RESIMLI AŞK SÖZLERI


11 Kasım 2015 20:45

Bu sayfamızda Resimli Aşk Sözleri, Resimli Aşk Mesajları yer almaktadır. Facebook’ta Resimli Aşk Sözleri paylaşmak için hazırlanan sayfamızda; Facebook’ta paylaş butonunu kullanarak bu sayfamızı facebook’unuzda paylaşabilirsiniz. ( 79 Resim ) Sayfamız hakkında görüşlerinizi Emoji seçeneğini ve yorumla bildirebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER
YORUMLAR (1249)
Ziyaretçi
  1. Ziyaretçi islah ökten

    Aşk aşk sen ne güzel bir şeysin ne kadar güzel
    Yıldızlar uzaktır hayat kadar değil hayat acıdır senin kadar değil esra.

    3 hafta önce
  2. Ziyaretçi KelebeğinÖmrü

    Seni kimse sevmemiş, beni de kimse yerine koyma!

    1 ay önce
  3. Ziyaretçi Rasim

    Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

    2 ay önce
  4. Ziyaretçi Ege ve Irmak💘💘💘💘💘

    Siz bide bana sorun dün fena kavga ettik Ege ile ben aşık oldum.

    2 ay önce
  5. Ziyaretçi yok

    Bence de çok güzel bir söz.

    3 ay önce
  6. Ziyaretçi Hatice

    Dünya acı hayat acı..

    3 ay önce
  7. Ziyaretçi Baver

    Dünyada iki kur tanıdım birincisi bеni gürmеyеn sеn, ikincisi isе sеndеn başkasını görmеyеn bеn😖🔫

    3 ay önce
  8. Ziyaretçi Hatice

    Hayat çok acımasız,
    Dünya bomboş.

    3 ay önce
  9. Ziyaretçi İrem

    Hayat devam ettiği sürece umut var demektir. (dimi samet)

  10. Ziyaretçi Fikret Beşkardeş

    Aynen doğru söylüyorsun.

    3 ay önce
  11. Ziyaretçi Hatice

    Yok umut

    3 ay önce
  12. Ziyaretçi Mustafa

    Size ve sevgilinize mutluluklar dilerim arkadaşlar.

    3 ay önce
  13. Ziyaretçi Irem

    Hayat devam ediyor.

    3 ay önce
  14. Ziyaretçi Asli

    Size ve sevgilinize mutlu hayat dilerim.

    3 ay önce
  15. Ziyaretçi İlayda

    Allah canınızı alsın soyhalar.

    3 ay önce
  16. Ziyaretçi Hatice

    Senin canını alsın.

    3 ay önce
  17. seher02 seher02

    Senin canını alsın, soyha da sensin.

    1 ay önce
  18. Ziyaretçi Paşşa

    Gözlerin kahvesinden koy ömrüme kırk yılın hatırına sende kalayım ..

    4 ay önce
  19. Ziyaretçi Hatice

    Ömür dediğin çok kısa.

    3 ay önce
  20. Elos Elos

    Hayat kısa gençler..

  21. Deniz su ece Deniz su ece

    Acı çekmek için yeterince uzun bence 😔😒

    4 ay önce
  22. Ziyaretçi İrem

    Belki bana uzun kendi adına konuş (sametin aşkıyım)

    3 ay önce
  23. Elos Elos

    Koy elini vicdanına hak ediyorsam Eyvallah.

  24. Ziyaretçi Ahmet

    Sen sen ol asla sevdiğini üzme, kalem dertlidir yazar, dil sevdalıdır söyler, ama velakin yürek susarsa ne yazar ne söyler.

  25. Ziyaretçi Güz yağmuru 🍁🍁🍁

    Aynen çok güzel demişsin Ahmet.👍👏👏👏

    5 ay önce
  26. Ziyaretçi Nurcan

    Bence aşka inanmayın sonra aşk acısı çekersiniz.

    5 ay önce
  27. Ziyaretçi Hatice

    Aynen arkadaşım kırılan kalp geri gelmez.

    3 ay önce
  28. Ziyaretçi Hatice

    Kırma insan kalbini onaracak ustası yok.

    3 ay önce
  29. Ziyaretçi Hatice

    Senin değerini bilen biriyle beraber ol.

    3 ay önce
  30. Ziyaretçi Anonim

    Görmek için göz gerekir, duymak için kulak gerekir, seni sevmek içinde kalp gerekir.

  31. 3 ay önce
  32. 2 ay önce
  33. Ziyaretçi azat

    Gerçekten harika.

    6 ay önce
  34. Ziyaretçi Taha

    Kalbimde acı var ama bunları okudukça tüm acılarım bir süreliğine geçiyor.

  35. merve22 merve22

    Sözleri çok seviyorum çünkü güzeller.

  36. 5 ay önce
  37. Ziyaretçi 28...

    Çok güzel bunlar.

    6 ay önce
DAHA FAZLA YÜKLE
  1. Kuzeyy Kuzeyy

    Hatırlıyor musun sevgili sahil Kenarında oturmuştuk, başını omzuma dayadığında rüzgar da saç tellerin yüzümde savrulduğunda şöyle demiştin bana yanında olmadığım bir an bile gülemiyorum peki şimdi ağlıyor musun yoksa gülüyor musun…

    1 yıl önce
  2. kumsall 1903 kumsall 1903

    Ben senini yokluğuna har gün ağlıyorum 😭😭😭 ey yaramin.

    1 yıl önce
  3. BELALI KARDESLER BELALI KARDESLER

    Bay be yorum süper

    1 yıl önce
  4. Elos Elos

    Koy elini vicdanına hak ediyorsam Eyvallah.

  5. Elos Elos

    Hayat kısa gençler..

  6. Deniz su ece Deniz su ece

    Acı çekmek için yeterince uzun bence 😔😒

    4 ay önce
  7. Ziyaretçi İrem

    Belki bana uzun kendi adına konuş (sametin aşkıyım)

    3 ay önce
  8. Ziyaretçi Burakcan

    Seni seviyorum Ecemsu, ne olur benden vazgeçme, sen benim tek aşkımsın, yapma canım kıyma bizim aşkımıza, canım bitanem ne olur aşkım ben sensiz yapamam beni affet bitanem aşkımmmmmm.

    2 yıl önce
  9. Ziyaretçi Beyaz

    Eğer seviyorsan onu kaçır.

    2 yıl önce
  10. Ziyaretçi Ecemsu

    Ben de seviyorum ama artık çok geç…

    2 yıl önce
  11. Ziyaretçi Büşra

    Kıyma askına seni çok seviyor, baksana Ecemsu

    2 yıl önce
  12. Ziyaretçi Melisa

    Ecemsu madem seviyorsun niye ayrılıyorsun seven insan ayrılmaz…

    2 yıl önce
  13. Ziyaretçi Acımasızzzz

    Bırak gitsin kardeşim bu kızdan bi halt olmaz, seven insan asla sevdiğinden ayrılmaz, ben böyle kızları iyi bilirim kardeşşşş.

    2 yıl önce
  14. Ziyaretçi Sevda

    Bence de fazla yalvarma, seven insan kolay kolay bırakmaz.

    2 yıl önce
  15. Ziyaretçi Ecemsu

    Vazgeçmedim aşkım.

    2 yıl önce
  16. Ziyaretçi Ecemsu

    Acımasızzz haddini bil…

    2 yıl önce
  17. Maria ece Maria Ece

    Eğer gerçekten seviyorsan bi şans ver.

    1 yıl önce
  18. Ziyaretçi Ferhat

    Bu kadar da yavranmana gerek yok bence, her ne kadar seviyosanda.

    1 yıl önce
  19. Ziyaretçi Gülay

    Rabbim öyle bir insan koy ki kalbime ama o insan senin de sevdiğin olsun. Bana öyle bir gözler göster ki o gözlerden sana bakıyım…

    2 yıl önce
  20. 1 yıl önce
  21. Ziyaretçi 💙EDA💙

    Âmin ALLAH herkesin kalbine göre versin:-) :-) :-)

    1 yıl önce
  22. 1 yıl önce
  23. Ziyaretçi Ecemsu

    Ömür bir gül gibidir, belki solmaz ama her gün bir yaprağı dökülür.!

    2 yıl önce
  24. Ziyaretçi Esra

    Bence bir şans daha ver.

    2 yıl önce
  25. Ziyaretçi Sevda

    Ecemsu aldatma gibi bir şey yapmadıysa bırakma.

    2 yıl önce
  26. Ziyaretçi Ada

    Ecemsu seviyorsan affet BEE

    2 yıl önce
  27. Maria ece Maria ece

    Herkes ikinci bi şansı hak eder.

    1 yıl önce
  28. Ziyaretçi Buse

    Evliler de Aşık olabilir yaaa, ben çok aşığım imkansız birine..

    2 yıl önce
  29. Ziyaretçi Savas

    Aşk acı çekmekten başka bir şey değil.

    2 yıl önce
  30. Ziyaretçi Nur

    Aklını başına al Buse, bence kendine denk birini bul, sakın yanlış bir şey yapıpta adamın yuvasını yıkma, bunun günahını her iki cihanda da ödeyemezsin. Hem adamın ortada kalacak, zavallı eşinin bide çocuk varsa çocukların düşün ne rezillikler çekeceklerini iyi düşün ve unut. Allahtan kork Allaha sığın, aşkını içine göm, inan bana Allah daha iyisîni nasip eder sana, yeter ki yanlış bişe yapma. Allaha sığın unutacaksın sen, ister misîn eşini başkası sevsin elinden alsın.

    2 yıl önce
  31. 2 yıl önce
  32. Ziyaretçi Kader

    Evliler aşık olamaz çünkü evlendiği kişiye de aşık oluyor.

    2 yıl önce
  33. Ziyaretçi Şükür

    Ben de sen gibiyim.

    2 yıl önce
  34. Ziyaretçi Eyüp

    Acı çekmektense imkansız diye bişi yok.

    2 yıl önce
  35. Ziyaretçi Elif

    Bence yanlış yoldasın, eğer başkasına nasıl olur da aşık olursun kardeş yazık adama.

    2 yıl önce
  36. Ziyaretçi Selda

    Saçma konuşuyorsun.

    2 yıl önce
  37. Ziyaretçi Evli

    Ben evliyim bayanım benim eşimi seveni anlından vururum kimsenin ahı yerinde kalmaz seveceksen dengini sev kardeşim.

    1 yıl önce
  38. Ziyaretçi Mavişim

    Ben de be kardeşim, ben de imkansız birine aşığım, hiç kavuşamayacağım birine.

    1 yıl önce
  39. Ziyaretçi Esma

    Bence bu kadar çok şey varken aşk neden var?

    1 yıl önce
  40. Ziyaretçi Nur

    Aşkını kalbine gömüp iffetli yaşayan cennete girecek, evlilere aşık olanlar lütfen kendinize gelin, aşkınızı kalbinize gömün, hem size hem öbür tarafa yazık olur. Ağlayanın gülene hayrı olmaz, mutlu olamazsınız yanlış yapmayın, sakın ben sizin için diyorum.

    1 yıl önce
  41. Ziyaretçi Nur

    İmtihan için var aşk bize sıkıntı veren acı çektiren her şey imtihanımızdır. Eğer birine aşıksak ve bu aşkta imkansızsa kalbimize gömüp sabretmeliyiz. Bu bizim imtihanımız deyip isyan etmemeliyiz. Allahın verdiği de aldığı da imtihandır. Çok şükür Rabbim herkese farklı imtihanlar vermiş ve kimseye de taşıyamayacağından fazla vermez derdi.

    1 yıl önce
  42. Ziyaretçi Nazlı Su

    Benim de bi sevgilim var eğer gün gelirde evlenirsek başka bi kadında ona bi bakarsa ya da sırnaşırsa ben onu uyarmakla kalmam, o kadını ilk başta güzel bir döverim, ondan sonra bir daha öyle bir şey olursa kocaman döner ve derim ki, beni seviyor musun? O da bana derse sevmiyorum. Onu da bi güzel döver yada bağırırım ve onu boşarımmm…..

    1 yıl önce
  43. Ziyaretçi Mavişim_7411

    Ben birini çok ama çok sevdim. 1 sene sonra başka bir yere taşındık. Onu bir daha asla göremeyeceğim, onun için her gün ağlıyorum. 3 senedir onu seviyorum, 2 senedir göremiyorum, yalvarırım bi kere görebileyim mavişim seni acayip çok seviyorum. Ne olursun bi kerecik göreyim sana deliler gibi aşığım ve seni ömrümün sonuna kadar seveceğim, gitmek zorunda kaldım affet aşkım.

    1 yıl önce
  44. Ziyaretçi Havva

    Aşkın sırrı bilinmez, arkasından gidilmez.

    1 yıl önce
  45. Ziyaretçi Serko

    Aşk acısı zor.

    1 yıl önce
  46. Ziyaretçi Dilan.ysn.

    Ben de birini çok sevdim ve hala da seviyorum, ne yapsam vazgeçemiyorum.

    1 yıl önce
  47. Ziyaretçi buse

    AŞK hevesin bitene kadar, SEVDA nefesin yetene kadar. ????

    2 yıl önce
  48. Ziyaretçi A

    Süpersonik kanka katılıyorum.

    2 yıl önce
  49. 2 yıl önce
  50. Ziyaretçi ebru baş

    Ben istemem öyle iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.

    2 yıl önce
  51. Ziyaretçi Çınar Dadaş

    Ben seni bir ömür sevdim ama sen hiç bakmadın bu sevgiye..

    2 yıl önce
  52. 2 yıl önce
  53. Ziyaretçi Kübra

    Aşk 2 kişilikse, neden asıcı tek kişilik? :(

    2 yıl önce
  54. Ziyaretçi Gamze

    Seven taraf hep kaybedendir, çünkü o yüzden acı çekiyoruz ;(n

    2 yıl önce
  55. Ziyaretçi Mehmet

    Haklısın bee.

    2 yıl önce
  56. Ziyaretçi Akif

    Tek taraflı sevmektir acısı.

    2 yıl önce
  57. Emre Emre Emre Emre

    İmtihan işte orası bir kalp var sadece..

    6 ay önce
  58. Ziyaretçi Onur

    Ben birini sevdim ama söyleyemedim
    O kız TÜLİN 😙😙😘😘😚😚

    2 yıl önce
  59. Ziyaretçi Tülin

    Aaa canım bende.

    2 yıl önce
  60. Ziyaretçi Fderb

    Soyadı ney?

    2 yıl önce
  61. Ziyaretçi Hayat

    😀😀😀Mutlu olursunuz umarım.😀😀😀

    2 yıl önce
  62. Ziyaretçi Ece Dogan

    Aynen soyadı ney?

    1 yıl önce
  63. Ziyaretçi Sinan

    Bende söyleyemedim ve galiba hiç bir zaman söyleyemeyeceğim, bence aşk utangaç olmaktır..!

    1 yıl önce
  64. Ziyaretçi Ebru Yilgen

    Çok güzel..

    1 yıl önce
  65. Ziyaretçi Defne

    Allah kimseyi birbirinden ayırmasın inşallah

    2 yıl önce
  66. 2 yıl önce
  67. Ziyaretçi Fenerbahce

    Amin kardeşim duaların hiç eksik olmasın nolur yorum yaz bana ?

    2 yıl önce
  68. Ziyaretçi Tülay

    Aminnn.

    2 yıl önce
  69. 2 yıl önce
  70. Ziyaretçi emine genç

    Bazen en yakın arkadaşınıza aşık olursunuz, bunun ne kadar yanlış olduğunu bildiğiniz halde yine de elinizden bir şey gelmez, ama elinizden gelen tek şey onunla 10 saniye daha fazla konuşmak için caba harcamak.

    2 yıl önce
  71. Ziyaretçi Aşk Kızı

    Yazara sormuşlar;
    Hiç kırık bardaktan su içilir mi?
    Yazar;
    İçilir ve sonra şöyle der,
    Sen hiç bardak kırıldı diye sudan vazgeçtin mi?

    2 yıl önce
  72. Ziyaretçi Nur

    Üstada sormuşlar kırılan kalp sevmekten vazgeçer mi? Üstat cevap verir; Sen hiç bardak kırılınca su içmekten vazgeçtin mi?

    2 yıl önce
  73. Ziyaretçi Büşra

    Vay super

    2 yıl önce
  74. Ziyaretçi Eslem

    Vazgeçmek zorunda kalırsın…

    2 yıl önce
  75. Ziyaretçi Hayat

    Sudan vazgeçilir mi?

    2 yıl önce
  76. Ziyaretçi Nisa Nur

    Allah aşk acısı çekenlerin yardımcısı olsun.

    1 yıl önce
  77. Ziyaretçi Abdullah

    Amin amin şuan ne çektiğimi kimse bilemez.

    1 yıl önce
  78. Ziyaretçi Canan

    Aminnn :(

    1 yıl önce
  79. 1 yıl önce
  80. Ziyaretçi Mehmet

    Âmin yaa

    1 yıl önce
  81. Mehtap Mehtap

    Ama çok zor yaa gerçekten çook zor.

    1 yıl önce
  82. Ziyaretçi Bilan

    Aynen çok zor.

    1 yıl önce
  83. Ziyaretçi Dilan

    Offff hende çok. Amin.

    1 yıl önce
  84. Ziyaretçi Emel

    Amiiiiiinnn!!!

    1 yıl önce
  85. 1 yıl önce
  86. Ziyaretçi Ayşe

    Aşk insanı vezir de eder, rezil de eder.

    2 yıl önce
  87. Ziyaretçi Mehmet Çolak

    Evet Ayşe hanım çok doğru.

    2 yıl önce
  88. Ziyaretçi Nezay

    Çok doğru Ayşe hanım.

    2 yıl önce
  89. Ziyaretçi Ebru

    Bence de

    2 yıl önce
  90. 1 yıl önce
  91. Ziyaretçi buse

    Sizce aşk bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıpta doyamamak mıdır?

    2 yıl önce
  92. Ziyaretçi TuraN

    Her daim ilk aşkla bakmak..

    2 yıl önce
  93. Ziyaretçi Kumsal

    Kıyamamaktır bence.

    2 yıl önce
  94. Ziyaretçi Melek

    Aşk kıyamamaktır.

    2 yıl önce
  95. Ziyaretçi Hatice

    Cevap kıyamamaktır.

    2 yıl önce
  96. Ziyaretçi Deniz

    Bakmaya kıyamamak

    2 yıl önce
  97. Ziyaretçi Adı Bende Saklı

    Bakıpta doyamamak:-) ♥♥

    2 yıl önce
  98. Ziyaretçi Ece

    Bence ikisi de..

    2 yıl önce
  99. Ziyaretçi Nihal

    Bakıpta doyamamak bence..

    2 yıl önce
  100. Ziyaretçi Seda

    Kıyamamak ona zarar gelsin istemezsin.

    2 yıl önce
  101. Ziyaretçi Tarık

    Eğer aşk iki kişilikse… Neden acısı tek kişilik?

    1 yıl önce
  102. Ziyaretçi Eclin Miray

    Adamsın süper olmuş:):)

    1 yıl önce
  103. Ziyaretçi Reyhan

    Yaşarsın aşkını, sonra acısı kalır.

    1 yıl önce
  104. Ziyaretçi Nkkk

    Aynen kardeş.

    1 yıl önce
  105. Ziyaretçi Ebrar M.E.

    Pes etmek hiç tarzım değil, ama sen savaşmaya değmezsin..!

    1 yıl önce
  106. Ziyaretçi Alev

    O my good

    1 yıl önce
  107. 1 yıl önce
  108. Ziyaretçi Emel

    Çok guzel

    1 yıl önce
  109. Ziyaretçi Yagmur

    Ben sevdim ama aldatıldım, Allahtan isteğim sevenler ayrılmasın, benim gibi olmasın.

    1 yıl önce
  110. Ziyaretçi Bebek

    Güzel olmuş eline sağlık.

    1 yıl önce
  111. Ziyaretçi Şükrü

    Allahtan tek isteğim sevenler benim gibi ayrılmasın ben aldatıldım ama siz aldatılmayın.

    1 yıl önce
  112. Ziyaretçi Yarun

    Benim çok sevdiğim biri var şuan birlikteyiz. Rabbim ayırmasın bizi İNŞALLAH.

    1 yıl önce
  113. Ziyaretçi Egemen

    Suç sende değil ki güzel kız. Senin, insan diyerek sevdiğin insan gibi gözüken de bu hayatta sevmeyeceksin.

    1 yıl önce
  114. Ziyaretçi Gül

    Seven ya adam gibi sevsin yada sevilmeyi bilsin herkes.

    1 yıl önce
  115. Ziyaretçi Zehra

    Evet bende aynı çok haklısın.

    1 yıl önce
  116. Ziyaretçi derin

    İnşallah senin dediğin gibi olur, bu hayata 2 şeyden korkuyorum, biri aldatılmak, diğeri kaybetmek.

    1 yıl önce
  117. Ziyaretçi Nazlı Can

    Aşk güzel ama sonra acı çekmese insan..

    2 yıl önce
  118. Ziyaretçi Ali Osman

    Her acı olgunlaştırır insanı.

    2 yıl önce
  119. Ziyaretçi Ayaz Mete Kınar

    Acısız aşk olursa, ne yapayım öyle aşkı!

    2 yıl önce
  120. Ziyaretçi Ecemsu

    “Sevmek yürek ister”degil.”
    “Her yürek sevmek ister.”
    Sadece; sevdiğine sonuna kadar
    Sahip çıkmak CESARET ister…

    2 yıl önce
  121. Ziyaretçi Bade Düşüm

    Eninde sonunda aşk yakar..

    2 yıl önce
  122. Ziyaretçi Sevdam

    Çok güzel msjlarınız.

    2 yıl önce
  123. Ziyaretçi Esra

    Asla aşk acısı çeken insana aşık olmayın sakın sonra pişman olursunuz.

    2 yıl önce
  124. Ziyaretçi Emine Rahime

    Neden öyle diyorsun asıl aşk acısı çeken birisine aşık ol ki günün birinde seni bırakıp gitmesin, çünkü aşk acısının ne olduğunu biliyor, sana çektirmez emin ol:-)

    2 yıl önce
  125. Ziyaretçi Eda

    Aynen öyle ben sevdiğim olan var onun için aşk acısı çektim ama boşuna.

    2 yıl önce
  126. Ziyaretçi Dagkentli

    Yanlış bir düşünce bence.

    2 yıl önce
  127. Ziyaretçi Esra

    Hatırlamasın hayatım güneşin batısını…

    1 yıl önce
  128. Ziyaretçi Cansu

    Aşk tüm duyguların lideridir, pişmanlık mişmanlık bilmez..

    1 yıl önce
  129. Ziyaretçi Aysun Didem Esra Cedies

    Kıyamet kopmaz kadar değil cehennem buz tutan kadar BENİMSİN.

    2 yıl önce
  130. Ziyaretçi B

    Aynen öyle

    2 yıl önce
  131. 2 yıl önce
  132. Ziyaretçi Figen Gamze

    Katılıyorum kızlar size.

    2 yıl önce
  133. Ziyaretçi Şerife

    Ben Furkana aşığım onun için nasıl bir sözünüz var?

    2 yıl önce
  134. Ziyaretçi Havva Nur Kaya

    Hatırlar mısın yaşananları ????. atışını o sevgi dolu anları, sanki hiç bitmeyecekmiş gibi o duyguları ama şimdi yoksun, yok ettin tüm yaşananları ???? Umarım beğenirsin Şerife ???

    2 yıl önce
  135. Ziyaretçi Aşk Acısı Çekenler

    Senden vazgeçemem ben Furkan, kalbimin ince sızısı, seni seviyorum.
    İnşallah beğenirsin.

    2 yıl önce
  136. Ziyaretçi Keca kurda

    Ey yüreği cennetim olan yar, Elhamdülillah yüreğimle seviyorum seni..

    2 yıl önce
  137. Ziyaretçi Hicran

    Sevmek çoooook güzel ????

    2 yıl önce
  138. Ziyaretçi Seda

    Allahım ne olur o da dualarında beni senden istesin.

    2 yıl önce
  139. Ziyaretçi Efsane

    Biri gelir seni SEN eder..,
    Biri gelir seni SENDEN eder !!!

    2 yıl önce
  140. 2 yıl önce
  141. Ziyaretçi Kübra Kuş

    Allah nasip ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmezzzz

    2 yıl önce
  142. 2 yıl önce
  143. Ziyaretçi Suna Başaran

    Güzel aşk sözleri yazarsanız sevgilime gönderirim.

    2 yıl önce
  144. Ziyaretçi Suat Karasungut

    Gülü bir gün seni her gün gülü soluncaya seni ölünceye kadar seveceğim

    2 yıl önce
  145. Ziyaretçi Sude

    Unutmak, sudan ev yapmak kadar imkansızdır.

    2 yıl önce
  146. Ziyaretçi Efe

    İçinden geleni söyle sen sevgiline.

    1 yıl önce
  147. Ziyaretçi Seda Neslıhan Aysenur Feyza Buse

    Aşksız dünya düşünemiyoruz..

    2 yıl önce
  148. Ziyaretçi Aysun Didem Esra Cedies

    Biz düşünürüz.

    2 yıl önce
  149. Yarali.genc Yaralı.genc

    Dertler derya olmuş.

    10 ay önce
  150. Ziyaretçi Gülbahar

    Nasılsın kaç yaşındasın?

    8 ay önce
  151. Ziyaretçi Özcan-Di̇lan

    Sen benim ilk ve son aşkımsın Dilan’ımm::)))

    1 yıl önce

Bu siteye giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş bulunuyorsunuz. Daha fazla bilgi için tıklayınız