Hakkında

michael

13.06.2013
  • 2.626 Puan
  • 54 Yorumlar
  • 62 Sözler
  • 1.3 b Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@michael 2 sene önce

Canım coronadan dolayı girmedim hastaneye burdayım❤️

@michael 2 sene önce

Haber veririm ben sana bitanem tabi ki de sen merak etme ❤️😘 özliyecem seni.

@michael 2 sene önce

Merak edicek bişey yok canım ama sen yine de merak etme arkadaşlarım ziyarete geldiğinde onların telefonundan sana haber veririm yazarım sana bitanem ❤️❤️

@michael 2 sene önce

Canım ben bi süreliğine yokum hastaneye giriyorum orda da telefon yasak.

@michael 2 sene önce

İyi ki tanımışım seni yağmurum❤️

@michael 2 sene önce

Canım benim❤️🌸

@michael 2 sene önce

Beni düşünmene sevindim bitanem ❤️ Tamam daha iyi dikkat ederim 🌸❤️ senin için.

@michael 2 sene önce

Sorun kendimi nasıl zayıflatmamda değil ki zayıftım zaten sadece ben kendimi kilolu buluyordum o yüzden zayıflama kararı aldım bu hale geldim meyve dersen hiç benlik değil ilaç felan kullanıyorum fayda eder diye düşünüyorum bitanem bi önemi yok takma sen❤️❤️🌸

@michael 2 sene önce

Hoş buldum bitanem ❤️ kendi hatalarımdan ders almayı öğretiyor hayat zayıflamak isterken kilo kaybına girdim midem bişey almıyor bayılmalar felan çilemi çekiyorum o kadar o kadar insanın lafını dinleseydim doktorları dinleseydim bu hallere gelmezdim.

@michael 2 sene önce

Yok canım hastanede işim vardı

@michael 2 sene önce

😘😘Aynen bitanem zamanla her sey olur❤️

@michael 2 sene önce

Bugünden itibaren salı gününe kadar yokum yani konuşamicaz merak etme diye dedim❤️

@michael 2 sene önce

❤️🌸Bitanem

@michael 2 sene önce

Dikkat et canım önce sağlık gerisi kolay Allah izin verirse her şey olur😘

@michael 2 sene önce

Anlıyorum inşalllah seneye olur canım bi corona eksikti oda geldi tam oldu ama yaza kadar biter inşalllah ❤️😘

@michael 2 sene önce

Bende buna çok sevindim canımın içi❤️

@michael 2 sene önce

Huzur veriyorsun bana valla❤️😘😘

@michael 2 sene önce

İnşalllah inşalllah eee düğün ne zaman cnm❤️

@michael 2 sene önce

Sende benim meleğimsin😘😘❤️

@michael 2 sene önce

Kötü biseyi yoktur Insalllah canim😘

@michael 2 sene önce

Doğrudur canım olmuştur ama merak etme gelirler tekrar iyi olsunlarda ne zaman gelirlerse gelsinler biz bekleriz😘😘❤️

@michael 2 sene önce

Sailer canım dostlar sağolsun😘sevgilim olsa ilk sana söylerim ama yok malesef 😒❤️

@michael 2 sene önce

Yok bitanem çok sevdiğim birinin ölüm tarihi😘

@michael 2 sene önce

Kurban olurum ben sana ya bi insan bu kadar mı tatlı olur ❤️❤️❤️

@michael 2 sene önce

Kurban olurum ben sana 😘 sende bitanem Allah yüzünü hep güldürsün mutlu ol bitanem ❤️ valla ne olsun çalışıyoruz iş çok müşteri çok yorulmaktan başka bişey yok valla canım sende ne var ne yok? 😘 Tanımıyorum ama onlarda olsaydı keşke iyi olsunlar da, gelirler❤️

@michael 2 sene önce

Bir zamanlar yalnızdım ama artık sen varsın oda bana yeter😘😘❤️

@michael 2 sene önce

İyi ki varsın yağmurum😘

@michael 2 sene önce

İyi olmaya çalışıyorum ama malesef engel olanlar var🙂😘

@michael 2 sene önce

Vermesine de izinde verme bazen yalnızlık iyi gelir insana 😊 ailen yanında olmadığı için üzüldüm😒

@michael 2 sene önce

İyi değilim be bitanem ama senin iyi olmana sevindim canim❤️😘

@michael 2 sene önce

Yalnızlık bazen iyi gelir insana, ne birini kırmaktan korkarsın nede birinin seni kırmasından, ağlamak güzeldir bazen kimi zaman içinde boşaltırsın, kimi zaman hatalarından ders alırsın...🙂

@michael 2 sene önce

Yalnızlık bana hiçbir zaman acı vermedi. Ben yalnızken, kendimi bulan bir insanım😊

@michael 2 sene önce

İyi yapıyosun yağmurum ama yorma kendini dikkat et 😘❤️

@michael 2 sene önce

Oda doğru haklısın canım ❤️ eee nasılsın iyi misin 😘

@michael 2 sene önce

Yök ya böylede iyi değil hep otobüs duraklarında bekliyorum 😂eskiden ne zaman istesem evden çıkardım artık öyle bişey kalmadı.😘😂

@michael 2 sene önce

Aynen canım havalar soğudu sende dikkat et araba kullanmaya gelirsen ehliyetim artık yok babam yaktı arabam zaten rahmetli oldu 😂malesef ❤️❤️

@michael 2 sene önce

İyi olmana sevindim kurban olduğum hep iyi ol bitanem ❤️😘

@michael 2 sene önce

Sen nasılsın peki iyi misin canım❤️

@michael 2 sene önce

Yok bitanem merak edilecek bisey yok❤️

@michael 2 sene önce

Burdayım canım da çalışıyorum o yüzden peki yazamıyorum.

@michael 2 sene önce

Yok bitanem ne yanlış anlaması whatsapp kullanmıyorum o yüzden yoksa neden vermeyim beni düşünmene sevindim her şeyi açık açık anlatmakta isterim ama burda olmaz bi çözüm bulcam inşallah canım kardeşim❤️❤️

@michael 2 sene önce

Tamam canım ben yazmadan haber veririm😍

@michael 2 sene önce

İyiyim canım bişeyim yok 😘 inşAllah sende iyisindir evet uzun bi süre kullanmadım ama tekrar döndüm 😘 ben bi çözüm bulim konuşuruz whatsapp dan olur mu bitanem ❤️

@michael 2 sene önce

Veririm vermesinede canım bi sıkıntı var burdada anlatamam instagramın varsa ordan konuşalım anlatım her şeyi bende seni özledim bitanem

@michael 2 sene önce

İyiyim yağmurum sen napıyorsun😘

@michael 2 sene önce

Bir şarkın olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana “bu benim şarkım bak” diye dinlet. Bir gün o kişinin hayatından çıktığında bir radyoda denk gelirse, seni hatırlasın.

Tek bir parfümün olsun. Özdeşleşmek iyidir. Dünya bu illa ki bir tek sen kullanmayacaksın. Öyle bir sana ait olsun ki, bir yabancıda bile duysa “acaba burda mi” diye kokuyu duyanın gözü seni arasın.

Bir tane en yakın arkadaşın olsun. Sadece kötü günde değil, iyi günde de aradığın ilk kişi olsun. Birlikte düşün, birlikte kalkın. Birbirinizi toparlayın. Yaralarınızı sarın. Herkes gittiğinde “şanssızlığınıza” biraz gülün, biraz ağlayın.

Bir tane çok büyük aşkın olsun. Rakıya bahane olsun. Bir dönem çok sevmiş ol, bi dönem nefret etmiş. Her şey küllendikten sonra tebessümle hatırla. Biraz da bi yanin acıyarak. “O olsaydı nasıl olurdu acaba hayatım?” diye sorgulayarak. Artık bir şey hissetmesen de “başına bir şey gelse yine de ilk ben koşarım” diyecek kadar. Unutma, masallar mutlu sonla, efsaneler kavuşamamakla biter.

Bir evlat edin. Bir kedi olur, bir köpek de. Ama olsun. Kapılarını aç. Senden olmayan ama senin ilgine bakımına muhtaç bir kalbin atışlarını ellerinde hisset. Bir canlının hayatını değiştirmek acayip bir şey. Birinin kahramanı olmak istersen bundan büyük fırsat olamaz. Sevmek çok güzel. Hele bir de her koşulda sevilmek.

Bol bol kitap oku biri seni derinden etkileyene kadar oku. Onu bulduğunda kimseyle paylaşma. O hikaye senin. Beğenmediğin sayfayı yırt sevdiğin yerleri yıldızlarla donat. Başucunda dursun. Belki bir gün biri gizlice o sayfaları keşfeder. Seni daha iyi tanıma imkanı olur.

Salaş bir restaurant edin. Patronundan garsonuna kadar tanı. Kafan mı bozuk, mekan dolu mu, sana yer açacakları kadar müdavimi ol. Bir masan olsun hep oturduğun. Bir başına gitsen bile başına bir şey gelmeyeceğini bil. Bir gün belki kapanır ya da yıkılır. Ama sen önünden her geçtiğinde “burda eskiden hep bi yerim vardı” dersin.

Bir hobin olsun. Kaçmak için. Hiçbir şey düşünmediğin. Dünyadan uzaklaşabildiğin. Onunla övün. En iyi yaptığın şey olsun. Insanlar şaşırsın. Senin icin çocuk oyuncağı olsun.

Bir şey iste. İmkansız olsun. Peşinden koş. Yorul. Defalarca vazgeç. Defalarca dene. Susmanın çaresizliğini de yaşa bağırmanın da. Uykuların kaçsın. Düşündükçe saç diplerin bile uyuşsun. Her ne ise bu istediğin, aşk da olur iş de. Bağrına taş bas gerekirse. Yeter ki gece yatağına yattığında “ben elimden geleni yaptım” de. Bazen kazanamamış olsan da, yapabileceklerinin ya da bir şeyi delice istemenin limitini görmek de zaferdir.

Vakit ayırdığın bir ailen olsun. Yarın kaybettiğinde keşke daha çok zaman ayırsaydım demeyeceğin. Pişmanlık kötüdür. Bir daha geri getirmeye gücünün yetmedikleri içinse, iskence. Kıymetini bil. Yarin ne olacağı belli degil. Kalp krizi dediğin bir kaç saniye. Kalp kırma.

Sınırların olsun aşılamayacak. Duvarların olsun yıkılamayacak. Herkes bilsin. Ona göre davransın.

Bir alanın olsun metre karesi dert değil. Kapısını kapattığında gercek sen olabildiğin. Dört duvardan birininin dibine çöküp ağlayabildiğin. Güçsüzlüğünü yaşayabildiğin. Sonra daha güçlü kalkabildiğin. Kaldığın yerden devam edebildiğin. İnsan en Çok kendini özlüyor çünkü.

Bir sevdiğin olsun tabi. Belki hayallerindeki gibi olmaz koşullar ama bir şeyleri birlikte var etmenin tadı bi başka. Para amaç değil araç olsun mutluluğuna. Olmadığı zaman da elindekini cömertçe paylaşabil. En çok onla gül. Saatlerce muhabbet edebil. Birbirinize ulaşamadığınızda, “başka biriyle mi acaba” diye değil “başına bir şey mi geldi” diye endişelen. İlişkini başkalarıyla kıyaslama. Biri sevdiğini çok söyler, biri daha çok gösterir. Sen de biri eksikse bu seni daha az seviyor demek değildir.Telefon karıştırmakla ömür geçmez. Bir insan bir şey yapmak isterse yapar. Kalbin temizse, sen araştırmadan da karşına çıkar korkma. Sonuna kadar güven. Bir gün kırılırsa kalp yenisini inşa eder.

VE

Kalbini temiz tut. Çevreni de. Unutma yaptığın her iyilik bir gün sana geri döner.
😊

@michael 2 sene önce

Sağol yağmurum sende

@michael 2 sene önce

Sağol kardeşim eksik olma yağmurum.

@michael 2 sene önce

Sağol kardeşim ama napalım takmadan olmuyor, içim yara bere dolu, artık ağlamayacak kadar yorgunum.

@michael 2 sene önce

Hiç bir zaman konu komşu ne der demiceksin ağzı olan bişey der.


Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız