Espirili Mesajlar

Espirili Mesajlar, Espirili Sözler, Esprili Mesajlar yer almaktadır.

Espirili Mesajlar
403 yorum

– Kanka sınavdan kesin 100 alcam.
+ Nerden biliyon.
– Hoca adını yazana 5 puan verecem dedi.
+ Eee.
– Adımı 20 kez yazdım.

Bazen kaçmak istiyorum. Sonra aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.

Evladım sınav kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. Kışın okuyun o zaman hocam.

Bir kızın çantasından çıkanlar ile ıssız adada yeniden hayat kurabilirsiniz.

Şimdi ben Mevlüt adında bir çocuğu okula göndersem Mevlüt mü okutmuş olacağım?

Anneme dünya rekorunu kırdım dedim, iyi yaptın sana da bir şey dayanmıyor dedi.

Sana sarılmayı o kadar çok seviyorum ki… Çünkü o sırada yüzüne bakmam gerekmiyor.

Adam 120 kilo sevgilisine minik kuşum dedikten sonra anladım ki; aşkın gözü gerçekten kör.

Tuvaletin kapısını tıklattım, içerideki adam “gel” dedi. Hayatımda hiç bu kadar bozulmamıştım.

Misafirin çocuğu “abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. “Yok ev hanımı” dedim. Hala yüzüme bakıyor.

Beynimin sayısal için çalışan bölümünde ya tümör var ya oksijen gitmiyor ya da öle bir kısım yok.

Sekiz takla atan arabanın kara kutusu açıldı. İşte Espirili Mesajlar son sözler; Necati seninle konuşurken yüzüme bak.

Dilenciden para çalayım dedim, tekerlekli sandalyedeki adamı ayaklandırdım. Çok mübarek bir insanım.

Gelen mesajları bildirimlerden okuyup daha sonrada cevap vermeyi unutanlar için 1 dakikalık saygı duruşu.

Telefonumu bi fotoğrafa bakmak için alıp, bütün fotoğraflarıma bakan arkadaşın ağzına kürekle vurdum, pişman değilim.

Hadi ben iyilik yapar denize atarımda Ankaralı nereye atacak, Çorumlu nereye atacak, bu soruna eğilmeliyiz arkadaşlar!

Otobüste yanımda oturan çocuk çarpılıyor sandım, meğer beni rahatsız etmeden cebinden telefonu çıkarmaya çalışıyormuş.

Kendini vazgeçilmez sananları bi türlü anlayabilmiş değilim, ben https://www.neguzelsozler.com kafam bozulunca kendimden bile vazgeçiyorum. Enteresan.

Hava sıcak olsun soğuk olsun parçalı bulutlu olsun sürekli kendimi çay içerken buluyorum. Adamlar ne biçim icat yapmışlar.

Kız benim amca oğluna benziyor. Gelmiş burada güzellik sırları paylaşıyor. Bırak Allah aşkına paylaşma. Sır olarak kalsın sende.

Şarjım %100 olunca kendimi süper kahraman gibi hissediyorum, tren altında kalacak küçük bir çocuğu kurtarabilirmişim gibime geliyor.

Ne panda nede kutup ayısı nesli tükenme tehlikesi olan tek canlı tavuk bence, ulan metrekareye 5 tane tavuk dönerci düşüyor memlekette.

Kızlar makyajı hobi olarak evde tabiki de yapabilirsiniz, ama eğitimli sat komandosu gibi kamuflaj makyaj yapıp bizi kandırmaya hakkınız yok.

Bir kadın, “git başımdan yalnız kalmak istiyorum” derse, gitmeni değil, kalmanı istiyordur. Belki de gitmeni istiyordur. Kadınları anlamak zor.

Patronuma “yeni arabanız çok güzel” dedim. “eğer kendine hedefler koyar, çok çalışır ve işini iyi yaparsan öbür sene daha iyisini alabilirim” dedi.

Espirili Sözler

Sayfamızda Espirili Sözler, Espirili Laflar, Espirili Mesajlar yer almaktadır. Ruh halim; Iphone

403 YORUM
@Leyla 4 ay önce

Bir aralar arkasından koştuğum kişi şimdi benim için gaziantepe geldi onu çooooooooooook seviyorum 😘😘😘

@Hayat doktoru 04 7 ay önce

Size deniz anasının taklidini yapayım mı + Yap la meraklandım. - Deeeniizz gell yavrum gell anneciğim?

@Sevda 7 ay önce

Sensiz bir dakika 60 saniye gibi geliyor ya.

@sevgi 6 ay önce

Gerçekten mi

@seyyah 8 ay önce

Az konuşursan
Çok anlaşırız keke :)

@seyyah 8 ay önce

Yüzümüze gülüyor diye sevinirken hayat meğersem halimize gülüyormuş. :)

@seyyah 8 ay önce

Olaya kaza süsü verin geliyorum :)

@Sindirella._.eda 9 ay önce

Puhahahahahhahahah
O seçilmiş kişi benim galiba 🤣😂😅

@Nehirinizim 10 ay önce

O değilde seçilmiş insan gibiyim la hepsine haykırdım gnmlloygggr

@nehirwq 10 ay önce

Sesli güldüm her birine ghhggjm

@nazlı yıldırım 12 ay önce

Şahane bir şey bu bayıldım kadınların makyajını karıştırmış orası hoşuma gitmedi
ONUN DIŞINDA ŞAHANEEE

@nida can yıldız 12 ay önce

Şahane çok güzel bi site burası

@ahnetali 1 sene önce

Esrarlı bakışlar atıyorum etrafa, yokluğun yudum yudum geçiyor boğazımdan. Ah be deli kadın, gelseydin de birlikte yudumlasaydık geceyi olmaz mıydı?

@NURCİİ 6 ay önce

Belma ne demek

@ahnetali 1 sene önce

İki medeni insanmışız. Ben öyleyim de sen medeniyetten çok kahpesin be güzelim.

@badxxmelek 1 sene önce

Merhaba ben iş başvurusunda bulunmuştum da biz sizi ararız demiştiniz. Evet. Aramayınca korktum. Başınıza bi şey geldi sandım da. 😀

@badxxmelek 1 sene önce

‎70 yaşındaki teyze çıkmış evlendirme programına, neymiş efendim elektrik alamadım. Sen dua et nefes alıyorsun TEYZEEEEE…:):):))::):)::):):):)

@night_angel_06 1 sene önce

Artık yaşlılar da kafayı yemiş melek ya :) :)

@night_angel_06 1 sene önce

Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yaptık bir çocukluk, olduk üç çocuk :))))

@asprin 2 sene önce

Mesaj gelir diye telefonu yanımdan ayırmıyorum,
aşkımdan değil de, radyasyondan geberip gidecem yani..

@asprin 2 sene önce

Amerikada kırmızı ışıkta geçmenin cezası;
400$ + 1 gün psikolojik tedaviymiş.
Bizde geçmemenin cezası; arkadaki şoförden dayak,
+ 1 gün yoğun bakım..

@asprin 2 sene önce

Sıkıntıdan halıda yuvarlanırken, yerde leblebi bulup ağza atmak..


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız