniden doğar.

İnsanın içinde bir özlenen varsa, mevsim ne olursa olsun üşürsün.

Öperken kokusunu içine çektiysen, özerken burnunun direği sızlar.

Kar beyazdır ölüm ellerinden gülüm, yine yoksun diye düşmanım her güne.

Beklemek güzeldir dönecekse eğer beklenen. Özlemek güzeldir özlüyorsa eğer özlenen.

Her insan özler; bazısı maziyi, bazısı geleceği, bazısı da hiç gelmeyecek sevgiliyi…

Oralara söyle sana iyi baksın. Üzmesin kırmasın, kıymasın kimse sana. Dualarımdasın.

O kadar özlersin ki, sadece susar ve beklersin. Gelmeyi kendisi akıl etsin istersin…

Aklımdan çıkmıyorsun, sensiz bomboş bu hayat, susma öyle ne olur, bana kendini anlat.

Öyle çok özlemişim öyle çok beklemişim ki öyle benimsemişim ki benliğime kattım seni.

Sevmenin en güzel yanı özlemektir. Beklemenin en güzel yanı ise kavuşmaktır sevgiliye

Gurbet Sözleri

Gurbet Sözleri, Gurbet Mesajları, En Güzel Gurbet Sözleri ve Hasret Sözleri sayfamızda yer almaktası

Sensizken bir an bile gülmüyor yüzüm gönlüm esir düştü özlemini aşmaya yetmiyor gücüm.

Aramıza binlerce yollar, okyanuslar koydun; beni burada yalnız bırakıp nereye kayboldun?

Ben seni bir ömür koşulsuz beklerim, sen yeter Özlem Sözleri ki, “bir ihtimal belki gelirim” de yeter…

sponsorlu bağlantılar

Bu dünyadaki en ermiş duygu birisini koşulsuz sevmek ve gelip gelmeyeceğini bilmeden beklemektir.

Yüreğim üşüyor senden uzaklardayken gözlerim dalıyor sensiz sabahlarken ve ben yine seni bekliyorum.

Kulaklarım duymak istiyor, bugün hala, o güzel sesini hayat sensiz geçmiyor. İstiyorum artık sevgini.

Öyle özledim ki ya sevgili, bir kucak açsan devleşir aşkım, kocaman dağların içinden Ferhat olur çıkarım…

Yaşadığım her an seni özlemeye itiyor beni ağır geliyor yokluğun beklediğimsin, özlediğimsin, özlemimsin.

Dün yine dolaştım yollarda,
Yağmurların ıslattığı, bomboş sokaklarda,
Gözlerimde yaş, kalbimde sızı,
Unutmadım seni, unutamadım, ne olur anla beni.

Seni tüm ömrüm boyunca sevdim ve hep bekledim.
Hasretin içimi yaktı ama ben yine bekledim.
Ruhum kavruldu yokluğunda ama ben yine bekledim.
Şimdi gelsen ve çalsan kapımı ve bitse tüm ıstırap
O güzel gözlerinle baksan ve dursa dünya…

Aklım başka yerde sanki bedenim bambaşka bir diyarda…
Sensiz kocaman bir yolculuğun içinde hiçliğe seyahatte gibi ruhum.
Gelsen ve bitse tüm dertlerim
Bir olsa beynim, bedenim, ruhum…

Güzel Laflar

Güzel Laflar, Güzel Mesajlar, Güzel Sözler sayfasında bulunmaktasınız. En Güzel Lafları sosyal medya

Özlediğim ne sensin ne de bir başkası. Özlediğim https://www.neguzelsozler.com gerçekten hissetmeden bana “seni seviyorum” demeyecek biri.

Öylece her şeyi bırakıp koşup gelesim var sana. Ellerini tutup gözlerinin içine bakıp, orada yok olasım var…

Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret nede ulu bir arzulayış. O bence içten içe ağlayış ya da senden ayrı yaşayış.

Şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş, yaşamak ateşlerde yanmak gibi bir şey severken bile sensiz olmak.

Hangi rüzgâr alıp götürdü, bilmem kendini ateşte yakanlarımı dostlarımı geri verin uzaklar her seher semaya akanlarımı.

Kalbimle sözcükler arasında anlatamadan derdimi ölüp ölüp diriliyorum seni sevmek özlemek, özlemek ölmek mi, bilmiyorum.

Gözlerin sular kadar berrak gülüşün bir çocuğunki kadar sıcak bana benden ayrı geçirdiğin her anı anlat. Seni çok özledim.

Bir isim var unutamadığım, bir çiçek var koparamadığım, bir hayal var kuramadığım, birde sen varsın özleyip de ulaşamadığım.

Yalnızlık ne mavi derinlikleri olan denizlerde nede sıcak çöllerde olmaktır, yalnızlık bu şehirde seni arayıp da bulamamaktır.

Hasretinden oldum yüreğim yanar, bir avuç gökyüzünü etraf karanlık başımda dolanır zalim ayrılık bir seni özledim bir memleketi.

Eğer canın sıkılıyorsa gece her zamankinden karanlık gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahı düşün inan sabahı bekleyen tek sen olmayacaksın.

Her duyduğumda içimde dal dal sevginin çiçeklerini açtıran sesini özledim, her şeyden önemlisi dostluğun en güzelini yaşatan seni özledim.

Hasret Sözleri

Hasret Sözleri, Hasret Mesajları, Özlem Sözleri sayfasında bulunmaktasınız. Sizde Hasret ile ilgili

518 YORUM
@Yalan_dunya 3 saat önce

Sen beni biliyorsun ya...
Bu aralar..
Bildiğin gibi değilim...

@Pembe Seker 2 hafta önce

Ben özledim galiba seni
Bu yüzden bu kadar sitemlerim
Sen üzülme acıdan bu sözlerim
Karşımda görsem dolar gözlerim...
😞😞😞

@gecesx. 2 hafta önce

Keşke şuan senden bir mesaj gelse
Sadece tek bir kelime yazsa
Özledim...

@cinar22 2 hafta önce

Ne güzel söyledin öyle
Ama biliyorsun ki yazmayacak, yazabilse o düşündüğün şeyleri yazmaz, anladığını düşünüyorum.
Keşke ama aması var işte....

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce

İnsanlık; "Anne lütfen ölme!" sözleriyle can çekişip "Ölmek İstemiyorum" sözüyle öldü!
Yazık....çok yazık!
Her geçen gün kadın cinayetleri artarken hâla "KADIN" için adalet diye bir şey yok!
Adalet sadece erkekler için var kadına gelince üç maymunu oynuyorlar...
Sesimizi duyurmak için ölmemiz mi gerekiyor? Söyleyin...susmayın!! Siz sustukça bu yaralar, izler, acılar dinmeyecek!
Evet belki biz inkar ettikçe ölüyoruz ama...herkese inat yaşayacağız!
Biz çok güçlüyüz ki kimse bunu yediremiyor kendine...tek güçlerinin erkek olupta söz sahibi olacağını, bi kıravatla, takım elbiseyle adam olduğunu sanan, sahte sözlerle insanlara "mükemmellik" duygusunu hissettirenlere dışardan bakıldığında düzgün bi iş adamı gibi görünüp de kadına el kaldıranlara ne yazık ki adam diyemiyoruz... Kadınlardan daha güçlü olduğunu sanıyorlar ama yanılıyorlar aksine kadınların onlardan daha güçlü olduğunu bildikleri için en kolay yolu seçiyorlar "ŞİDDET"....
Kadın ölmemeli, kadın yaşamalı.. gülmeli, sevmeli, sevilmeli...
Anlayın artık...
Bi kadının "ÖLMEK İSTEMİYORUM" diye haykırışı tüm dünyayı yasa boğar sanıyorduk ama ne yazık ki...olmadı...bi haykırış, akan gözyaşı ve sonu ÖLÜM!

@cinar22 1 ay önce

@meğinfindiklinutellası
Sevgilim aşkım çok güzel yazmışsın bitanem eline yüreğine sağlık
Çok haklısın sonuna kadar haklısın sevgilim...

@Broken Angel 1 ay önce

Ne güzel yazdın yaa; eline, diline, yüreğine sağlık. 👏😔😥😥

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce

@Ates22

Vala yapar benim kankam🐱🐱🐱
❤❤@SizoFrenik_deLii❤❤😼

@SizoFrenik_deLii 1 ay önce

@Ates22
Girme sevenlerin arasına 2 böler 4'le çarparım seni😡

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce

@Ates22

Birincisi bana üzülme! Ben biliyorumda çok iyi anlıyorumda ki bu seni hiç ilgilendimez..
İkincisi bisey anlatmak istiyolarsa burdayım ben onları zorlicak değilim...girme lütfen aramıza okey??

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce
@koray11 ... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@koray11

Bundan sonra yok öyle...izin vermiycem! Bu nedir yha sevmek bile ölüm olmuş artık nasıl bi dünyadayız hala aklım ermiyor.. kimse için değmez abi yapmayın evet anlıyorum acılarınız var ama inanın benim çektiklerim kadar olamaz.. Ben kaç kere intihar ettim sayamam..ama bi türlü ölemiyorum neden çünkü Allah ölmemi istemiyor o istemedikçe siz ölemezsiniz! Bakın beni sevgilim terk ettiği zaman.. ben zaten o gün ölmüştüm çünkü bütün benliğimi her şeyimi ona vermiştim kalbim onun için atıyodu..bi tek o bide abim yanımdaydı kan bağımız yok ama o olmasaydı ben şuan mezardaydım...o ş*refsiz beni terk ederken abim beni bi kerecik bile yalnız bırakmadı elimi sıkıca tuttu hiç gitmedi.. Kimsem yoktu olm benim yanımda ne ailem ne kardeşlerim.. Herkes beni elinin tersiyle iterken abim bana kollarını açtı.. Siz de aklınızı başınıza alın bi gözyaşına değmeyecek şeyler için kendinizi bitirmeyin.. Bunu kendinize yapmayın abi elbet vardır sizi hayata tutacak bişey sizi sadece ümidinizi yitirmeyin tamam mı ben hem kıyamam ki size gözlerinizden akan yaşlara ağlamak üzülmek yok artık ben de üzülüyorum zaten covid hastalığı beni bitiriyor siz de beni üzüp onla arkadaş olmayın yoksa sizi yerimmm hem ben ölürsem size kim bakacak hm kim koruyacak sizi????🤒🤒

