Hakkında

irem89

hüzünlü dilim mizacım böyle
  • 457 Puan
  • 0 Yorumlar
  • 20 Sözler
  • 387 Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@irem89 4 sene önce

ÖSYM:#Ösym sonuçları açıkla#
Bekleyin 5 dk mk saçma sapan okullar yazmışsınız Bayburtu bulamıyorum.
BAYBURT ÜNİVERSİTESİ: Senin ağzını yırtarım?

@irem89 4 sene önce

İngilizce:Biscuit
Almanca:Keks
İspanyolca:Galleta
İtalyanca:Biscotta
Türkçe:Püsküt,Büsküt,Büsküvü,Büsküvüt,Püsküvüt,Büskevit,Püskevit☺

@irem89 4 sene önce

Elimi sallasam gerizekalıya çarpıyor bu ne yaa?

@irem89 4 sene önce

Haklısın ama sen espriyi anlamamışsın Hakan.

@irem89 4 sene önce

Türkiye nüfusu 70000
Ben olmasam 69999
Gördünüz mü tüm rakamlar yerinden oynadı değerimi bilin.?

@irem89 4 sene önce

Kanka bir saattir ders çalışıyoruz acaba zehirlenmiş olabilir miyiz?

@irem89 4 sene önce

Matematikten 250 soru çözdüm kafam errorr vermeye başladı

@irem89 4 sene önce

Misafirin evde tuvalet var mı demesine ayar oluyorum,
Yok biz poşete yapıp komşunun damına fırlatıyoruz?

@irem89 4 sene önce

Ya av ol yada avcı, ama avı avcıya getiren köpek olma.?

@irem89 4 sene önce

Sadece gülüşümü yakala öfkem sana ağır gelir kaldıramazsın.?

@irem89 4 sene önce

Bizde geri vites yok, gerekirse ilerden döneriz.?

@irem89 4 sene önce

Sen güzel sevde bırak giden yar utansın...

@irem89 4 sene önce

Yemin ederim sensiz yaşayamam derdi, neyse arkadaşlar sıradaki yemin tükürüpte yalayanlara gelsin.?

@irem89 4 sene önce

Seni sevmek zulümse gülümse?

@irem89 4 sene önce

Kalitesiz olmak ayrı, ucuz olmak ayrı, sen bedavasın..?

@irem89 4 sene önce

Ağladığım o mendillerle halay çekmezsem...

@irem89 4 sene önce

Türk insanı asla tanımadığı insanı dövmez..
- Kimsin oğlum
+ Kimsin lan sen

@irem89 4 sene önce

- Nuri ölünce Çine gömün.
+ Niye lan.
- Nuriçinde yatsın?

@irem89 4 sene önce

- Size deniz anasının taklidini yapayım mı
+ Yap la meraklandım.
- Deeeniizz gell yavrum gell anneciğim?


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız