Hakkında

Sevgi

Şşt sessiz ol hayat yeterince sesli.. ❗
  • 8.597 Puan
  • 291 Yorumlar
  • 998 Sözler
  • 7.3 b Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@Sevgi 2 sene önce

Canlarım bende sizi çok özledim estağfurullah siz hiç kırmadınız beni hakkım size sonsuz helal sizde hakkınızı helal edin sizi çok seviyorum çok özledim bu aralar çok üzgünüm çöktüm canlar ondan görmedim daha yeni geliyorum valla hepiniz benim için değerlisiniz ♥️❤️?????? iyi ki varsınız.

@Sevgi 3 sene önce

Çoğu insanın hayatında sürprizler bizim hayatımızda sinsiler..❗

@Sevgi 3 sene önce

Saklımda olsan ne yazar ben aklında olmadıktan sonra..❗

@Sevgi 3 sene önce

Helal olsun çok güzel kim tutar seni ??

@Sevgi 3 sene önce

Almasın seni esir (^_-)

@Sevgi 3 sene önce

Yağmurum nurum benim için çok değerlisiniz bunu unutmayın sizleri çok seviyorum. ? ? ? ❤ ?

@Sevgi 3 sene önce

Ben yorulmaktan yoruldum.. ❗

@Sevgi 3 sene önce

Öyle düşüncelere yer yok kardeşim aklından sil at o düşünceleri

@Sevgi 3 sene önce

Aynen öyle kardeşim malasef dediğin gibi çekmek zorunda kalıyoruz.

@Sevgi 3 sene önce

Adaletsiz dünya adaletini sevmesek de çekiyoruz.. ❗

@Sevgi 3 sene önce

Bende sizi özledim canım benim ? ? konuşamıyoruz meleğimle :( sen nasılsın nurum inşallah iyisindir.

@Sevgi 3 sene önce

Morali yok nurum bende onu düşünüyorum konuşamıyorum bayadır ?

@Sevgi 3 sene önce

Allah daha da iyi etsin inşallah canım benim ? ?

@Sevgi 3 sene önce

İyi olmaya çalışıyoruz bitanem sen nasılsın ❤️???♥️

@Sevgi 3 sene önce

♥️♥️????❤️

@Sevgi 3 sene önce

Allah katında torpil yok. Ne kadar üzdüysen o kadar belanı verecek. Rahat ol!

@Sevgi 3 sene önce

Bu hayatta kendini şah zanneden piyonlara prim verildiği sürece, insanlık mat olmaya mahkumdur.

@Sevgi 3 sene önce

Bir günü daha sepete atmaya, hazırlanıyoruz.

@Sevgi 3 sene önce

Yok kaldırmadım bitanem bende duruyor hala bi sorun yok nurum bende Allah için çok seviyorum sizi iyi ki varsınız güzellerim ♥️♥️??❤️?

@Sevgi 3 sene önce

Karamsar düşünme bu kadar hersey üstüne geliyo olsa bile seni sevenler var seni düşünenler var sen kendini bildikten sonra seni sevenler seni bildikten sonra gerisi boş..

@Sevgi 3 sene önce

Yaralı genç seni vururum ha bak sen açtırcan agzımı ??

@Sevgi 3 sene önce

Dediğin gibi yagmurum ?

@Sevgi 3 sene önce

Teşekkür ederim nurum benim eminim sende çok güzelsin varlığınız yeter ☺️♥️??❤️??

@Sevgi 3 sene önce

Öyle mi diyosun öyle olsun ☺️

@Sevgi 3 sene önce

???❤️❤️??

@Sevgi 3 sene önce

Sen napıyosun bitanem ??❤️?

@Sevgi 3 sene önce

Sen anlat karadenizi izliyorum bitanem ❤️????

@Sevgi 3 sene önce

Öyle bitanelerim ? aynen yagmurum ? çok güzel oldu ❤️

@Sevgi 3 sene önce

Helal olsun nurum ne demek tabi ki kalsın sende sen bizim her şeyimizsin nasıl kızarız sana ? ? seni çok seviyoruz ♥️ ♥️ yağmurum bitanem seni de çok seviyorum seninle fotoğrafımı tabi ki koyucam nurumun ki de olsaydı koyardım ama yok malesef siz benim için çok değerlisiniz ♥️?❤️??

@Sevgi 3 sene önce

Bir öyle bir böyle olmayın beş dakika önce çok iyiyken iki dk sonra yabancı gibi davranmayın kendiniz olun.❗

@Sevgi 3 sene önce

Ben seni görmeden sana vefalıydım sen beni bildiğin halde vefasızdın.. ❗

@Sevgi 3 sene önce

Yokluğunla soğuğu hissettirdin bana gerisi boş..!

@Sevgi 3 sene önce

Nurum bak profilimde ki kim biriciğim yağmurum ? ? ? sende gör diye birleştirdim bitanem keşke sen de olsaydın ikinizi de çok seviyorum ? ? ? ❤ ?

@Sevgi 3 sene önce

Nurum çok güzel yazmışsın ? ? ? ? ? ? ?

@Sevgi 3 sene önce

Çok güzel söz canım

@Sevgi 3 sene önce

Aynen öyle mervecim

@Sevgi 3 sene önce

Teşekkür ederim canım ☺️?

@Sevgi 3 sene önce

Aynen öyle gizemli melek ? herkes ederi kadar

@Sevgi 3 sene önce

Aynen öyle kardeşim doğrudur ??

@Sevgi 3 sene önce

Güzelmiş ?

@Sevgi 3 sene önce

Herkes dertli degil mi ki zaten derdo kardeşim

@Sevgi 3 sene önce

Özlem dolmuş gözlerim..
Sen bana bakma emi..❗

@Sevgi 3 sene önce

Gözlerin diyorum sandığım kadar güzel değilmiş.. Başkasına baktığın zaman anladım..❗

@Sevgi 3 sene önce

Doğru nurum bu sayede kendimizi bile unuttuk ya.

@Sevgi 3 sene önce

Dogru kardeşim dediğin gibi :)

@Sevgi 3 sene önce

Orası öyle haklısın gizemli melek ?

@Sevgi 3 sene önce

Teşekkür ederim gizemli melek ?

@Sevgi 3 sene önce

Öyle gizemli melek

@Sevgi 3 sene önce

Teşekkür ederim gizemli melek