Hakkında

Broken Angel

  • 4.225 Puan
  • 111 Yorumlar
  • 0 Sözler
  • 0 Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@Broken Angel 1 sene önce

@Gökan
Olum bak, ne dediğinin farkında değilsin sen heralde. İnsanları tanımadan kafanıza estiği gibi yorum yapamazsınız siz. Benim asabımı bozma, kankama ne dediğine dikkat et. Sen kimsin de geçmişini biliyorum, yapmacık olma falan diyon ha? Yürek mi yiyosun sen kahvaltıda?? Bi daha kankama laf atma, yakarım seni, bilmiş ol. Tipik ergen.😒😒

@Broken Angel 1 sene önce

@Sude
Güzelim bak, bu sitede henüz fazla yenisin, olur olmaz yerlerde kafana göre yorumlar yapmaya kalkışma. Hele ki benim arkadaşlarım hakkında. Yoksa başına geleceklerden sen sorumlusun, anladın inş!😌🙃

@Broken Angel 1 sene önce

UwU olaylara bak yaa, nasıl bi siteye düştük harbiden 😂😂😂

@Broken Angel 1 sene önce

@sacmalama bi
Uuuu, sorryy aşko yaa, ciddenn😳😔
Yorumlar silinmiyor muydu acaba?😂🤦🏼‍♀️

@Broken Angel 1 sene önce

@Scar
Ohaaa, heyecanla bekliyoruz abii😂😂😌

@Broken Angel 1 sene önce

Yaaa bende gelmek istiyorum yaaa, maalesef karantinadayım, kahretsin. Gençler benim yerime de birkaç kadeh devirin😂

@Broken Angel 1 sene önce

@ELİNA
🥰♥️♥️

@Broken Angel 1 sene önce

@@JOKER
Sjsksjjsks aynen ya, sözde bizi keklicek zeki(!) çocuk
Daha neler...😂😂😂😒

@Broken Angel 1 sene önce

Valla bana yapılsa böyle bi şey, yapan kişiyi doğduğuna pişman ederim. Eğer çok sinirlenirsem, yapacaklarımı ben bile hayal edemiyorum. Sitede de var zaten öyle biri, inanmayan sorsun; @pink candy🖕🙃😉

@Broken Angel 1 sene önce

İlgi alaka bekleyen anasına koşsun bu saatten sonra.😏😉

@Broken Angel 1 sene önce

Bazı şarkılar 'sen sus ben konuyu biliyorum' der gibi...😌

@Broken Angel 1 sene önce

Yollarda, yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum. Ve insanların birbirine kötü davranmasından bıktım.

@Broken Angel 1 sene önce

Gurur bir yere kadar da, güven bitti mi bırak gitsin. 🌼

@Broken Angel 1 sene önce

Bazı insanlar tecrübedir.
Bazı insanlar iyiki vardır.
Bazıları ise yalnızca vakit kaybıdır.

@Broken Angel 1 sene önce

"Yanındayım" kelimesi sadece laf kalabalığı. Kimse yanınızda değil, tek başınasınız.

@Broken Angel 1 sene önce

Gözleri uzaklara dalan birinin yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır.

@Broken Angel 1 sene önce

Sabırlı insanlara dikkat edin, onlar sabırları bittiğinde gemileri değil limanları yakarlar...

@Broken Angel 1 sene önce

Benim kıymetimi benden sonrakiler öğretecek sana...😉😏

@Broken Angel 1 sene önce

Kırık kalplerin hikayesi kısa olur. "Ne oldu?" derler, "hiç" dersin biter...

@Broken Angel 1 sene önce

Hayattan bir şey öğrendiysem o da şudur;
Herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı.

@Broken Angel 1 sene önce

Hiç kapıldın mı o hisse; gitmek istersin hani ama aynı zamanda kalmak gelir içinden..

@Broken Angel 1 sene önce

Bir şarkıyı başa sarıp tekrar tekrar dinliyorsan, başa sardığın o şarkı değil, hayallerindir.

