Racon Sözleri

Sayfamızda; Racon Sözler, Racon Sözleri, Racon Laflar, Racon Kesme Sözleri, Delikanlı Sözler, Racon Mesajlar yer almaktadır.

Racon Sözleri
498 yorum

Çok büyüğü olan, büyüyemez.

Sonunu düşünen kahraman olamaz.

Ben soru sormam, hesap sorarım.

Adrese gerek yok, bizi bilen bilir.

Yanıma seni, karşıma herkesi alabilirim.

sponsorlu bağlantılar

İhanetin nedeni olmaz; ama bedeli olur.!

Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam.

Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır.

E*oin gibisin; varlığın ölüm, yokluğun kriz.

Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

Kime yürümeyi öğrettiysek bizi geçmeye çalıştı.

Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı? O da belli değil.

Diz çökerek yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

Delikanlı adam rahat uyumaz sevdiklerini rahat uyutur.

Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım, rahat olun!

Biz büyüklüğümüzü gösterelim de; varsın çocuklar el öpmesin.

Biz alemde racon değil vakitsiz ötenin kafasını kesenlerdeniz.

Yeri gelir eyvallah der susarız, yeri Racon Sözleri gelir Allah der dalarız.!

Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

Kimse adaleti öğretemez bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.

Ecel sizseniz ölmem, ben bi Allahıma boyun eğerim, gerisini iplemem.

Efendiliğimizi korkaklık sananlar diledikleri zaman meydan okuyabilirler.

Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

Biz de dost dediğin mermi gibi olur, ihtiyacın olduğunda namluda hazır durur.

Hiç bir şeyin altında kalmam, bana yapılanın iki katını yapacak kadar cömertim.

Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; https://www.neguzelsozler.com nereden geldiğini unutmaması için.

Biz, ölmeyi çoktan göze aldık da; yanımızda kimleri götüreceğiz, onu düşünüyoruz.

Her sözümde racon aramayın, racon yapmak için konuşmuyorum, konuşuyorum racon oluyor.

Ağır Abi Sözleri

Ağır Abi Sözleri, Ağır Abi Lafları, Ağır Abi Messajları, Yeni Ağır Abi Sözleri, Kısa Ağır Abi Sözler

Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.

sponsorlu bağlantılar

Benim kurallarım çok basit; saygını koruyacaksın, sevgini göstereceksin, haddini bileceksin.!

Sen kasırgalara dayanmışsın, rüzgârla mı yıkılacaksın. başka çaren yok yüreğim, düşmana karşı ayakta kalacaksın.

Büyütme gözünde kimseyi, vardır mutlak bir eksiği. İnsanlar resim gibidir; ne kadar büyütürsen, o kadar düşer kalitesi.

498 YORUM
@Doqukhan0_ 4 hafta önce

Dostunuzu iyi seçin ben kandım 6 senelik kardeş dediğim insanlar beni sattı...

@Eren 3 hafta önce

Oda bir şey mi 19 yıldır çocukluk arkadaşım sattı beni

@1msevde 4 hafta önce

Benim 17 senelikti...

@Merdan Ali koldemir 4 hafta önce

Kusura bakma yiğen, ben o eli bir daha sıkmam.

@Alparslan kılıçarslan 1 ay önce

Dostunla dostluğun, dostuna verdiğin değer kadardır.

@Hamit ARSLAN 1 ay önce

Biz o kahveyi tek içtik kimse hatır beklemesin.

@SERDAR 1 ay önce

Herkes niye yorumlarda Mafya kesildi asdasfsdkfla

@ÖzgürChanel 1 ay önce

Biz düşmanları biliyoruz.
Allah'ım sen bizi dostlardan koru!

@#prch 2 ay önce

Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın cevabısın, sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın.

@normal biri 2 ay önce

Değer verdiysem insan yerine koyduğum içindir yerini yadırgadıysan verdiğim değeri alır, olman gereken yere koyarım.

@Hakan aksu 2 ay önce

Zenginler savaşır, fakirler ölür.

@Emirhan 2 ay önce

Mesele yaşayabilmekte değil iz bırakabilmekte..

@Semih 2 ay önce

Kötü diye bir şey olmasaydı, cehennem boş kalırdı. Sen beni kırmasaydın, bu can uğruna fedaydı…

@-EREBN- 2 ay önce

Bize kuldan değil Allah'tan korkmayı öğretiler.

@SUNGURALP 2 ay önce

Ne kral ol ne paşa, adam ol şerefinle yaşa 🖊🖤

@Rambel 2 ay önce

Ateşle oynuyorsun diyorlar. Ateş benim 😏😏😏

@samet ayaz 2 ay önce

Varsın ölümde peşimden gelsin.

@baris.9449 2 ay önce

Sen artık bitmiş bir kitabın olmuş bir karakterisin.

@Apocan aykaç 2 ay önce

Kimseden korkmam Alah'tan korkarım abim.

@Ali 3 ay önce
Herkes ede... [Bu yorum çok fazla negatif oy aldı..]

Herkes ederi kadar kardeş. Ben insanlığımı yaptım anlamayanlar düşünsün 🤙

@Reis 2 ay önce

Niye negatif yorum aldı acaba, yarası olan gocunsun.

@Enes 3 ay önce

Kimine göre yalanım, kimine göre kralım, ben adamına göre adamım assslanım.

@Yusuf ERHANN 3 ay önce

Sana onca laf soksam olur, sen zaten yerin dinindesin.


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız