Twitter Sözleri

Bu sayfamızda Twitter Sözleri, Twitter  Yazıları, Twitter Güzel Sözler, Twitter Mesajları yer almaktadır.

Twitter Mesajlar
76 yorum

Sevemedim ben bu günü.

Özlüyorsun, o bilmiyor.

Acı yaşta değil, ruhtadır.

Gülüşünü değişmem denizlere.

Düştüğüm en manalı boşluksun.

sponsorlu bağlantılar

Kokusuna bile sarılma isteği.

Aslında hepimizin ruhu hasta.

Bu yalnızlık benim ilişmeyin.

Farzetki bu aşkı hiç yaşamadık!

Yanlışım varsa, yanlışın vardır.

Gün yüzü hariç, tüm yüzleri gördük.

Ne güzel olurdu, hiç doğmamış olmak.

Kalp ağrır mı ulan bi insan yüzünden?

Kalbimdeki yerine hiç ihanet etmedim.

Ben unutursam, bir daha hiç hatırlamam.

Sen var ya sen, muazzam bir ihtimalsin.

Bir gece ansızın terkedeceğim bu şehri.

WhatsApp Sözleri

Bu sayfamızda; WhatsApp Durumları, WhatsApp Sözleri,  WhatsApp Durum Mesajları, İngilizce WhatsApp S

Zihin fukara olunca, akıl ukala olurmuş.

Hakkımda ne diyorlarsa, fazlasını yaptım.

Acı çekmek özgürlükse, özgürüz ikimiz de.

Hayat ince bir çizgi, narin bir çalgıdır.

Kırarlar diye hayal kurmaktan vazgeçilmez.

Unutma, bir daha bu kadar sevilmeyeceksin.

Koy elini vicdanına, hakediyorsam eyvallah.

Öleceğim yahu, resmen onsuzluktan öleceğim.

Onu; düşünürken içim geçmiş, severken ömrüm.

Allah’ın verdiği de vermediği de imtihandır.

Her şeyin farkında olmak epeyce ağır bir yük.

Hâlâ kalbiniz atıyorken Twitter Sözleri sevdiğinizi söyleyin.

Vazgeçmişimdir belki? Belki de yorulmuşumdur.

Hayal edebilirseniz, gerçekleştirebilirsiniz.

Ve ben artık kimsenin samimiyetine inanmıyorum.

Benim servetim, yanında huzur bulduklarımda saklı.

Okul hayatımın eğitimime karışmasına izin vermedim.

Kabullendim artık… Bugün yoktu, yarın da olmayacak.

Canımın içi, böyle şeyler yalnızca romanlarda olur.

“Unut” dedi. Öl deseydi, acır mıydı içim böylesine?

Çok fazla güveniyorum, bu hatayı her zaman yaparım.

Şunu iyi biliyorum ki; Sevmeyenin https://www.neguzelsozler.com bahanesi çok olur.

Birinin “ben yanındayım” demesine çok ihtiyacım var.

Durum Sözleri

Bu sayfamızda; Durum Sözleri, Durum Mesajları, İnstagram Durum Sözleri, Whatsapp Durum Sözleri, Duru

Dikkatli bak; büyük aşklar ya sonsuzdur ya da onsuz.

Allah haksızlığı yarına bırakır ama yanına bırakmaz.

Hissettiklerimi anlatamıyorum, en kötüsü de bu zaten.

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Kimin gerçeği olursan ol. Artık hayalim bile değilsin!

Mesela konuşmak istiyorsun ama yazamıyorsun. Çok saçma.

Ya siyahsın ya da beyaz. Ya hep ya hiç, öyle yok biraz.

Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma.

Bazı insanlar özledim diyemez, oturur bir çay daha içer.

Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır.

76 YORUM
@bilinmeyen_gercekler 2 ay önce

Ölünce yanımda ol yoksa acılar dinmeden diğer tarafa mutsuz giderim.

@gizli_kisi 2 ay önce

Ayrılık bitince, acılarda biter.

@@Zynpsu. 3 ay önce

Acı yaşta değil ruhtadır.

@Secret princess 3 ay önce

Ben neden hiçbirini beğenmedim 😅😂🙃

@Murat durğut 2 ay önce

Al benden de o kadar ki senin yorumuna kadar geldiğime göre anlamışsındır zaten 😅😅

@Mutsuz kişi 2 ay önce

Belki de mutlu bir insansındır, bunlar üzülen ve ya mutsuz insanlar için.

@simsiz 3 ay önce

Hayatımda ilerleyen tek şey zaman.

@Emirhan taflan 3 ay önce

Elini ver bana, bu son dansımız.

@Muhammed 4 ay önce

Dün gece sesini duyduğumda gökyüzünde melekler bile ağlamıştı, o anki sevincimi anlamıştı.

@@betolojiii 5 ay önce

Vurgunum, yorgunum...

@SENEM ÇAĞMAN 5 ay önce

Unutulanlar unutanları asla unutmazlar.

@@muratsayli22 6 ay önce

Bilmezdim bu derdin seni yolundan beni solumdan edeceğini.

@Yunus Emre K. 6 ay önce

Ne Orhan ne Ferdi,
Kimse anlamazki derdimi,
Sen çal Müslüm baba;
Nereden sevdim o zalimi...

@Tunahan Yılmaz 6 ay önce

Bazen tek bir insana ihtiyacınız olur, yerine milyonları koysanız da olmaz.

@@hividarky98 7 ay önce

Sevdikte ne oldu bee😕

@Sukruatacs 1 ay önce

Tekel bayi zengin oldu

@Zehra 2 ay önce

Ben hep seven oldum, sevilenlerden değil.

@Eren:) 8 ay önce

Âllah'ın dediği olur

@Eren:) 8 ay önce

Ve sonra anlıyorsun hiç kimsenin hiç birşeye
Değmediğini.

@instagram.com/@yasin_ygt19 8 ay önce

Sen yoksun bende senden yoksun...

@Murat 6 ay önce

Kurumuş boğazım

@34serkan_goz55 9 ay önce

Gençler buraya bı hatıra bırakıyorum 3 sene geçtikten sonra bu instagram 34serkan_goz55 hesabına girerek bana hatırlatın.

@Feronice 4 ay önce

Geleceğe yatırım jsjs

@beyyyyzzzaa 9 ay önce

Daha kaliteli şeyler yazın.

@Hak edene söyle..😅 8 ay önce

Kendin düşün o zaman neden buraya bakıyorsun o zaman.

@açelyaaa 9 ay önce

Bunlar nedir kamyon arkası sözler gibi eski bunlar.

@Seko 9 ay önce

Kaç sene önceki yorumlar var bi bak.

@Dayı 10 ay önce

Dön bak yeğen arkana gitmem diyen kaç kişi yanında R.K

@R.K 9 ay önce

Ben kaldım kardeş ben kaldım


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız