Karizma Sözler

Karizma Sözler, Karizma Mesajlar, Karizma Laflar, Karizma Sözler Facebook, Karizma Sözler Twitter, En Güzel Karizma Sözler, Yeni Karizma Sözler yer almaktadır.

Karizma Sözler
48 yorum

Kural belli! Az insan, çok huzur.

Uçurumu sevenin kanatları olmalı.

Çok ağır konuştuysam da sessizliğime say.

sponsorlu bağlantılar

Kaderler satılmıyor ki iyisini alalım. . .

Senden başka herkesin olduğu bir şehirdeyim.

Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

Aklımdan geçiyorsun, aklım kendinden geçiyor.

Ben kötü söz bilmem; Hak edene susarım o anlar!

Çakalın özgürlüğü aslan ayağa kalkana kadardır.

Aynada kendine tahammül edemeyen adam yalnızdır.

Sanmayın ki kaybediyoruz, asıl şimdi başlıyoruz!

Erkek adam bir iki günlük değil, bir asırlık sever.

Kazanmak istiyorsan, önce kaybetmekten zevk alacaksın!

Düşmanımızın çok olması, namımızın büyük olmasındandır!

Vazgeçtiklerim sizin olsun, benim olanı zaten alamazsınız!

Bizim gittiğimiz yol dikenli, ayağı kıymetli olan gelmesin!

Sarhoşken söylenmiş her söz ayıkken düşünülmüş olan sözdür.

Üzülme! Ayağını batan dikenler Karizma Sözler aradığın gülün habercisidir.

Kaybettiklerimi özlerim ama vazgeçtiklerimin hiç şansı yok!

Ben konuşmaya tenezzül etmiyorum, onlar susturduğunu sanıyor!

Saklayacak bir şeyin yoksa, korkacak bir şeyinde yok demektir.

Gittin mi büyük gideceksin ayrılık bile gurur duyacak seninle.

Eğer arada bir çocukluk etmeyeceksen, büyümenin bir anlamı yok.

Kimse bizim gibi yürekten sevmez kimse bizim gibi değer bilmez.

sponsorlu bağlantılar

Sizin kurallarınıza göre bir şey yok, her şey benim kafama göre.

Kimsenin peşinden koşacak değilim! İnsansa https://www.neguzelsozler.com beraber yürürüz zaten.

Ayaktayım işte herkese inat, kralı da gelse bozulmaz bu saltanat!

Sen bu hayatı yavaş yavaş çık ben yürüyen merdiven kullanırım. . .

Kimse adaleti öğretmesin bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.

Hak edene haddini bildirmek, bir fakiri sevindirmek kadar sevaptır.

Arada bir düşmüş taklidi yapacaksın ki; adi insanları öğreneceksin!

İnsanlara karşı hiç güvenim yok ve sağ olsunlar hiç yanıltmıyorlar.

Fırtına sırasında edilen yeminler, ortalık sakinleştiğinde unutulur.

İnsanlar beni rest çekişimden bilir, ite köpeğe diz çöküşümden değil!

Çok yavaş yürüyor olabilirim ama hiç bir zaman gerisi geriye yürümedim

Sigara ve alkol insanı yavaş yavaş öldürüyormuş, kimin acelesi var ki.

İçinde ebedi kalamayacağınız dünyadan, size ebedi kalacak şeyler alın.

Problem şu ki: Koluma takacak çok insan var ama hayatıma katacak insan yok.

Geceler ateş püskürüyormuş, ne fark eder. Biz ne cehennemler gördük birader!

İki kural vardır sakın unutma! Zehirden şifa, karaktersizden vefa beklenmez!

Değer verdiğim insanlar değerini bilmiyorsa, bu saatten sonra haddini bilsin!

Sen okursun ben yazarım, sen bakarsın ben oynarım, sen benimsin ben hayatınım.

Yüreklerde ünlem! Akılarda soru işaretiyim, anlayana çok anlamayana az gelirim!

Şeytanı yanıma çırak almış adamım, sessizliğime aldanıp üstüme gelmeyin yakarım!

İşgale düştü yüreğim. Kokun her yanımı sararken, ben yine bakışlarına yeniliyorum.

Aslında ben umursamaz değilim. Sadece sen umurumda olmayı beceremiyorsun, o kadar.

Eğer benim en kötü halimle baş edemezsen, beni en iyi halimle katiyen hak edemezsin!

Kâh çıkarım gök yüzüne seyrederim alemi, kâh inerim yer yüzüne seyreder alem beni. . .

sponsorlu bağlantılar
48 YORUM
@İlker Baltaoglu 6 ay önce

Hayata bakınca karanlık, sana bakınca aydınlık.

@saadaaa 8 ay önce

Hayat bir andır, o da bu andır. Pehhh saçma oldu.

@İsimsiz.Adam 11 ay önce

Umudun bittiği yerde Birecik'linin umudu başlar....

@İsimsiz.Adam 11 ay önce

Sizin filim çevirdiğiniz bu semtte
Bizim Fillim'lerimiz sezona girdi...
#İyiSeyirlerr..

@hdjs 1 hafta önce

Bi daha ki sezona da var mı filminiz?

@black-belma 1 sene önce

Sana değer verip aşkı bulacağıma x’e değer veririm y’yi bulurum daha iyi.

@Hakan 2 sene önce

Kısa ve öz konuşacaksın bu hayatta; Her şey boş sözler kızlar erkekler yaşamak ve yaşatmakta. Allaha sığının.

@Golbasindan kes 2 sene önce

Ne kadar k*hpe varsa MKE bi o kadar da mer mi üretiyor.

@Pınar 2 sene önce

Zirvede olduğumuz yetmiyor bide dillerdeyiz.

@Laff 2 sene önce

Arkamdan cesaret edemeyen köpekler arkamdan hırlamaya başlamış hayırdır birader!

@Seko 2 sene önce

Gidenlerle ölünmüyor ama kalanlarlada yaşanmıyor.

@{.!* 1 sene önce

Giden gitsin yangınlarla döner, arkama bile bakmam çünkü krallar önde gider.

@cebrailoktay 2 sene önce

Seveceksen adam gibi seveceksin sevmeyeceksen de namusa el uzatmayacaksın..?

@10210974417573208 3 sene önce

Yüreği pas tutmuş bir kul kalbi yanık bir aşık bıçağı keskin bir psikopat kalemi kırık tehlikeli bir şairim ben.

@Emi̇n 3 sene önce

Aşkta canlı bomba misali ölmeden öldüremiyorsun.

@karabela kordon baba 3 sene önce

Geçen yaşlı dedeye aşkı tarif eder misin dedim, dede bana mezarlığı gösterdi.

@Zeynep 4 sene önce

Besmelesiz sevdin galiba beni, bak çarpılmışsın yüreğin bi yana kaymış, şerefin bi yana.

@Muhammet 4 sene önce

Sen Leyla gibi sevebilseydin ben Mecnunu utandırmasını iyi bilirdim...

@Zeynep 4 sene önce

Valla şair gibisin.

@Muhammet 4 sene önce

Bir kurşun kadar sıcaktır aklıma girişin, niyetin öldürmek değildi de neden tetiği çektin....

@Cengiz 4 sene önce

Gün gelir ihanet eden sadakat ister. Sevdiğine sadık kalan adam kendinden vazgeçebilen adamdır. Sadakat sevdiğinin kalbini çıkarıp avucunda tutmaktır. Ama sadakat gerektiğinde o yüreği fırlatıp yere atmaktır. Sadakat erdem değildir aslında. Sevgiden kör olmaktır. Hep kaçtığın şeye eninde sonunda yakalanmaktır. Yemin etmeden bir daha düşün; çünkü sadakatle başlayan her şey ihanetle biter.

@Abdurrahman 4 sene önce

Siyah aşkın gizemini anlatır, anca sen cehennemin fragmanını izlemiş olursun.

@Mazoşist 4 sene önce

Gülmeyi senden öğrenir, gider başkasıyla kahkaha atar...