Terketme Sözleri

Terketme Sözleri

2 Mart 2013 16:40

Terketme Sözleri, Terketme Sözleri Yeni, Terketme Sözleri Kısa, Terketme Sözleri Facebook, En iyi Terketme Sözleri, Yeni Terketme Sözleri

Seni ben hayatıma yazdım ama şimdi yoksun hayatımda terk edip gittin beni umutIarımIa..

Uçsuz bucaksın ümitIerin yarınIarıyım artık hayaIIerim biIe terk etti beni sende onIarIa gittin bıraktın beni…

Yeniden güIerek bağIansın eIIerimiz terk ediImesin hayaIIerimiz öksüz kaImasın ümitIerimiz….

Git yaIanIarın içinde kayboI terk ettin ya beni beter oI umarım beni terk ettiğin gibi senden terk ediIirsin……

sponsor line

Şimdi sokakIara söyIerim sana söyIediğim şarkıIarımı şimdi ağIarım mutIuIuktan değiI terk ediImekten ağIarım…

Hep Allah’a emanet etti bizi gidenler! Çünkü onlarda bilirler, yaradandan başka kul’unu daha çok kim sever!

Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdır.

Senin de duyman gerekenleri, sana söylemek içimden gelmiyor artık… Seni affetmiyorum, konuşmuyorum ve merak edersen bil; Seni artık sevmiyorum, elveda!

Umut verip, güven aşılayıp da yarı yolda bıraktığın insanın, gönül sadakasını her iki dünyada da veremezsin!

Ben yaşarım yaşanmış duygularımla, ortasından bölünmüş uykularımla. Sen beni düşünme, toparlanırım güle güle git sen saygılarımla!

Elveda deyince değil, ‘o gözler bana eskisi gibi bakmıyor’ dediğin an bitermiş aşklar.

Kaç lisan bilirsen bil; Terk Terketme Sözleri edilmeyi yüreğine tercüme edemeyeceksin!

sponsor line

Gitmeden önce iyi düşün sevgili; çünkü döndüğünde bulduğunla, giderken bıraktığın asla aynı olmayacak.

İşte yine baş başayız yalnızlık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte aşık.

Sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim. Bana çok gördüğün aşk’ı sen ellere verdin. Terk edilişim ilk değil alışır gönlüm.

Gitmeden önce iyi düşün sevgiI:; çünkü döndüğünde buIduğunIa, giderken bıraktığın asIa aynı oImayacak…

İşte yine baş basayız yaInızIık, beni sana seni de bana bırakıp gitti o sahte aşık…

Sevme beni sevdaIardan vurgunIar yedim. Bana çok gördüğün aşk’i sen https://www.neguzelsozler.com eIIere verdin. Terk ediIişim iIk değiI aIışır gönIüm…

Yakışmıyor cepheyi terk edişin, mert dayanır namert kaçar sevdiğim…

Gitmek istiyorsa bırakacaksın, gitsin. Akii seninIe oImayanın bedeni yanında oIsun ister misin?

Ey ayrıIdıktan sonra ‘arkadaş kaIaIım, diyenIer.! GüI’e değişik isim versen daha mı farkIı kokar?

AnIadım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin…

Uzak durma bana yakın oI hata yani başımda oI terk edip gitme bitirme bu sevgiyi içimdeki acı öIdürür beni…

KaIıcı gönIüm bir ümit senden habersiz bekIer, beIki insafa geIirsin yeniden kader ikimize güIer, terk etme sevgimizi ayırma kaIpIerimizi!

BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER
SÖZLER (1)
Ziyaretçi
  1. Mehmet kurt Mehmet kurt

    Arzaile de seni seviyorum desem acaba oda bırakıp gider mi beni.

DAHA FAZLA YÜKLE
  1. Mehmet kurt Mehmet kurt

    Arzaile de seni seviyorum desem acaba oda bırakıp gider mi beni.

YORUMLAR (107)
Ziyaretçi
  1. Ziyaretçi BU GECEDE KAL

    ★【Aşk Denen İletin Allah Belasını Versin】✔ ♛XaLeKeyFoo♛

    09 Mayıs 2018
  2. Ziyaretçi BU GECEDE KAL

    Nasip sen Değilsen
    – Kısmet işine Baksın #ArkadaşıMM HIII

    09 Mayıs 2018
  3. Ziyaretçi Army-Jimin

    Sevmek kolay, zor olan seni seven birini bulmak…

    06 Nisan 2018
  4. Ziyaretçi Serçe

    Sevdim seni sebepsiz sevmedin beni ş*refsiz.

    04 Nisan 2018
  5. Ziyaretçi Sena

    Çok sevdim ya dokunmaya bakmaya bile kıyamadan sevmiştim. Nedensizce çekip gitti onca şeye rağmen hala seviyorum onu hem de çook.

    22 Mart 2018
  6. Ziyaretçi 14 Temmuz Sevirim Dedi

    Sevdim onu sebepsiz sevmiyor artık… Hep Yıldız Tilbe gitme kalı dinliyorum.

    06 Aralık 2017
  7. Ziyaretçi İsimsiz

    1 senemi ona verdim, yapmadığım şey kalmadı, herkesi karşıma aldım, ailemi, arkadaşlarımı, bir zerresine değmedi hep gelip gitti. İnşallah en imkansızını sever de beni anlar.

    13 Temmuz 2017
  8. Ziyaretçi Mls

    Bende 5 senemi vermiştim ama arkasını dönmeden gitti 1 sene boyunca ardından koştum hiç umrunda değildim, doğum gününü kutladım ben kendi doğum günümde aradım onu ne dedi biliyor musun? “Neden aradın” bende bugün önemli dedim oda “banane” dedi, bende doğum günüm dedim oda “anlamıyor musun umrumda değilsin” dedi. O gün var ya öldüm… öldürüp gitti ama insan güçlü olmalı güçlüyüm ama onun konusu açılınca yaralarım tekrar ortaya çıkıyor, onun için ailemi karşıma aldım, ailemle kötüydük onun için ama değmedi artık acıyor ama az acıyor, derin yara açtı bende ama güçlüyüm ve artık geleceğe bakıyorum sende boşver bence takma artık.

    08 Ağustos 2017
  9. Ziyaretçi Zeyna zeyna

    Çok seversiniz sevmezler, ne yaparsanız yapın görmezden gelen insan ne yazık ki çok bu dünyada.

    09 Ağustos 2017
  10. Ziyaretçi Furkan

    Çok enteresan bi şekilde ayrıldık.Benimle ileriyi göremiyormuş, elbet bigün ayrılırmışız dedi ve gitti.

    02 Temmuz 2017
  11. Ziyaretçi Bitti Gitti04

    Zaten hep böyledir seversin oda gider.

    06 Aralık 2017
  12. Ziyaretçi Musa Kazım Bardakcı

    Bana da aynısını dedi zalimin kızı, zaten her ilişkinin sonu ayrılıkla bitermiş öyle diyor, bir gün ayrılacağız zaten dedi gitti. Sevilmeyi istedim sadece ondan ama seven insan gitmez bu gitti demek ki sevmiyordu…

    12 Ocak 2018
  13. Ziyaretçi Serçe

    Yazık ya tatlım

    04 Nisan 2018
  14. Ziyaretçi Mehtap

    Tam 10 yıldır bir beraberliğim var. Sevdiğim insan 3 kez c.evine girip çıktı ve şimdi yine c.evide. ve öğrendim ki bu cezaevine girmeden önce beni aldatmış. Aradan yıllar geçti ben bunu yeni öğrendim. Kafam darmadağın. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yüreğim yangın yeri tutustukça tutuşuyor ve ben onu çok seviyorum taparcasına…😢😢😳😳 ne yapmalıyım???

    18 Haziran 2017
  15. Ziyaretçi Murat

    Bu hayat gerçeği, benimde sevdiğim vardı çocukluk döneminde, her şeyim sevdamız bitmezdi ama ben cezaevine girdim ve o beni bir daha dönmeyecek sanmış, ama şimdi çıktım çocukları var Allah bağışlasın, sağlıklı özgürce yaşamayı nasip etsin, hayırlısı olsun. Size de hak veriyorum, keşke olmasaydı demek sadece bir kadında suç aramak yerine biz erkeklerde de var yüce Rabbim her şeyi görendir, elbet yapılan yanlışlar bedeli ağır olur ve şimdi evli olduğu halde bana geri dönmek isteyen çocukluk aşkım var ve asla kabullenmek haram olsun bana.