@ates22 1 ay önce

Yaaaa öylemi
bilmiyorsun belli anlamıyorsun belli senin adına üzüldüm yaşadıkların ağır şeyler evet ama inan bana
bilmiyorsun sana anlatmamışlar besbeli hii.

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce
@koray11 ... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@koray11

Kıyamam ben sana nolur artık üzülme bak seni böyle gördükçe ben de kötü oluyorum yapma lütfen😭😭😭😭

@koray11 1 ay önce
@meginfind... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@meginfindiklinutellasi
Knk çok güzel kıyıyorlar biliyor musun hem de öyle böyle değil😭😭
Sen üzülme knk....

@Broken Angel 1 ay önce

Özledim seni harbiden....
#Duman

@Broken Angel 1 ay önce

#Öperken koklayan insanın, özlerken içi sızlar💔💔💔

@meginfindiklinutellasi 1 ay önce
@koray11 ... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@koray11

Olm unut onu lan gelmicek işte ağlasan da çırpınsan da geri dönmeyecek.. O sana acı çektirmeye kırmaya devam edecek ama sen buna izin verme olm.

@koray11 1 ay önce
@meginfind... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@meginfindiklinutellasi
knk adam gibi sevdiğimiz için mi kaybediyoruz.

@@@@💔💔💔💔.... 1 ay önce

Koray keşke erkeklerin hepsi de senin gibi sevse Allah seni sevdiğine kavuştursun çok seviyorsun anlaşılan 😢😢

@koray11 1 ay önce
Olmuyor kn... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

Olmuyor knk unutamıyorum çok seviyorum köpekler gibi de özledim.

@koray11 1 ay önce
Gitme diye... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

Gitme diye çok yalvardım ama gittin
Nefes alamıyorum sensiz neler neler içiyorum geberemiyorum soruyorlar iyi misin diye, sözde iyiyim ama aslında yıkılmış kırk paramparça bi kalbim var, çok özledim habi çok özledim.
Geri gel desem gelir misin....

@@@@💔💔💔💔.... 1 ay önce

Amin ama sen yinede dua et Allahtan ümit kesilmez 😊

@koray11 1 ay önce
@@@@💔💔💔💔..... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@@@@💔💔💔💔....
Seni de sevdiğine kavuştursun ama
çok yalvardım gelmez bu saatten sonra.

@okan55 1 ay önce

Gelmez knk gelmez kendini üzüyorsun yapma böyle.

@koray11 1 ay önce
Geceleri u... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

Geceleri uyumak için değil de özlemek için var gibi....

@koray11 1 ay önce
@okan55 An... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

@okan55
Anladım kardeşim

@@@@💔💔💔💔..... 2 ay önce

Her şeye rağmen özledim ne olur geri dön artık sevilmeye çok ihtiyacım var lütfen don özledimmm 😭😢💗 Sana kalbine sevgine kokuna hasretim. Keşke beni hiç bırakmasaydın ben sana seni sevmekten başka naptım gerçekten çok kötüyüm sana ihtiyacım var. Sana sarılmaya kökünü içime çekmeye özledim mesajlarına çok ihtiyacım var çok yalnızım artık dayanamıyorum her şeye pozitif bakan ben artık her şeye olumsuz bakıyorum. Her şeye gülen ben artık her şeye ağlıyorum özledim seni nolur dön 😢😭😭💞💊

@Sindirella._.eda 3 ay önce

Unutulacak dünler
Yaşanılacak günler var,
Öyle günler var inan
Yalanmış ziyanmış hayat deyip gitme..

@Sindirella._.eda 3 ay önce

Bitanem ..deli gibi severim seni ben🎶
Özüm gibi severim seni ben 🎶
Bu canıma can ederim🎶
İnan bitanem ❤️❤️🎶

@Sindirella._.eda 3 ay önce

Seni sevmek var ya, sanki bir şişe rüya içmek gibiydi, hala kendimi bulamadım. 😍

@Sindirella._.eda 3 ay önce

Küçükken oyuncak ayı ile yatan kızların, büyüyünce bir ayıya aşık olmasına şaşırmayın 🤣❤️

@Arap kizi 1 ay önce

Kesinlikle 👏

@Sindirella._.eda 3 ay önce

Bize yeni düşmanlar lazım eskileri hayranımız oldu 😎


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız