Aşık Edici Mesajlar

Aşık Edici Mesajlar


Aşık Edici Mesajlar, Aşık Edici Mesajlar Yeni, Aşık Edici Mesajlar Kısa, Aşık Edici Mesajlar Facebook, Aşık Edici Mesajlar Twitter, En Güzel Aşık Edici Mesajlar, Yeni Aşık Edici Mesajlar;

Bu şehri sevmemin tek sebebi köşe başına döndüğümde seni görebilme ihtimalimdir.

Tanışmak Tesadüftür Arkadaşlık Seçim. Ama AŞK Tamamen Kaderdir.

KaIbim Bomboş KaImıştı Sanki Atmıyordu Sessiz KaImıştı Küsmüştü Sanki bana, Seni gördü GözIerim kaIbime Haber Verdi KaIbim Direk Seni Kendine Yazdı Ve öyIe Aşık OIdum Sana.

YeminIerimi Senin üzerine SöIüyorum gerçekten Seni Seviyorum yemin ederim Bu Sevgi Sen OIduğun Sürece Yanımda Bitmez bunu Unutma.

YoruImuşken kaIbim dönen dünya içindeki acımasız hayatta, seni gördüm içimdeki dünya dönmeye başIadı durduramıyorum içimdeki dünyayı harekete geçirdin engeI oIamıyorum seniyorum seni.

hayat Su gibidir içmes tatLı Sana YararLı, Sende benim Suyumsun Susadıkça Adını haykırıyorum Dünyama, SeninIe hayat buIuyorum Bunuda AnIa

AyrıIık Acısı Gibidir Sevmenin Acısıda Vardır, Seviyorum Derken Acı çekenIer Arasındayım Duy Artık feryadımı uzat eIini bekIiyorum Seni.

Seni tertemiz HeIaI DuyguIarımIa Sevdim Seni Bitmeyen özgüvenimIe Sevdim Sana ben Aşık OIdum Habersizce Şimdi SöIüyorum Duy Sesimi inan Bana Seviyorum Seni Aşık oIdum Sana

Yaşanacak GünIeri hayaI ediyorum SeninIe UmutIarımı BağIadım KaIbine HayaIIer kuruyorum şimdi SeninIe Seviyorum seni Canım bebeğim.

Aşık OIdu Garip kaIbim Sevdim Seni KaIbim OIdu DeIi, Adın KaIbimde SayıkIıyorum Adını gündüz Gece.

Senin için herzaman Dua Ediyorum nazar Deymesin kaIbine Senin için ŞarkıIar Yazıyorum beIki Duyarsın geIirsin ÇaIdığın KaIbimIe

nezaman AkIıma GeIsen Bütün SesIer kuIağıma Seni SöyIüyor gibi OIuyor Nereye Baksam Sanki Resmini gözüme tutuyorIar gibi, ŞarkıIar biIe Adını SöIüyor Seni Çıkarıyorum AnIam OIarak Sen benim OImaIısın Bu hayatta Bunu AnIadım yaşadıkIarımdan.

sponsor line

gündüzüm gecem beIIi değiI, seviyorum seni yaIan değiI, senin sayende oIdum Aşık, Görmez Gözüm Senden Başkasını Artık

Aşk Dediğin insana Kaynar Suyu Başından Aşşağı Döktürür Buz Gibi Suyun içinde yüzdürür, Aşk öyIe bişeyki benim Gibi Adamı geceIeri Seviyorum Diye inIetir.

Sevmek Zor Aşık OImak ise Sevmekten Daha Zor geIir bazen insana Seni Tanıdığımdan beri Aşk KitapIarı Okumaya BaşIadım şiirIer ezberIedim Sayende Birtanem.

Not: Siz de sitemize katkıda bulunmak istiyorsanız; yorum bölümünü ya da Yeni Söz Ekle butonunu kullanarak güzel sözler ekleyebilirsiniz.

neguzelsozler.com tarafından oluşturuldu.
BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER
SÖZLER (1)
  1. Murat Atmaca

    Gökkuşağında olmayan bir RENK gördüm. O da SENİN rengindi…

DAHA FAZLA YÜKLE
  1. Murat Atmaca

    Gökkuşağında olmayan bir RENK gördüm. O da SENİN rengindi…

YORUMLAR (580)
  1. f * m( mızıkcım )

    Kavga ederek başladık bu yola sonra sevdik yeri geldi agladık yeri geldi güldük bi ayrildik bi barıstık nasl oldugunu anlamdım 11 ayım gecmiş hayat onunla su gibi geciyor herkes bni aşka asi sanır ama aşk bni nerde görse tanır yoruldum üzüldüm bekledim guvendim hep en cok seven ben oldum ama en cok aciyi cekende ben oldum neyse onun canı sağolsun bi kez daha dunyaya gelsem bidaha sevrim onu ama gel de bunu ona sor albay 😓

  2. Eray Han Dal

    Biz sevgimizi kır çiçekleri gibi elimizde değil kursun yarası gibi kalbimizde taşırız.😈😈

  3. BARIŞ MÜKYEN

    Onu çok sevdim ama o beni sevmedi, ulaşılmazı oynadı, bana karşı kötü davrandı, bazen sevdi bazen ise nefret etti, ağzından hep bende seni seviyorum sözünün çıkmasını bekledim ama olmadı, ki hala seviyorum bıkmadan usanmadan yıkılmadan ve o yaşadığı sürecede onu sevmeye devam edeceğim…

  4. okan ünal

    Aşık olmak güzel de eğer seni sevmiyor, gözünün önünde başkasına aşkım diyorsa ölüm ya benim başımda bu olay diyorum ben gidiyorum artık ağlıyor bırakamıyorum 😭😭

  5. Gönülün Sevdiği Adam M&G

    Bu mesajım benim birtanecik sözlüme♾💍💕
    Seni çok seviyorum aşkım sen mutsuzken seni güldermek için uğraşacak kadar çok seviyorum bir gülüşüne dünyaları yıkarım ömrümün sonuna denk sen olucan seni sevicem hep sevicem sen beni böyle güzel saf temiz sevdiğin sürece boynumun borcudur seni mutlu edip ömrümün sonuna denk sevmek ♾💕 gönülümm annemin gelini seni doğurana kurban olurum öyle güzel bir varlıksın ki sana kıyamıyorum..

  6. Muhammedin Sevdiği Kadin G&M

    Bu hayatta yaşadığım sürece seni senden bile daha fazla seveceğim 40 yıl geçse de, zaman geçse de yıllar geçse de sana olan sevgim saygım ilk günki gibi olacak. ♡ Hayatımı neşelendiren adam iyi ki varsın seni çok seviyorum 💕

  7. Kalbimin nefesi

    Ne oldu aşkım söyle bana
    Hani o kız daha iyidi ya benden oda vurdu dana tokatını ve defolup gitti başkasının yanına
    Ben burada kaldım seni bekledim
    Sadece elerimi tut istedim
    Sana sarılmaktı en büyük hayalim
    Sensiz gecen her saniye ölümdü bana
    Ama yine yoksun sen yanımda
    Ben burada gözyaşlarımla başbaşayım
    Yine dinliyorum ben aşk şarkıları hayaler içinde yüzüyorum seninle
    Daha fazla uzatmaya gerek yok işte
    Benim işim ne ki seni beklerim ömür boyunca

  8. Sultannn

    Çok güzel

  9. Çılgın

    Kafayı yiyeceğim artık bi tane biriniz şiir uydurup yazsın lazım.

  10. Güz yagmuru 🍁🍁🍁🍁

    Seninle yürüdüğümüz o yolda şimdi sensiz yürüyorum sevdiğim her nefeste adını haykırdım ben her nefeste seni çektim ben içime doya doya ama şunu unuttum bitek sevdiğim.Seninle geçtiğimiz o yollara dönüp baktığımda her yere kokun sinmiş her yerde izin kalmış sen bensizliği seçmişsin bende sessizliğe mahkum kalmışım şimdi yürüdüğümüz o yollarda senin başkasıyla anıların benim ise göz yaşlarım var ey sevgiliii… Bana ait bir şiirdir bu umarım beğenirsin kardeşim…

  11. Güz yağmuru🍁🍁🍁

    Aman sakin yaaa kafayı yeme yazdım ben şiir uydurmadim ama kendi hissslerimle yazdım beyenirsin umarım .

  12. Güz yağmuru 🍁🍁🍁

    Ben seni gönlüme değil anlıma yazmışım kalbimi sana değil senin ellerine teslim etmişim ben bu kalp herkesin eline verilmez sevgilim ama ben verdim sana kalbimi şimdi ona iyi bak incitme kalbim incinirse bende incinirim seni seven bu deli gibi kalbe haksızlık etme sevdiğim çünkü kalp kırılmaya gelmez kalpte sevgide yalnız tek birdir..

  13. Güz yağmuru 🍁🍁🍁

    Konuşursun aşk biter susarsın ama ben susmam sevgili benim azim değil yüreğim konuşur yalnızca onu da sen çok iyi bilirsin benim susluğum yüreğimin en büyük cevabıdır san.. Buda bana aittir.