    26 Temmuz 2017
  16. Ziyaretçi Mls

    Boşver unut gitsin çok zor olur ama daha iyisini bulursun hem cezaevi falan hiç sürünmene değmez 1 kere yapan 10 kere de yapar başka sayfa aç güçlü ol.

    08 Ağustos 2017
  17. Ziyaretçi Omrbedel

    Diyeceğin tek kelime canım sağolsun.

    13 Ağustos 2017
  18. Ziyaretçi Mert Taştekin

    Bence sevmeye devam edin bi hata yapmışsa belki farkındadır da o insan çabuk sever ama vazgeçtiğim mi ölür onun için birbirinize çabalayın.

    24 Kasım 2017
  19. Ziyaretçi Dilek

    Çok seviyodum be. 5 Ayımı verdim ona. O bana yalan söleyip başka Kızlara Özledim gibi şeyler yazıyomuş. Bugün son kez yazıştık. Son kez iylik yapim dedim ona. Instagram actım. Gitti ordan Kızları eklemeye başladı….Keşke ölseydimde yaptıklarını görmeseydim be…çok yaktı canımı bu son yaptığı…sen beni nasıl kullandıysan senin sevdiğinde seni kullansın. Allahından bul✋

    02 Haziran 2017
  20. Ziyaretçi Emre basyigit

    Kardeşim ben 3 yıl boyunca sevdim Rabbim yüzüme güldürdü 3 yıl boyunca hiç şans vermemişti ama sonunda 1 şans verdi, çıkmaya başladık 2. hafta sonunda doğum günü vardı. Her şeyi ayarlamıştım 1 gün önceden ve doğum günü benden ayrılmak istediğini söyledi, meğersem peşini bırakmam için benimle biraz vakit geçirmiş ben nasıl yaşıyayım dile kolay 3 yıl ama sonuç 😖😖😢😢

    16 Haziran 2017
  21. Ziyaretçi SIRNAKTAN NALİN

    Hayat böyle kardeşim napcan.

    06 Ağustos 2017
  22. Ziyaretçi Ismail

    Sevdiğim kızda böyle yaptı.

    30 Ekim 2017
  23. Ziyaretçi Meryem Nur

    Seviyorum ben onu sarılıyor öpüyor sonra seni sevmiyorum diyor, napayım ben şimdi? 😔😔

    06 Mayıs 2017
  24. Ziyaretçi mami

    Yapacak bir şey var seni sevenle devam edeceksin.

    01 Haziran 2017
  25. Ziyaretçi Hidayet

    Bırak gitsin.

    09 Haziran 2017
  26. Ziyaretçi Isimsiz

    Boşver gitsin.

    09 Ağustos 2017
  27. Ziyaretçi Bll Devrim

    Boşver gitsin.

    03 Eylül 2017
  28. Ziyaretçi Bll Devrim

    Üzme kendini onun için boş ver yalan her şeyi yalan.

    03 Eylül 2017
  29. Ziyaretçi Serçe

    S*kt*r et gitsin

    04 Nisan 2018
  30. Buglem Buğlem

    Öyle kolay mı bırakıp gitmek? Öyle kolay mı unutup gitmek? Tek anlamadığım şey beni seviyorsun neden bırakıp gittin, evet tek anlamadığım şey buydu..

    29 Ocak 2017
  31. Ziyaretçi Isimsiz

    Basit insanlar için bırakıp gitmesi kolay üzülme.

    09 Ağustos 2017
  32. Ziyaretçi Bjf

    Güzeldi

    11 Ocak 2017
  33. Ziyaretçi Isimsiz

    Çook sevdim hemde çok o gitti başka kızla yüzük taktı, o benim ilkimdi.. şimdi başkalarını mutlu ediyor, böylesine Allahtan bul belanı denir, ben burda hala kalbim boğuşuyorum…

    02 Ocak 2017
  34. Ziyaretçi Adsız

    Sende başkasını seversin.

    05 Ocak 2017
  35. Ziyaretçi fatma

    Bence de böylelerine bu yakışır.

    04 Nisan 2017
  36. Ziyaretçi Isimsiz

    Sen acının içinde boğuşurken o başkalarını mutlu ediyorsa üzülme sabret o senden daha fazla acıyla boğuşacak ne demişler, ne ekersen onu biçersin seni üzdüyse elbette o kişi de üzülecek sabırlı ol.

    09 Ağustos 2017
  37. Ziyaretçi Sena

    Sevdiğine Allahtan bul demeye bile kıyamazsın bazen öyle değil mi?

    22 Mart 2018
  38. Ziyaretçi Cengiz

    3 aydır her gün seviyorum dedi ne olduysa 2 günde değişti ve seni sevmiyorum sadece sevdiğimi sanmışım dedi ve gitti ne demeli buna şimdi.

    31 Aralık 2016
  39. Ziyaretçi Isimsiz

    Aklına başka biri girmiş.

    09 Ağustos 2017
  40. Esma K. Esma K.

    Hayatında biri varmış … 😦

    27 Kasım 2016
  41. Ziyaretçi Emre

    Biz seninle sarılsakta üşürüz demişti, abi başkasına sarılmış…

    29 Kasım 2016
  42. 24 Şubat 2017
  43. Ziyaretçi Alev K

    Sevseydi gitmedi zaten.

    03 Temmuz 2017
  44. Ziyaretçi Aziz

    Kardeş bu hayat acımasız neden biliyor musun içindeki insanlar yalancı seviyorum derler ve ertesi gün başkasını seviyorum der, bu hayat böyle.

    06 Nisan 2018
  45. Ziyaretçi Demhat

    Gidene bir not kapıyı kapatma gelenler var!!!

    19 Kasım 2016
  46. Ziyaretçi Ela

    Mevzu derin, onun artık sevdiği var..

    14 Eylül 2016
  47. 12 Ocak 2017
  48. Ziyaretçi Ersan

    Boşver.

    10 Temmuz 2017
  49. Ziyaretçi Nehir Gümüş

    Terk edip eline ne geçti? Bu sende genetik mi yoksa doğuştan m?

    13 Haziran 2016
  50. Ziyaretçi sumru. basyakan

    Biliyor musun bütün erkekler aynı. Sevdim der ama kapıyı çekip gider, geri biz gözü yaşlı kızlar kalırız.

    04 Nisan 2017
  51. Ziyaretçi Bıktım Be

    Bıktım bu hayattan,
    Kotanı doldurdun hadi başka kapıya canım… GÜLE GÜLE.

    06 Haziran 2016
DAHA FAZLA YÜKLE
  1. Ziyaretçi Defolup Gidermisin Kalbimden

    AnIadım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin…l

  2. Ziyaretçi Mustafa Diril

    Vayyy süper kardeşim :)

  3. Ziyaretçi Ayşegül

    Çok güzel helal olsun kardeşim!!

  4. Ziyaretçi mehmet

    Aşkta devrimi anlarım da, darbe neden??

  5. Ziyaretçi fatma

    Defol ben seni Allaha havale ettim.

  6. Ziyaretçi miray Gizem

    Allah belanı Versin

  7. Ziyaretçi Emir

    Bela okuma döner geri sana sonra olursun pişman…

  8. Ziyaretçi Evra Ece

    Allah ıslah etsin de.

  9. Ziyaretçi Hasret

    Amin amin

  10. Ziyaretçi mihriban

    Şimdi Allah belanı versin içinden söylemiyorsun.

  11. Buglem Buğlem

    Öyle kolay mı bırakıp gitmek? Öyle kolay mı unutup gitmek? Tek anlamadığım şey beni seviyorsun neden bırakıp gittin, evet tek anlamadığım şey buydu..

  12. Ziyaretçi Isimsiz

    Basit insanlar için bırakıp gitmesi kolay üzülme.

  13. Ziyaretçi İbrahiM

    Sen sevgiyi kumar gördüysen, ben hayatına oynarım…

  14. Ziyaretçi Ceren

    Biz hayatı doğuştan sallamış oynamışız.

  15. Ziyaretçi AŞK

    Doğrulɑrı söylediğimde kırılɑcɑksɑn bɑnɑ, durmɑ kırıl tuz buz ol kɑrşımdɑ! Amɑ bu sözlerimi unutmɑ ɑşk emek ister kelime değil!

  16. Ziyaretçi buket

    Arkamdan konuşan üç kuruşluk insanlara tek sözüm var.
    Bozuk paralar daima ses yapar..

  17. Ziyaretçi Misafir

    Aynen haklısın Buket.

