Güzel Sözler
SPONSORLU BAĞLANTILAR
SPONSORLU BAĞLANTILAR

Resimli Aşk Sözleri

Bu sayfamızda Resimli Aşk Sözleri, Resimli Aşk Mesajları yer almaktadır. Facebook'ta Resimli Aşk Sözleri paylaşmak için hazırlanan sayfamızda; Facebook'ta paylaş butonunu kullanarak bu sayfamızı facebook'unuzda paylaşabilirsiniz. ( 79 Resim ) Sayfamız hakkında görüşlerinizi Emoji seçeneğini ve yorumla bildirebilirsiniz. 532118_557183180980162_1238776926_n

"Hatırlamışsın hayatım güneşin batışını, o sevgi dolu anları, sanki hiç bitmeyecekmiş gibi o duyguları, ama şimdi yoksun yok ettim tüm yaşananları.."
  1. Sema

    Efe’m seni çok seviyorum hasta olduğumda tek ilacım sensin Efe’m.

     17 Temmuz 2017
  2. Adım Rahime Nur

    Bana soru sorabilirsiniz ve bende cevaplarım ve aklınızda takılan sorularınız varsa sorabilirsiniz öncelikle de aşkla ilgili.

     01 Temmuz 2017
  3. Öner

    😘Mademki şekerden daha tatlısın😘
    👑Gül o zaman herkes patlasın.👑

     17 Temmuz 2017
  4. Memet

    Yeni tanıştığın biri sürekli senle görüşmek isterse niyeti ne olabilir?

     23 Temmuz 2017
  5. Berivan Remziye

    Çook güzel

     15 Haziran 2017
  6. Beril

    Ben şu hayatımda 3 kişiyi sevdim biri gitti biri aldattı biri onu sevdiğimi bile bilmiyor napmam gerek sevilmek için?

     13 Haziran 2017
  7. Gizem

    Çok güzel sözler

     11 Haziran 2017
  8. Ela Gözlüm

    Aynen böyle olur ya ben de bir şey var mı yoksa ben üzülerek söylüyorum..

     09 Haziran 2017
  9. Ghg

    Süperrrr..

     05 Haziran 2017
  10. Lhko

    Herkese bir sevgili lazım abi :D :D.:D

     27 Mayıs 2017
  11. aye türkmen kızı

    Tabi abi

     23 Haziran 2017
  12. Asena

    Harika bir sözzz

     26 Mayıs 2017
  13. Zeynep Kasım

    Budur

     24 Mayıs 2017
  14. Zeyneb

    Sana katılıyorum adaşım

     31 Mayıs 2017
  15. Sevda.korkmaz

    Ah ya mukebel vallahi bana evlilik teklifi etseler sevincimden ölürdüm, vallahi ya çok çok güzel bir şey bu… yaa aşk..

     21 Mayıs 2017
  16. Levent

    Sevda Korkmaz Mrb, aşka dair hayata dair kulağımızı arkada bırakmak kötü bir şey.

     25 Mayıs 2017
  17. Levent biçer

    Mrb sevda hanfendi.

     25 Mayıs 2017
  18. Rüya

    Bence aşk dediğiniz o kadar da önemli bir şey değildir, fazla takmayın kafaya.

     15 Mayıs 2017
  19. Burak

    Helal olsun benim başımdan neler geçti.

     16 Mayıs 2017
  20. Şaıra

    Vaaay muhteşem ötesi sözleriniz var.

     08 Mayıs 2017
  21. Ebru

    Güzel

     05 Mayıs 2017
  22. Slm

    Aşk; İnsanın aklını alıyor.

     03 Mayıs 2017
  23. esma

    Bence insanın aklını değil kalbini alır.

     06 Mayıs 2017
  24. ruyakarabey

    Aynen. İnsan aşık olunca akıl tatile çıkıyormuş.

     02 Haziran 2017
  25. Yagmur

    Bence de aşk insanın aklını alıyor…

     13 Haziran 2017
  26. Gizem Eren

    Çok güzel beğendim tebrikler ederim.

     26 Nisan 2017
  27. Serkan Melike

    Aşk dediğin onu teninle hissetmen değil nefesinle hissetmendir. Aşk onunla beraber nefesinin kesilmesidir. İşte aşk budur onsuz yaşayamamaktır.

     16 Nisan 2017
  28. Sinem Akarsu

    Nerden biliyorsun

     13 Mayıs 2017
  29. Yagmur

    Ask diyince aklına ne geliyor?,
    Benim ki sevdiğim… Ya sizde?

     13 Haziran 2017
  30. Emreyildiz

    Kanayan yara gibidir aşk, sevdikçe yaran daha çok kanar.

     08 Nisan 2017
  31. Yagmur

    Kanayan senin kalbin değil, gözlerin.

     13 Haziran 2017
  32. Berna

    Çok güzel sözleriniz var

     07 Nisan 2017
  33. gulmelek

    Evet aynen sana katılıyorum.

     28 Nisan 2017
  34. Nesrin

    Aynen çok duygusal.

     19 Mayıs 2017
  35. aye türkmen kızı

    Aynen çok güzel canım

     23 Haziran 2017
  36. Gizemli Kız

    Sevmek için yürek gerek sürdürmek için emek gerek.

     02 Nisan 2017
  37. Ilayda

    Bu işte

     05 Mayıs 2017