  14. Duygu

    Aşırı güzel

  15. Mehmet

    Bir duygu var içimde sevginin ötesinde. (Bu söz Ferdi Tayfurun bir şarkısından alıntıdır.)

  16. suray

    Ben bu sözlerin hepsini çok sevdim bunun gibi sözleri yazmaya devam et lütfen!

  17. Baran

    Sev beni delicesine..

  18. Güz yağmuru

    Hadi canimmmmm

  19. Güz yağmuru

    Kim sevsin seni delice .😂😂

  20. mehmet trkmn

    Suya hasret kuru toprak misali, hasretim sana gülüm.

  21. Güz yağmuru

    Çok güzel söylemişsin yüreğine sağlık Mehmet.👏👍

  22. Aşk

    Müzikteki tek notam, resimdeki tek rengim, hayatımda tek sevdiğimsin…

  23. Ali köçer

    Hayal de olsa yaşadım seni..

  24. Jiraiyas

    Ahhhh ahhhh keşke açılabilsem belki bir şeyler değişir…

  25. Bahadır Ünal

    Sevdiğime daha sonra kavuşacağım diye endişelenmiyorum, çünkü ne demişler su akar yolunu bulur.

  26. Umıt

    Aynen cano

  27. Bahadır Ünal

    Sevdiğim isterse dünyanın öbür ucunda olsun aynı gökyüzünde nefes almamız bana yeter.

  28. Bahadır Ünal

    Allah olduracağı duayı söylemeyi nasip ediyor. Neyin derdindesin dünyanın en büyük aşığı da benim en güzel sevgili de.

  29. Adsız

    Sevgilin kim

  30. seyma

    Allah her şeyin iyisini bilir aşka mahkeme kurulmaz sevdaya diz din vurulmaz. Allah için sevene hesap sorulmaz.

  31. Merve Gül

    Aşkı cesurlar yaşar;-)

  32. Muhammet

    Aynen haklısın.

  33. Nazmi

    Merve Gül gel yaşayalım o zaman.

  34. Hüseyin

    Aşk sevene güzel kardeşim😊

  35. Umıt

    Aynen cano

  36. Mert

    Aşkı her insan yaşar sadece cesurlar değil 👍

  37. Sezayi

    Yüreğim kimi Selam severse güzeli odur.

  38. Turgayy

    Bizim gibi sefillerde boş boş bakarlar.

DAHA FAZLA YÜKLE
  1. İskender

    Hani şu senin deli gibi sevdiğin insan bir gün sana ‘SENİ SEVİYORUM’ der de çıkarsınız, anlatıyım neler olacak :
    İlk önce sana seni sevdiğini söyleyecek, senin için uğraşacak, seni mutlu edecek, sana sarılacak, seni öpecek, sana istediğin her şeyi verecek. Hediyeler alacak, seninle uyuyacak, gezecek, birlikte kahkahalar atacaksınız .Sonra yemek, sonra resim , her şeyi birlikte yaşayacaksınız . Ayakların yerden kesilecek, herkese onu anlatacaksın, hatta ondan başka hiçbir şeyi konuşmayacaksın. Onun sonsuza dek yanında olacağını düşünüp onun için herkesi karşına alacaksın. Hayatını ondan ibaret gibi anlatacak ve yaşayacaksın. Gözlerinde kaybolacaksın, ellerini bırakmak istemeyeceksin, üşüdüğünde ona sarılacaksın, kalbinin atışını hissedeceksin , kokusunu ciğerine kadar ezberleyeceksin. Ne zaman ne yaptığı, mimikleri, kirpikleri, elleri, aklına gelecek ne varsa bir bir aklına işleyecek hepsinin şekli şemali. Her şey güzel gidiyor diyeceksin, sonra bir şey olacak. Bir soğukluk girecek araya, bir umursamama, bir takmama. İşte o zaman yerden kestiği ayaklarına çakılacaksın yere . Onsuz mutlu olabileceğini kanıtlamaya çalışacaksın, nefret ede ede seveceksin . Bir gün bana gelirse asla dönmeyeceğim yalanına kendine inandıracak, ama hep gelmesini bekleyeceksin…! Beğenirseniz sevinirim.

  2. Erukwn

    Harikaydı ..

  3. Narin

    İşte sevmenin zor yanları da bunlar sevdiğini bile bile unutmak zorunda kalmak.

  4. Melek Çelik

    Uzun ama güzel.

  5. Erna

    O kadar yazmaya ne gerek var.

  6. Nazlı

    Süperdi yüreğine emeğine sağlık

  7. Demet

    Benim yokluğum olay, sevgim fena koyar.

  8. ÖMER

    Ben 20 yaşındayım 4 senedir kuzenimle konuşuyorum seviyordum deli gibi ölesiye oda beni sevdiğini söylerdi hep bana bi söz vermişti seni asla birakmayacam ne olursa olsun derdi ve bende kendisine ailen şimdi olmasa bile iki gün sonra bize engel olucak derdim oda olsunlar kim ne derse desin seni asla birakmayacam vazgecmeyecem savascam derdi ama yapmadı verdiği sözü tutamadı beni terk etti gitti şimdi yalnızım yani demek istediğim ben sevgiye inanmıyorum değil sevilebilmeyi hak edecek insan bulamıyorum…

  9. özlem

    Peki şimdi unuttun mu onu?

  10. lara

    Bu zamanda ki aşklar yalan, kendini kaptırmaycaksın kimseye:-(

  11. Meltem

    O sondaki laf süper

  12. Ecrin

    Unutamaz asla.

  13. abdullah elmas

    Haklısın kardeşim haklı davanda sen sevmeyi hak ediyorsun ama onlar sevilmeyi hak etmiyor..

  14. Şirin

    Hak edene denk gelmek gerekir, o da alnında yazmıyor kimsenin. Onun için tek insanla değerlendirmemen gerekir. En sevdiğin meyvenin biri çürük çıkınca ya da ham olduğunu görünce o meyveyi yemekten vazgeçiyor musun ki. Bundan sonra olgun ve sağlam meyveyi seçmeye dikkat ediyorsun. Yani arayışa devam fakat ağzının tadını bozmadan kapiş :-) ;-)

  15. Adsız

    Haklısın kardeşim.

  16. Ekin berra

    Hayatına soktuğunu değil, hayatına hak ettiğini düşündüğün kişiyi sok. Ömer seni tanımıyorum ama kusura bakma kendime hakim olamadım yazmamaya, çünkü buna benzer bir şey ben de yaşadım. Demek istediğini anlıyorum biz de 3 yıl konuştuk..

  17. Ekin berra

    Bırakmam falan filan ikimizde dedik. Söz verdik o bıraktı, ben bırakmadım, sonra benim psikolojim bozuldu jilet atmaya başladım, sonra herkes üzerime gelince 72 tane hap yuttum intihar ettim. Şimdi değdi mi diye sorarsan, değdi çünkü ne kadar şerefsiz olduğunu ve acının ne demek olduğunu daha iyi anladım. E şimdi ne oldu o gitti başkası geldi, çok şükür çok da mutluyuz, inşallah böyle olur yani demek istediğini anlıyorum, gençsin önüne bak ileriye, artık geri getiremeyiz bu hayatta hep ayık ol seni üzene yol ver!!

  18. evinamin

    Aynen katılıyorum çünkü hak eden yok gerçekten şimdi ki gönüller bi hoş bi heves mi yaşıyorlar anlamadım, öleceğim dediğin insan başkasına ölünce insan acılarıyla kalıyor.

  19. Ferhat

    Karşı cins hepsi böyle ölesiye sevesin sebepsiz yere seni yarı yolda bırakır. Şöyle Bir şey de var tabi: Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır.

  20. :(

    Suçumuz inanmak sadece.

  21. Gülbahar

    Gerçek sevenler kavuşmazmış doğru mu bu?

  22. Dilek

    Ömer aynı duygu aynı olay benimde başımdan geçti … ne yazık ki giden ben kalan oydu…. ama gerçekten gitmek vazgeçmek değil mecbur olduğumdan dı.. Belki de o da seni çok seve seve gitti tıpkı benim gibi..

  23. Melisa

    İnsan zaten hak edecek birini bulamıyor, nerde vefasız varsa onu buluyor.

  24. Öyku özcan

    Sevmeyi haketmemiş o zaman, kardeşim boş ver takma, onun dönüp dolaşacağı yer senin yanın unutma.

  25. Kübra

    Sevgililer gününden 1 gün sonra ayrıldım, hayatımı verdiğim erkekle 2 hafta sonra beni aldattığını öğrendim. Evli bir kadınla aşk mı, asla bundan sonra

  26. Volkan

    Bazen mukaddes bir sevgi hak etmeyen insanlar var dert etme kendine.

  27. Cici Kız

    Bütün erkekler aynı

  28. Yusuf

    Kızların hepsi aynı mıdır ya acaba.

  29. Rabia

    Merhaba arkadaşlar, ben de birini karşılıksız seviyorum o benim hislerimi biliyor aynı yerde çalışıyoruz okuyor o sadece haftasonları geliyor. Konuşuyoruz ama öyle bi samimiyetimiz yok yani bi bayanlar var onların yanında çalışıyor onunla konuşurken sevdiğim araya giriyor benimle konuşmaya çalışıyor. Sürekli birbirimize zıt gidiyoruz bakışları bana karşı boş olmadığını söylüyor ama yanındaki çalışan bayana benim okulum var böyle şeylere ayıracak vaktim yok. hayatım söz konusu demiş. Çokta iyi namazında niyazında dinini yaşıyan biri. Sizce ben ne yapmalıyım bi akıl verin deli olacağım düşünmekten??

  30. Serkan

    En büyük sevgi ALLAH sevgisi diğerleri insanın ömründen çalıyor biraz daha ilerlerse bu aşk kansere dönüşüyor birde karşılığı yoksa tabi

  31. Ahmet Sulumak

    Kardeş ben de karşılıksız sevdim, git sevdiğini anlat olacağı varsa olur hayırlısıysa, olmazsa da yapacak bişey yok ben 6 sene karşılıksız sevdim.

  32. Cevat Atmaca

    Sen ağır ol ki o senin peşine düşsün. Bazı şeyler göründüğü gibi olmayabilir her anlamda iyi düşün..

  33. Edebiyatıçıııııı

    Yol ver gitsın sen vermezsen o verecektır zaten yakında…

  34. Ramazan Köse

    Kardeş eğer gerçekten seviyorsan, geçip karşısına seni seviyorum demen lazımm.

  35. M.

    Hayatı akışına bırak, olması gereken kendiliğinden olur zaten. Senin bi şey yapmana gerek yok.

  36. Habib

    Takma geçer..

  37. Sarı Kelebek

    Yorumum bence ona açıl çünkü bende öyleyim tek kısayolu budur çünkü elden kaçırabilirsin harekete geç!!!!

  38. Recep

    İlanı aşk et bence

  39. Zeynep

    Asla pes etme çünkü büyük aşklar zaman alır.

  40. Banu

    Öncelikle ne işte çalıştığına bağlı artı sen kendini onun yerine koy, okulun mu sevgilin mi diye sor kendine? Kendi cevabını kendin verirsin zaten mantıklı düşünürsen ayrıca kafan bişeye takıldığında çekil odana kapat ışığı düşün rahatlarsın, çok ise yarar..

  41. Samir Azerbaycan

    Sevmek güzeldir, sevip sevilmek..

  42. Esra

    Selam kısa ve öz söylemek istiyorum; Hakikat sevmek annenin bir evladına vereceği sevgidir. Gidene yol ver dıye boşa dememiş atalarımız, güçlü olun eyy karşılıksız sevenlere sesleniyorum, tek hakikatli sevecek cennet analarımızın ayaklarının altında olan annelerimizin sevgisidir.

  43. Müslüm

    Hayal de olsa benimsin ;)

  44. Melisa

    Onu o kadar çok seviyorum ki, msj attığında kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor ama o beni benim onu sevdiğim kadar sevmiyor. Sizce ayrılmalı mıyım?

  45. Deniz

    Ayrılmalısın. Her zaman en çok sevilen sen olmalısın.

  46. Meya Farqin

    Çok seversen çok acı çekersin.. Sevmek insanın elinde değildir ama çok bağlanırsan terkedilirsin, genelde öyle olur.. Sende onun gibi yap, sevginin hepsini gösterme ki, anlasın onsuz da yaşayabilirsin…

  47. Buse

    Evettt

  48. Mert

    O zaman ayrıl, demek ki seni çok sevmiyor :(

  49. Serdar

    Sevebilirsin ama kendinden daha çok sevme.

  50. Sıla

    Hayır.

  51. Nur

    Sen sana mesaj attığına dua etmelisin bence çünkü ben birisini uzaktan seviyorum konuşmuşluğumuz bile yok o daha kötü.

  52. Melike

    İnsan sevdiğine içinden geldiği kadar onu sevdiğini söylemeli gerçekten seviyorsan ayrılmayı göze alamazsın zaten.

  53. Kübra

    Ayrılma canım.

  54. Nbg

    Aynısı bana da oluyor beni sevmiyordu çıktık, gururum için ayrıldık, bence ayrıl sana değer veriyorsa iş değişir tabi
    Ama gine de hiç kimseyi dinleme kendini ezdirme o senden ayrılmadan sen ondan ayrıl.

  55. Ebuş

    Sakın vazgeçme aşkından.

  56. Ahmet

    Ben onu çok seviyorum ama ona söylemiyorum, ne yapacağımı bilmiyorum bana akıl verin?

  57. Önemsin ...

    Söyle kardeşim en iyisi biz birbirimizi seviyoruz ama ….

  58. Uğur

    Söylemesen kendine kötülük yapıyorsun, söyle belkide birbirinizin alın yazısısınız.

  59. Bahar

    Kardeşim söyle tutma içinde bir başkasına kapılmadan. 😑

  60. Gamze

    Sen söyle o da seni seviyor belki.

  61. .

    Kardeş direk söyle utanma

  62. Rüya

    Kardeşim git konuş, eğer konuşmazsan kaybedersin.

  63. Birisi işte

    Paşam git konuş en kötü utanırsın ama güven bana sen gidip biraz utanarak şey galiba seni seviyorum filan dedin mi kız seni sevmiyor olsa bile etkilenir, hemen küt diye yapıştırma ama ilk bir hafta filan zaman geçir kızla, güldür eğlendir o sana yavaş yavaş açılacak zaten sonra yapıştır teklifi kız senin. ;) Berkay Y. :)

  64. Furkan

    Birine söylet, sonra utanmadan
    Söylememiş gibi git sorularına cevap ver.

  65. Suslu

    Aman boşver.

  66. Eren

    Bende

  67. Nehir

    Bence sevmiyorsun.

  68. Meryem Demirbaş

    Gerçekten seviyorsan söyle :) özgüvenli ol ;;))

  69. Bilalseyrek21

    Bulursan bir çare bana mesaj at :((

  70. H...z. A....

    Benim elimde bir resmin bile yok…hayalinle avunuyorum. Olmaz ya bir gün yüzünü unuturum diye korkuyorum..!!

  71. Sevim

    Aynısını yazmak isterdim.

  72. Kara Kız

    Katılıyorum size.

  73. Derya

    Benim de 4 aydır giden çok güzel bir ilişkim var. Allah kısmet ederse yakında beni ailesiyle istemeye gelecek. inşallah hayırlı bir adım atmış olucaz.

  74. Arzu

    Deryacım Allah mesut etsin, bi yastıkta kocatsın. Bekarların başına inşallah canım hayırlı etsin.

  75. Aşk

    Amin diyorum

  76. buse

    Sanma ki bu kalp seni terk edecek! Seninle başladı seninle bitecek Oktay’ımmm.

  77. Saim

    Ben de birine aşık oldum, seni seviyorum sana aşığım dedim, benimle birlikte olur musun dedim. Bilmiyorum dedi, sizce ne yapmalıyım?

  78. Adsızkız

    Sana biraz zaman tanıyorum de bence mantıklı işe yarar.

  79. Şirin

    Boşversene bilmiyorsa bildiği gibi kalsın, bu ne saçmalık yahu, insan kendini bilmez mi aşk bilmiyorumlu bi his mi??

  80. gulbahar

    Daha anlamadın mı sevmiyor seni…

  81. Eylül

    Ona çok güvendim her şeyden herkesten çok namazında niyazında biriydi. Herkes ihanet eder o yapmaz diyordum kendimden çok güvenirdim. Etraftaki insanlarda onu hep takdir eder, Allah sonunda kalbime göre verdi dedim ama değilmiş işte, yedi ay çıktık ilk altı ay her şey çok güzeldi son bir ayda benden uzaklaşmaya başladı. Sebepsiz kavgalar daha az aramalar ayrılık imaları… Meğer kafasında bitirmiş… Tatil oldu eve geldim hiç aramadı sormadı. Ben aradım hep.. Bigün yine aradım açmadı bile, öylece bitti. bi helallik almadan bitti.. Sonra hep bi umut beni aramasını bekledim hiç aramadı. Okulun açılmasına bir hafta kala öğrendim ki iş yerinden biriyle birlikteymiş, yakında evleniyor.. Beni aldatmış yani… HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.

  82. Öner

    Ayrılmak için bi bahanesi olmalı elbet. Neyse boşver değmez.

  83. Ezel

    Sevme.

  84. Dilek

    Sen 6 ay içinde anlamışsın ya, ben 8 senem geçti tanıyamamışım, boşanınca gördüm gerçek yüzünü en azından evlenmeden bitmiş.

  85. Kübra

    Sen 6 ayda fark etmişsin canım, ben 5 yılımı verdim şerefsize.

  86. Gözde

    Seni o kadar iyi anlıyorum ki, benim sevdiğimde gözlerimin önünde eriyo gidiyo..

  87. İdil Can

    Biliyor musun bizde bir buçuk yıl çıktık, istemeye gelecekti, yani sözde geliyordu hep bugün yarın bugün yarın ama bi sabah kalktım bi mesaj, hakkını helal et özür dilerim diye, aradım ne demek bu dedim, evleneceğini söyledi, dilim tutuldu gözüm doldu, kulakların sağır oldu adeta dünyadan koptum.

  88. Ezel

    @Bırak Dağınık Kalsın@ bende bazen öyle yapıyorum çok güzel oluyorum size tavsiyem

  89. Poyraz

    Şer*fsizzzzzz her yerde şer*fsizdir.

  90. Belcika Apo

    Vay arkadaş ben bi aşık olamadım, yanlışa karşı yanlış Eylül, git gerekeni yap hadi bakalım sonra gelip cevap yaz.

  91. Ersin Kılıç

    Poyrazın dediği gibi işte kardeşlerim insanın dış tarafı önemli değil her zaman iç taraf önemli.

  92. Sena

    Bende 9 sene sevdim birbirimize deli gibi aşıktık. Bizi kıskananlar çekemeyenler vardı ama şuan ayrıyız küsüz 2 aydır.
    İntihar ettim hap içtim ama bisey olmadı ona deli gibi aşığım onun için ölümü göze aldım, ben onun bastığı toprağa kurbanlar olurum
    Haydar’ım……

  93. Melek Çelik

    Aynı durumdayız üzmeye değmez.

  94. Ersin Kılıç

    Tam tamına 6 sene çıktık birbirimizi delilerce seviyorduk, ölümüne hemde ama şimdi o benden çok uzak hem de çok. Onu artık göremiyorum, o şu an belki cennettedir, artık sevmeye korkuyorum her sevdiğimi kaybediyorum.

  95. Arzu

    Hiç kimse için kendinizi öldürmeye değmez ve o can size emanettir. Unutmayın Allahın verdiği cana kıymayın, günah her şeyin hayırlısını isteyin, belki Allah sizin için bu hayırlıdır diye ayrıldınız. Üzülme dua et ilerde daha güzel şeyler seni bekliyordur..

  96. Vezir

    Seviyorsan ve seviliyorsan ölümü değilde onun için yaşamayı göze almalısın SENA. Seninle aynı durumdayım bende 6 yılımı verdim.

  97. Yusuf

    Değmez.

  98. Şefik

    Allah yardımcınız olsun dua et sadece hayırlısını dile.

  99. Arif

    Aşk böyledir be arkadaşım ne yaptığını bilmesin.

  100. Ahmet

    Bende bi soracaktım. Bugüne kadar en az 50 kişiyle çıktım ama tek bir kız sevdim. 4 yıl 8 ay çıktım sevdiğim kızla. Şimdi sevgilisi var. Her gün okuldan kaçıp onun okuluna gidiyorum ama hiç beni umursamıyor. Sizce ben onu nasıl unuturum?

  101. Meliha

    Sevmemişsin ki zaten unutacağın bir şey yok yani.. Gerçekten sevseydin başına silah dayasalar bile bi kişiyle çıkmazdan..

  102. Nernin..

    Ahmet ….bunu ozune niye eliyirsen? deyirsen sevgilisi var…hacana qeder daliyca…duweceksen? bow ver…tek kiz onmu

  103. Muratcan

    Unutmak çok kolay salla, yenisini bulursun olur biter kız mı yok sana be aslanım elini sallasan ellisi.

  104. Rana

    Unutamazsın ki çekeceksin maalesef.

  105. Özge

    Umursama bence sen de, aynısını ben de yaşadım.

  106. Nbg

    Abi bırak boşver onu seni sevseydi zaten 2. şahıslara yer vermezdi,
    Yat kalk da Allaha dua et. Kurtulmuşsun o kızdan, sadece 4 yıl 8 ayına yazık olmuş.

  107. Doğan

    Kusura bakma ama eskilere bak ondan sonra ne yapmalıyım de lütfen dikkat edelim, geçmişimize hani bi söz vardır ne ekersen onu biçersin dikkat et kardeşim hakkını helal et Eyvallah.

  108. Merve Burak

    Yav gelip geçici heves, sana kız mı yok abi ya unutursun unutursun takma.

  109. Defne

    Onu kaybetmeden önce düşünecektin, artık çok geç Ahmet.

  110. Melek

    Bence umursama boşver be seni istemeyeni sen niye istiyorsun.

  111. Ahmet

    Adaaaşşş Allaha çok dua et herkes bilir geçmişe mazi denir. Seni unutanı sen aklına bile getirme, sonunu o düşünsün sen yoluna devam et, şu fani dünyada hiç bişi karşılıksız değildir, kısacası eden bulur er yada geç. Adı güzel insan Allah gönlüne göre versin.

  112. Ebru

    Hİç hoş değil bi kere hep demode kelimeler…

  113. Asi

    İyisini yaz o zaman.