  18. Ziyaretçi Eda Merve

    Lanet olsun bu hayata..

  19. Ziyaretçi .....

    Olsun vallahı yaaaaaaaa

  20. Ziyaretçi Omer

    Nefretinden arın hayatı sev.

  21. Ziyaretçi Hsyn

    Lanet okumayın.

  22. Ziyaretçi Ben

    Sen aşka aşıktın, ben üstüme alındım.

  23. Ziyaretçi Sanane

    Çalıntı..

  24. Ziyaretçi Nehir Gümüş

    Terk edip eline ne geçti? Bu sende genetik mi yoksa doğuştan m?

  25. Ziyaretçi sumru. basyakan

    Biliyor musun bütün erkekler aynı. Sevdim der ama kapıyı çekip gider, geri biz gözü yaşlı kızlar kalırız.

  26. Esma K. Esma K.

    Hayatında biri varmış … 😦

  27. Ziyaretçi Emre

    Biz seninle sarılsakta üşürüz demişti, abi başkasına sarılmış…

  28. Ziyaretçi Alev K

    Sevseydi gitmedi zaten.

  29. Ziyaretçi Aziz

    Kardeş bu hayat acımasız neden biliyor musun içindeki insanlar yalancı seviyorum derler ve ertesi gün başkasını seviyorum der, bu hayat böyle.

  30. Ziyaretçi esma

    Kaybettin beni

  31. Ziyaretçi Buket

    Çok saçma.

  32. Ziyaretçi (:

    Sen mi benden gittin ?
    Ben mi senden gittim ?

  33. Ziyaretçi Ahmet

    Hayatımın yeri burası da olabilir.

  34. Ziyaretçi .....

    Olamazzz

  35. Ziyaretçi Eylem

    AnIadım ki ben sende bir rüzgardım estim geçtim: ama unutma, sende bende bir rüyaydın uyandım ve bittin…

  36. Ziyaretçi Ceyo

    En çok gözlerime gömülürsün, gözlerimi kaparım. Vasiyetimi yazarım..

  37. Ziyaretçi İsimsiz

    1 senemi ona verdim, yapmadığım şey kalmadı, herkesi karşıma aldım, ailemi, arkadaşlarımı, bir zerresine değmedi hep gelip gitti. İnşallah en imkansızını sever de beni anlar.

  38. Ziyaretçi Mls

    Bende 5 senemi vermiştim ama arkasını dönmeden gitti 1 sene boyunca ardından koştum hiç umrunda değildim, doğum gününü kutladım ben kendi doğum günümde aradım onu ne dedi biliyor musun? “Neden aradın” bende bugün önemli dedim oda “banane” dedi, bende doğum günüm dedim oda “anlamıyor musun umrumda değilsin” dedi. O gün var ya öldüm… öldürüp gitti ama insan güçlü olmalı güçlüyüm ama onun konusu açılınca yaralarım tekrar ortaya çıkıyor, onun için ailemi karşıma aldım, ailemle kötüydük onun için ama değmedi artık acıyor ama az acıyor, derin yara açtı bende ama güçlüyüm ve artık geleceğe bakıyorum sende boşver bence takma artık.

  39. Ziyaretçi Zeyna zeyna

    Çok seversiniz sevmezler, ne yaparsanız yapın görmezden gelen insan ne yazık ki çok bu dünyada.

  40. Ziyaretçi Cengiz

    3 aydır her gün seviyorum dedi ne olduysa 2 günde değişti ve seni sevmiyorum sadece sevdiğimi sanmışım dedi ve gitti ne demeli buna şimdi.

  41. Ziyaretçi Isimsiz

    Aklına başka biri girmiş.

  42. Ziyaretçi Demhat

    Gidene bir not kapıyı kapatma gelenler var!!!

  43. Ziyaretçi Ali bakimli

    Ey dünya biliyordum sen gerçek değilsin, biliyordum içindeki insanlar da gercek değil, ama öyle bişi gelmisti ki başıma, nalet olsun bi tek o gerçek sanmıştım, öyle bi sözler çıkıyordu dudakların arasına, tapıyordum, hala inanamıyorum, çünkü çok seviyorduk birbirimizi ama beni bir gün bıraktı ve gitti. Üstelik 2 gün başkasıyla konuştu ve bir haftaya nişanı oldu, bu gerçek mi rüyamı anlam veremiyorum çünkü ben çok sevdim seni lan çook çokkk taparcasına sevdim ama Allah belanı versin bir değersize beni sattın ya İnşallah Allah’tan tek bi dileğim var hep mutsuz kalırsın, hiçte mutlu olmayasın inşallah inşallah tek bunu istiyorum yüce Allahtan.

  44. Ziyaretçi Ayşe

    Ben nişanlı olduğum halde 3 yıllık sevgilim olmasına rağmen dibine 15 gün kala kız ayarladı kendine, bir de beni düşün hiç olmazsa erkenden tanımışsın, bir de benim gibi olsaydı.

  45. Ziyaretçi berra aydın

    Çok dokundu yaa.

  46. Ziyaretçi Furkan

    Çok enteresan bi şekilde ayrıldık.Benimle ileriyi göremiyormuş, elbet bigün ayrılırmışız dedi ve gitti.

  47. Ziyaretçi Bitti Gitti04

    Zaten hep böyledir seversin oda gider.

  48. Ziyaretçi Musa Kazım Bardakcı

    Bana da aynısını dedi zalimin kızı, zaten her ilişkinin sonu ayrılıkla bitermiş öyle diyor, bir gün ayrılacağız zaten dedi gitti. Sevilmeyi istedim sadece ondan ama seven insan gitmez bu gitti demek ki sevmiyordu…

  49. Ziyaretçi Serçe

    Yazık ya tatlım

  50. Ziyaretçi Meryem Nur

    Seviyorum ben onu sarılıyor öpüyor sonra seni sevmiyorum diyor, napayım ben şimdi? 😔😔

  51. Ziyaretçi mami

    Yapacak bir şey var seni sevenle devam edeceksin.

  52. Ziyaretçi Hidayet

    Bırak gitsin.

  53. Ziyaretçi Isimsiz

    Boşver gitsin.

  54. Ziyaretçi Bll Devrim

    Boşver gitsin.

  55. Ziyaretçi Bll Devrim

    Üzme kendini onun için boş ver yalan her şeyi yalan.

  56. Ziyaretçi Serçe

    S*kt*r et gitsin

  57. Ziyaretçi Isimsiz

    Çook sevdim hemde çok o gitti başka kızla yüzük taktı, o benim ilkimdi.. şimdi başkalarını mutlu ediyor, böylesine Allahtan bul belanı denir, ben burda hala kalbim boğuşuyorum…

  58. Ziyaretçi Adsız

    Sende başkasını seversin.

  59. Ziyaretçi fatma

    Bence de böylelerine bu yakışır.

  60. Ziyaretçi Isimsiz

    Sen acının içinde boğuşurken o başkalarını mutlu ediyorsa üzülme sabret o senden daha fazla acıyla boğuşacak ne demişler, ne ekersen onu biçersin seni üzdüyse elbette o kişi de üzülecek sabırlı ol.

  61. Ziyaretçi Sena

    Sevdiğine Allahtan bul demeye bile kıyamazsın bazen öyle değil mi?

  62. Ziyaretçi Bıktım Be

    Bıktım bu hayattan,
    Kotanı doldurdun hadi başka kapıya canım… GÜLE GÜLE.

  63. Ziyaretçi Fahriye

    O defol oldu en iyisi bende def olayım.

  64. Ziyaretçi Aşktan darbe yiyen genç

    Terketmek, ‘gidiyorum’ demekle olmaz! Kalıp görmezden gelmek, terketmenin babasıdır

  65. Ziyaretçi ahmet kottas

    Lanet olası dünya sevenleri niye ayırıyor ki özellikle de beni neden sevdiğime kavuşamıyorum lanet olsun çevremdeki herkes kavuşuyor fakat ben…

  66. Ziyaretçi Meryem

    Boş be bu işler, aşk mı güldürmeyin beni.

  67. Ziyaretçi engin ilhan

    Senin de duyman gerekenleri, sana söylemek içimden gelmiyor artık… Seni affetmiyorum, konuşmuyorum ve merak edersen bil; Seni artık sevmiyorum, elveda!
    aslında beni anlatan söz…

  68. Ziyaretçi dilara çelik

    Gelecegini bilsem beklerim ama gelmez gelmeyecegini biliyorum o yüzden beklemiyorum da