Hakkında

Gökan

Yaş sayıdan ibaret, olgunluk ise senin tercihin...
  • 11.668 Puan
  • 188 Yorumlar
  • 233 Sözler
  • 2.4 b Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@Gokan 5 ay önce

Şarap gibi kadın olsan ne yazar yanındaki turşu ( salatalık ) olduktan sonra ...

@Gokan 9 ay önce

Bir kadın kıskançlıktan ölmez,

Ama ÖLDÜREBİLİR..

@Gokan 9 ay önce

Bitmeyen bir ilişkinin sırrını çözüm;
Hiç başlamıyorsun...

@Gokan 9 ay önce

Gecelerin suçu yok.
Acılarımızın çok karanlık !!!

@Gokan 9 ay önce

HATALIYIZ !!!!!!
Bakmasını bilmeyenlerden görmelerini bekledik.......

@Gokan 9 ay önce

Hesabını veremeyeceğiniz işlere kalkışmayın, öteki tarafta bulaşık yıkatmıyorlar.

@Gokan 12 ay önce

İki yüzlü olacaksan en azından birini GÜZELLEŞTİR...

@Gokan 1 sene önce

O denizdi,
Ben gökyüzü.
Yansımak serbestti,
Ama kavuşmak
İmkansızdı.

@Gokan 1 sene önce

Hikayesi ağırdır bazı yüreklerin, dinlemek bile yorar.

@Gokan 1 sene önce

Acıya dayanabilecek kadar gücüm olabilir ama bu, benim bunu hakettiğim anlamına gelmez.

@Gokan 1 sene önce

İnsan için en zor şey, Her gün insan kalmaktır.!

@Gokan 1 sene önce

Allah bir kulun dua etmesine izin vermişse, mutlaka kabulünü de murad etmiştir.

@Gokan 1 sene önce

Mevzu unutmak olursa acınız değil, adınız bile kalmaz.

@Gokan 1 sene önce

Allah de ve sus! Başka hiç bir şey söylemeye değmez...

@Gokan 1 sene önce

Merhaba değerli arkadaşlar ben hesabımı devredeceğim kullanmak isteyen varsa benimle iletişime geçsin teşekkürler.

@Gokan 2 sene önce

Kibrit copu kadar ışık saçmayan insanların kendini olimpiyat meşalesi sanmasına hayranım...A...

@Gokan 2 sene önce

Geçmiş olsun #VAN Rabbim yardımcınız olsun

@Gokan 3 sene önce

Söz kestik yağmur

@Gokan 3 sene önce

Sağolun teşekkür ederim arkadaşlar

@Gokan 3 sene önce

05.02.2020 💍💍💍💍❤❤❤❤

@Gokan 3 sene önce

Ne söylemesini bekliyorsun

@Gokan 3 sene önce

Koray ne istiyorsun kızdan

@Gokan 3 sene önce

Anıl Durmuş = Unutamadım Adını

@Gokan 3 sene önce

Hak ile yaşadıktan sonra ölüm de ömür de hoştur

@Gokan 3 sene önce

Bir insanın kalbini kırdıktan sonra özür dilemenin bir faydası yok,
Mezara dikilen çiçek ölüyü diririltmez unutma.

@Gokan 3 sene önce

Halil kapat ağzını

@Gokan 3 sene önce

Öyle gerekiyor yağmur

@Gokan 3 sene önce

Evet malesef

@Gokan 3 sene önce

Sst ağır olun yağmurun üstüne yürümeyin sahipsiz değil tamam mı.

@Gokan 3 sene önce

Arkadaşlar ben siteden ayrılacağım yakın zamanda hesabımı kullanmak isteyen olursa mesaj atabilir.

@Gokan 3 sene önce

Kimin ne olduğunu gayet iyi biliriz, kendini öne atmaya çalışanlar yerinizde usluca durun, lakin bi konuşursak girecek yer bulamazsınız.

@Gokan 3 sene önce

Arkadaşlar ben siteden ayrılacağım yakın zamanda hesabımı kullanmak isteyen var mı varsa mesaj atabilir.

@Gokan 3 sene önce

Artık kısmet olursa inşallah cane 😚😚☺☺☺😚☺

@Gokan 3 sene önce

Sağol canee Allah razı olsun senden ☺☺☺ 👍👍😊😊👍😊

@Gokan 3 sene önce

Teşekkür ederim yağmur canee ☺☺👍👍

@Gokan 3 sene önce

Ben biraz hız tutkunuyum 😀😂😊😊

@Gokan 3 sene önce

Evet severim ama paraşüt yapmadım hiç

@Gokan 3 sene önce

😀😀😀😊👍👍

@Gokan 3 sene önce

😄☺☺☺☺😂😂😂

@Gokan 3 sene önce

Valla bilmem ki ne diyeyim acep 😊😀😀😄😂

@Gokan 3 sene önce

Eyvallah sağol yağmur sende öylesin 👍👍😊👍😊

@Gokan 3 sene önce

Eyvallah sağol yağmur sende öylesin 👍👍😊👍😊

@Gokan 3 sene önce

☺😊☺☺😊☺😊

@Gokan 3 sene önce

Eyv. 😂😊❤😊😂😊😂😂😊👍👍👍


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız