Güzel Sözler
SPONSORLU BAĞLANTILAR
SPONSORLU BAĞLANTILAR

Resimli Kapak Sözler

Bu galerimizde Resimli Kapak Sözler, Resimli Kapak Mesajlar yer alır. Facebookta paylaşmanız için Resimli Kapak Sözler'i bir araya getirdik. (45 Resim.)   0000_66792_505293232867997_290428649_n 
  1. Huriye Nur Bağcı

    Süpeerrrr

     28 Nisan 2017
  2. Polat

    Kimine göre yalanım,
    kimine göre falanın,
    herkes rahatolsun,
    insanına göre insanım.

     26 Nisan 2017
  3. Polat

    Arkadaşlar aranızda laf yemek isteyen beni bulur ha adım Polat.

     26 Nisan 2017
  4. gamzelice

    Herkese meraba yeniyim üye oldum da profil foto nasıl koyacağım bilen söylesin.

     25 Nisan 2017
  5. edanurr

    Sağ üst köşede üyelik butonun var ya, oraya bas, profilim yazıyor, orda basarsın oluyor, bide aramıza hoşgeldin.☺☺☺☺☺

     26 Nisan 2017
  6. Isimsiz

    Bizde bir iğne değildik ama çok battık bazılarına…

     18 Nisan 2017
  7. Isimsiz

    Dün benim için ölenler nerede diyeceğim ama dün öldüler!!

     14 Nisan 2017
  8. Polat

    Aynen kardeş

     26 Nisan 2017
  9. Yunis

    İyi değil be bebek.

     13 Nisan 2017
  10. Ingilizce

    Güzel bişey

     10 Nisan 2017
  11. Dogukan

    Sana biraz adam ol diyeceğim ama seni zor durumda bırakmak istemiyorum.

     09 Nisan 2017
  12. Muhamet

    Ama çok iyi

     08 Nisan 2017
  13. Muhamet

    Saçma ama çok iyi.

     08 Nisan 2017
  14. Neslişah Dipçi

    Sizin yaptığınız atar benim hayatıma renk katar!

     06 Nisan 2017
  15. Ayşenur

    Biraz saçma ama iyi.

     05 Nisan 2017
  16. Ingilizce

    Nasıl saçma?

     10 Nisan 2017
  17. Gs

    Bende Ayşenur

     10 Nisan 2017
  18. Gül

    Madem ki ben değersizim senin için eee d*ng*lak neden hala peşimdesin.

     04 Nisan 2017
  19. Saane

    -> Kimse pahalıdan satmasın kendini biz biliriz herkesin indirimli günlerini.
    -> Sokak lambası gibisin kime yandığın belli değil.
    -> Çok konuşarak bir şey olunsaydı, ormanın kralı aslan değil, Papağan OLURDU.

     04 Nisan 2017
  20. Kırmızısever41

    Çocukluğumu senle birlikte parkta bıraktım ben,
    Her gelen gideni aratır ama her giden geleni aratmaz.

     02 Nisan 2017
  21. Merve

    Çokkk güzelll….

     31 Mart 2017
  22. Arda

    Siz buna mı güzel diyonuz. Siz daha laf görmemişsiniz de buna laf diyorsunuz.

     30 Mart 2017
  23. Pelin

    De laf yap görelim.

     01 Nisan 2017
  24. Gül

    Madem biz bilmiyoruz, …yiyorsa kendin yaz.

     04 Nisan 2017
  25. Meli̇sss

    Büyük bir Aamir Khan hayranıyım ve gene yorumlara onun sözlerini katacağım… GİDENİN ARKASINDAN NOKTA KOY Kİ GELENİN ADI BÜYÜK HARFLE BAŞLASIN…

     26 Mart 2017
  26. Nazli

    Aynen katılıyorum.

     29 Mart 2017
  27. serap

    Çok güzel

     07 Nisan 2017
  28. Meli̇sss

    Biz aşkımızı elimizde mum gibi değil, kalbimizde kurşun gibi taşırız….

     26 Mart 2017