@Broken Angel 1 sene önce

Halbuki; birçok insanın, sizi üzdüğü yok. "Sadece siz, bağzı insanlara çok fazla anlam yüklüyorsunuz. Bu kadar basit..❣️

@Broken Angel 1 sene önce

Bunu okuyan kişi; Seni üzen, yoran ve yıpratan ne varsa, seni gülümseten, mutlu eden ve sana huzur veren şeylerle değişsin. Ve Allah sana yepyeni ve çok güzel bir başlangıç nasip etsin...💫😌😊

@Broken Angel 1 sene önce

Balkonda hayatım mahvolmuş kahvesi içiyorum. En sevdiğim aktivite..

@Broken Angel 1 sene önce

Sarılmak neden güzeldir, bilir misin?
Çünkü sağ tarafta kalp yoktur ve orası hep boştur... Sarılınca sağ yanını hep onun kalbi doldurur..♡

@Broken Angel 1 sene önce

Kaybetmekten korktuğun insanlar seni kaybetmekten korkmuyor. Aç gözünü!

@Broken Angel 1 sene önce

Şu an nerdesin, ne yapıyorsun, nasılsın bilmiyorum. Artık hayatında değilim ve artık umurunda olduğumu da düşünmüyorum. Ama beni yoran bu değil. Beni yoran hayatımda olmamana rağmen aklıma sürekli gelip durman ve kafamın içinde seni izleyip durmam...😣😞

@Broken Angel 1 sene önce

Kalbimin sokağına adım atmayan çocuğu sokak sokak aramak da benim aptallığımdı. Bu sözü ithaf ettiğim çocuk burda. 'Ben onu hâlâ seviyorum' ✨❣️

@Broken Angel 1 sene önce

Sormuşlar şaire;
Bu hayattaki en büyük yokluk nedir? Diye.
Şair acı bir tebessümle yanıtlamış:
Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur...

@Broken Angel 1 sene önce

Kalbi kırıkların arasına geldin bebek😂😂

@Broken Angel 1 sene önce

Hahahahass eniştee? @Joker🤭🤭

@Broken Angel 1 sene önce

Hoşgeldin Berke.😌

@Broken Angel 1 sene önce

Rica ederim..😌🙃

@Broken Angel 1 sene önce

Ben ne yapıp edip her şartta gülmenin bir yolunu bulduğum için mi bana hal hatır sorulmadı!..😣

@Broken Angel 1 sene önce

Öyle zannediyorum ki, seni üzenler sadece tanıdığın kimselerdir...

@Broken Angel 1 sene önce

Bilmezler nasıl aradık birbirimizi,
Bilmezler nasıl sevdik,
İki yitik hasret,
İki parça can.
~Ahmet Arif

@Broken Angel 1 sene önce

Veda etmeyi beceremedim ama, seni çok özlüyorum. Kendine iyi bak..:(

@Broken Angel 1 sene önce

Şunu asla unutma ki; "gülerken kaybettiklerini ağlayarak kazanamazsın.."

@Broken Angel 1 sene önce

Eskiden 'bir varmış, bir yokmuş' la başlardı güzel olan her şey.. Şimdi 'ha varmış, ha yokmuş' diye çirkinleşti her şey...

@Broken Angel 1 sene önce

Üyelikler silinmiyor bildiğim kadarıyla 🤷🏼‍♀️

@Broken Angel 1 sene önce

Kimsenin seni sevmediğini göstermesine ikinci kez izin verme..💫🙃

@Broken Angel 1 sene önce

Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır...

@Broken Angel 1 sene önce

Kalanlarla kahkaha atmak varken, gidenlerin derdine düşemem, sorry..😌

@Broken Angel 1 sene önce

Ohaaa aşka bak yaa🤭 Acabaa Esra denen şanslı kız da kim🙃
(Biz aşkımızı ilan ediyoruz da s*r*fsiz diyorlar bize😞😒, kıskandım valla😂)

@Broken Angel 1 sene önce

Ohaa, her yazdığım söze itinayla dislike atan bebe de kim😂😂😂

@Broken Angel 1 sene önce

Dünyanın en büyük jürisi; Elalem.😒

@Broken Angel 1 sene önce

+ En tehlikeli kelime nedir Olric?
- 'Ama' dır efendim bana göre.
+ Neden Olric?
- Önceden söylenen her söylemi ve kelimeyi öldürür!
Mesela, 'Seni seviyorum, ama...' gibi
(🥺😥)


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız