Hakkında

Osmannn38

.*İyiler kaybetmez,kaybedilir.*
  • 359 Puan
  • 8 Yorumlar
  • 44 Sözler
  • 227 Beğeniler
  • Kayıt Tarihi
MESAJ GÖNDER
Yorumlar
@Osmannn38 6 ay önce

ben seni ilaç sanıyordum meğersem eczaneymişsin.

@Osmannn38 8 ay önce

Her gördüğünü seven sizsiniz.
Biz sevdiğimizi gördük sadece.

@Osmannn38 8 ay önce

Gemi batarken atılacak ilk yük bendim senin için.

@Osmannn38 8 ay önce

Her daim kendin ol sen, seni anlayana mucizesin.

@Osmannn38 8 ay önce

Geleceksen sonbahar da gel, yazın her yer çiçek zaten.

@Osmannn38 9 ay önce

Wow valla düştüm :))

@Osmannn38 9 ay önce

El alem 😂😂

@Osmannn38 9 ay önce

Corona bile geldi, bi'sen gelmedin :))

@Osmannn38 9 ay önce

Benim sözümü çalıyorsun yaaa :)

@Osmannn38 9 ay önce

Yalnız biri olsun isterken yalnız biri olduk istemeden.

@Osmannn38 9 ay önce

Vayytt bee.. şöyle seven bir kız bulamadım yaa..

@Osmannn38 9 ay önce

İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de.

@Osmannn38 9 ay önce

Uyusak rüyalar kandırıyor, uyansak insanlar.

@Osmannn38 10 ay önce

Oppo a 9 güzel almayı düşünüyorum 128 GB 😂✋✋

@Osmannn38 10 ay önce

Ben öyle bir tip değilim ki yaa..Elimi sallasam falan filan boş işler hayırlısı öncelik :)

@Osmannn38 10 ay önce

Geçici bir hevesdi sana da geçti bana da.

@Osmannn38 10 ay önce

Uzaktan sevenler uzaktan küserler, haberin bile olmaz.

@Osmannn38 10 ay önce

Senin bir üst modelin çıkmış onu alacam.

@Osmannn38 11 ay önce

Şimdi aramıza duvar örsen yine kalkıp senin sevdiğin renge boyarım.

@Osmannn38 11 ay önce

Reis o nasıl güzel söz öyle düştüm valla :))

@Osmannn38 11 ay önce

Ben o yâre sevmesini öğretemedim.

@Osmannn38 11 ay önce

Oysa sarılmamıştık bile niye bu kadar çok sevdim ki..!

@Osmannn38 12 ay önce

Besmelesiz başladım diye mi doyamıyorum seni sevmeye.

@Osmannn38 12 ay önce

Numaramı değiştirmedim hâlâ on numarayım.

@Osmannn38 12 ay önce

Kim kimin mutluluğuna göz koyuyorsa bütün dünya da ona koysun..

@Osmannn38 12 ay önce

Alıştık artık kısmet yaa.. Onda da vardır bir hayır

@Osmannn38 12 ay önce

Yâr olacakken yara oldun.

@Osmannn38 12 ay önce

Kalbimdeki yerini bilseydin, yeryüzü sana dar gelirdi.

@Osmannn38 12 ay önce

Yağan yağmuru kıskandım ben saçlarına dokundu diye.

@Osmannn38 12 ay önce

Çok başkaydın başkası oldun

@Osmannn38 12 ay önce

Ne sayısalım ne sözelim, ben sadece sana özelim.

@Osmannn38 1 sene önce

Çiçeklerden papatyayı, insanlardan seni sevdim.

@Osmannn38 1 sene önce

Yalan dünya işte bişey bekleme

@Osmannn38 1 sene önce

Olmayacağını bile bile bekledik.

@Osmannn38 1 sene önce

Arsizbela and Efecan

@Osmannn38 1 sene önce

Sebepsiz gözler ağlamaz gülüm.

@Osmannn38 1 sene önce

Amin teyze kızı inşallah ♥

@Osmannn38 1 sene önce

Reis o nasıl anlamlı bir söz öyle ✋✋

@Osmannn38 1 sene önce

Tokyo'nun kızları drift, yapar bizimkiler anca trip yapar.

@Osmannn38 1 sene önce

Teşekürler ne demek 😃✋

@Osmannn38 1 sene önce

Herkesle kanka gibisin benimle banka! ( bana ait )

@Osmannn38 1 sene önce

Belki de adam gerçekten kördür 😂

@Osmannn38 1 sene önce

Aşkından ölüyor!

@Osmannn38 1 sene önce

Siz siz olun, benim gibi olamazsınız zaten :)

@Osmannn38 1 sene önce

Belki sana sevmeyi öğretemem ama sende bana unutmayı öğretemzsin.

@Osmannn38 1 sene önce

Şeker attım yollarına patlaya patlaya gel kollarıma :)

@Osmannn38 1 sene önce

Ben o yâre sevmesini öğretemedim

@Osmannn38 1 sene önce

Bilemem artık mevsimler mi çarptı, yoksa araba mı çarptı :))

@Osmannn38 1 sene önce

Dünya'da ölümden başkası yalan.

@Osmannn38 1 sene önce

Şarjımın bitme sebebi olur musun?