  114. Jüpiter

    Daha iyisini sen yap.

  115. Ali Efe

    Ne anlarsın sen!

  116. Ahmet Asi

    kızım sen ne anlarsın aşktan!

  117. Seda

    Ben de sevdim 3 yıl oldu, hala da seviyorum ama bir türlü kabul etmiyor, umarım bir gün sen de seversin..

  118. Hiç Kimse...

    Sorarlarsa beni sana: “Sevilmeden seviyordu.” de.
    “Ne kadar da saftı.” de.
    “O kadar seviyordu ki kaldıramadım.” de.
    “İçinde bir ateş yaktım halen yanıyor.” de.
    “Gitmeyince aramayınca eridi bitti.” de.
    “Bir de dünyası vardı onu da ben kararttım.”de.
    “Kendi eliyle bir çukur açtı ben de gömdüm.”de..!

  119. Umut

    Bu sözler bi işe yaramazsa o zaman fena olur.

  120. Melek Çelik

    Sana öyle geliyor

  121. Eren

    Meryem’e çok aşığım gönlünü alabilmek için napabilirim?

  122. Hira

    Özür dile onu cok sevdiğini söyle.

  123. Meryem

    Aşk nefsine hakim olan yiğidin işidir.

  124. Yigit can

    Çok doğru söylediniz Meryem hanim aşk benim işim.

  125. Ali

    Doğru

  126. Hghj

    Tşkkür.

  127. Ates Avcı

    Yüreğine sağlık kardeşim.

  128. Serkan

    Hane derler ya aynı şehirde olmak yetiyor. Ben seni görmedikten sonra üst katta olsam neye yarar.

  129. Naz

    Erkek arkadaşıma küçük notlar hazırlıyorum, siz de kalbinizden sözlerle yardım eder misiniz acaba?

  130. Mustafa

    Bir gül kadar güzel ol ama dikenleri gibi zalim olma…?

  131. Unal

    Bence de

  132. Beyza

    Ramazanım seni çok seviyorum, yemin ederim sana senden başkası olmasın hayatımda, sadece sen kal yanında beraber yaşlanalım seninle.

  133. Gönül

    Ölecen kız ölecen, bekarlık sultanlıktır.

  134. Selem Ayş

    Seni seviyorum Aşkım benim

  135. Sudan

    Seni seviyorum aşkım hayalimsin sen.

  136. Derya

    Süpermiş bu site.

  137. Ecem

    Arkadaşlar yorumuma cevap verin …lütfen…

  138. Serdar

    NE cavabı istiyorsun?

  139. Leyla

    Çoğu tekrarlı, yeni sözler yokmu:l

  140. MUTLUYUZ

    Ben Seni çok çokkk çokk seviyorum erkeğim dünyanın en yakışıklı erkeği sensin. Ömer Gül Kaya MUTLUYUZ ÇOK ŞÜKÜR…

  141. sedef

    Mutluluğunuz daim olsun.

  142. Ekin berra

    Bunu buraya yazınca mı mutlusun? Buraya değil önemli olan kalbine yazmak tatlım eğer bunu yapabiliyorsan mutlusundur inşallah olursun :)

  143. Gizli Kız

    Bir ömür mutlu olun kardeşim.

  144. Seni ne zɑmɑn unutɑcɑğımı sormɑ çünkü ne zɑmɑn öleceğimi bilmiyorum…fffff

  145. Agül

    Bence bu hayatta sadece aşk var gerisi yalan gerçek aşkı bulanlar çok şanslı.

  146. mehmet

    Sözler süper.

  147. Merve Gül

    Aşkı cesurlar yaşar;-)

  148. Muhammet

    Aynen haklısın.

  149. Nazmi

    Merve Gül gel yaşayalım o zaman.

  150. Hüseyin

    Aşk sevene güzel kardeşim😊

  151. Umıt

    Aynen cano

  152. Mert

    Aşkı her insan yaşar sadece cesurlar değil 👍

  153. Sezayi

    Yüreğim kimi Selam severse güzeli odur.

  154. Turgayy

    Bizim gibi sefillerde boş boş bakarlar.

  155. Söz

    Seni ne kadar sevdiğimi sorma. Dünyalar kadar desem değil. Ben seni bir damla su kadar seviyorum, muhtaç olduğunda anlarsın. ♥♥♥

  156. Sudan

    Gitme gözlerim gözlerine, ellerim ellerine, kalbim sevgine, hayallerimde sana muhtaç, beni bırakma, seni seviyorum hayalim.

  157. Hasan

    Kaybetme korkusu yaşadığın andan beri kaybetmişsin demektir.