RESIMLI SEVGI SÖZLERI


12 Kasım 2015 20:25

Bu sayfamızda Resimli Sevgi Sözleri, Resimli Sevgi Mesajları yer almaktadır. Sosyal Medyada galerimizi paylaşabilir, yorum ve görüş belirtebilirsiniz.

BU İÇERİĞE EMOJİ İLE TEPKİ VER
YORUMLAR (482)
Ziyaretçi
  1. Ziyaretçi Rangaaa

    Bana bıraktığın kazıkları saklıyorum yarın birgün geldiğinde oturacak yerin olsun diye..😅😅

    17 Mayıs 2018
  2. Ziyaretçi Rangaaa

    Biri var onca insanın varlığını unutturan..

    17 Mayıs 2018
  3. Ziyaretçi ^_~

    Aşk=Sevgi=Hayat
    Aşk=iki delinin bir birini deliler gibi sevmasidir bence💕
    Ha bu arada sözleriniz de yıkılıoo😍 bir numaralı hariç😅

    29 Nisan 2018
  4. Ziyaretçi Hallil doğan

    Kim ne derse desin bana. Rabbim kulum dese yeter bana.

    21 Nisan 2018
  5. Ziyaretçi Anna

    Bu kadar berbat bir şey görmedim.

    05 Nisan 2018
  6. Ziyaretçi Seval

    Seni gördüğümde kalbim kurulmuş saat gibi çalıyor.

    30 Mart 2018
  7. Ziyaretçi emre kılıç

    Her aşk bir bakışla başlar.

    18 Nisan 2018
  8. Ziyaretçi emre kılıç

    Hayatta sevmekte var.

    18 Nisan 2018
  9. Ziyaretçi Seval

    Ya adam gibi seveceksin yada hiç bulaşmayacaksın.

    30 Mart 2018
  10. Ziyaretçi Remzi

    Sevgiliniz yoksa aşk yalandır gerisi heyecandır.

    15 Mart 2018
  11. Ziyaretçi emre kılıç

    Aynen babacan.

    18 Nisan 2018
  12. 27 Şubat 2018
  13. Ziyaretçi Serdar Ortac

    Bence pek sevinme

    04 Mart 2018
  14. Ziyaretçi Revan

    Aşk deyince herkes bir şeyler düşünür ama ancak bir şey var ki aşkı ancak yaşayanlar bilir, Aşkın tadını aşk anlatılmaz yaşanır ve aşk ölümsüzdür umarım ki bir gün herkes bu aşkı yaşar.

    31 Ocak 2018
  15. Ziyaretçi Ebru

    Ben kimseyi yarı yolda bırakmadım bırakanı da adam yerine koymadım.

    16 Aralık 2017
  16. Ziyaretçi Delimine

    😇Waaaaay dilinize sağlık😌😌😁😁😄

    02 Ocak 2018
  17. 23 Mart 2018
  18. sirin turk şirin türk

    Aynen canım

    10 Nisan 2018
  19. Ziyaretçi Fafa

    Çok iyiydi 👌✌👏

    29 Nisan 2018
  20. Ziyaretçi Selena

    Aşk yalandır..

    28 Kasım 2017
  21. Ziyaretçi Güz yağmuru

    Sana katılıyorum selena

    28 Kasım 2017
  22. Ziyaretçi Ezgi Şirin

    Aşk yalan değildir insanlar yalancıdır.

    02 Aralık 2017
  23. Ziyaretçi Güz yağmuru

    Her ikisi de yalan.

    07 Aralık 2017
  24. Ziyaretçi Ayym

    O zaman aşkı bulmamışsın. Bi gün bulursun o zaman görűrsün.

    11 Aralık 2017
  25. Ziyaretçi Guz yağmuru🍁🍁🍁

    Gerek yok almayayım ben sağol.

    16 Aralık 2017
  26. Ziyaretçi Edvard

    Siz aşkı yaşamadınız diye aşk yalandır diyorsunuz?

    31 Ocak 2018
  27. Ziyaretçi Güz yagmuru 🍁🍁🍁

    Evet ben aska inanmıyorum inanmak zorunda da değilim kardeş.

    31 Ocak 2018
  28. Ziyaretçi Yasin

    Gerisi heyecandır.

    23 Mart 2018
  29. Ziyaretçi Beşir

    Seni çok seven olmamış

    29 Mart 2018
  30. Ziyaretçi Seval

    Aşk aşkı adam gibi yaşayanlara gerçektir.

    30 Mart 2018
  31. Ziyaretçi Naz

    Biz eğer aşıksa aşımızın peşinden gideriz.

    20 Kasım 2017
  32. 29 Kasım 2017
  33. Ziyaretçi Yasin

    Ölene kadar

    23 Mart 2018
  34. Ziyaretçi Sanane

    Burhan sözün güzelmiş kulanacağım eyvallah.

    16 Kasım 2017
  35. Ziyaretçi Sanane

    İnsanın en iyi dostu gölgesi derler,
    Unutma o bile yanında olmak için aydınlık günü bekler…

    15 Kasım 2017
  36. Ziyaretçi Aewjfğ

    Harikasın

    15 Aralık 2017
  37. Ziyaretçi Fafa

    Çok güzel dedin 👌✌😉

    29 Nisan 2018
  38. Ziyaretçi Burhan Can

    Ben ağlarken yanımda yoksan, ben gülerken gölge yapma….????

    14 Eylül 2017
  39. Ziyaretçi Seval

    10 numara 5 yıldız

    30 Mart 2018
  40. Ziyaretçi Kader

    Güzelmiş

    12 Mayıs 2018
  41. Ziyaretçi Seda

    Seni seviyorum demek çok zor ama sana dedim işte seni seviyorum seni özlüyorum canım aşkım bitanem seni seviyorum…

    17 Temmuz 2017
  42. Ziyaretçi Mehmet

    Seni seviyorum seni özledim kelimesini kullanan her kim olursa olsun sadece menfaati içindir, inandırıcı değil.

    17 Ekim 2017
  43. Ziyaretçi Ezgi Şirin

    Seni seviyorum demek duvar yazısı değildir alın yazısıdır içten seni seviyorum demek var ya en muhteşem duygudur.

    02 Aralık 2017
  44. 23 Mart 2018
  45. Ziyaretçi ^_~

    Hayır yani ne menfaati olacakmış?😞

    29 Nisan 2018
  46. Ziyaretçi Yeşim

    Aşağıda yorum yapanlar bence bu işten anlamıyor.. Çok güzel olmuş bir şeye kötü diyorlar, onun için çook güzel olmuş, çok duygusal çok beğendim 1 numara.

    17 Temmuz 2017
  47. Ziyaretçi Mehmet.

    Sen çok haklısın tebrikler Yeşim.

    08 Aralık 2017
  48. Ziyaretçi Merve

    Her şey çook güzel olmuş çok beğendim …

    17 Temmuz 2017
  49. Ziyaretçi Rahime Nur

    Bence 1 numaralı söz berbat.

    30 Haziran 2017
DAHA FAZLA YÜKLE
  1. Gül Yaygel Gül Yaygel

    Arkadaşlar ben birisini seviyorum ve bu kişi de onu biliyor ama benden nefret ediyor, ben onu çok seviyorum ne yapmalıyım?

  2. Ziyaretçi Yasin

    Selam sana deyer vermeyene sen de değer verme o kişi kendini çok güveniyordur.

  3. ŞaHiN ŞaHiN

    Zamanı Akışına bırak her şey kendisi duzelecek.

  4. Ziyaretçi Salişş

    Demek ki sevgini hak etmiyor.

  5. Ziyaretçi Nurseana

    “Nasip” deyip kabullenmek “Kısmet” deyip avunabilmek sonra da “Hayırlısı”nı dilemek en güzeli senden nefret ediyorsa yapacak bir şey yok, unutacaksın acı da olsa unutmak zorundasın. Allah yardımcın olsun kardeşim.

  6. Ziyaretçi Turkan

    Sena kardeşim bir gün sana dönerse umursama gitt.

  7. Ziyaretçi Mls

    O kaybediyor boşver sen onu, seviyorsun ama o senden nefret ediyor yapacak bir şey yok. Ben çok acı çektim hem de çok daha beterdi benim durumlarım, duysan ağzın açık kalır, her şey olacağına varır. Gün gelir o sana aşık olur ama sen çoktan hayatının aşkını bulmuş olursun, ondan takma zor biliyorum ama.

  8. Ziyaretçi İbrahim Yıldırım

    Bir tekme vur gitsin.

  9. Ziyaretçi Deniz

    Bazen imkansızlar gerçek olur, yeter ki imkansız gerçekleşeceğine inan.

  10. Ziyaretçi Emte

    Selam beni de biri var çok seviyor, etmediği bir şey kalmadı bana ama hiç sevmiyorum.

  11. Ziyaretçi Damla Buse

    Asla peşinden gitme, bırak ona onu sevmediğini ispatla, asla senden nefret eden birinin peşine düşme, her şeyi zamana bırak.

  12. Ziyaretçi H Ahmet Çicek

    En iyisi kendi haline bırakmak. En iyisi bu sevilmeye değseydi o da seni üzmeyip severdi ama bırak kendi haline benim fikrim.

  13. Ziyaretçi fatoş

    Boşver onu başkasını sev, bak o nasıl eşşek gibi pişman oluyor.

  14. Ziyaretçi Yunus Emre

    Vazgeçmelisin.

  15. Ziyaretçi Kurt

    Seni sevmeyenin peşinden koşupta kendini küçümseme kardeşim etrafına bak belki seni gerçekten sevene rastlarsın.

  16. Ziyaretçi Efna

    Eğer o seni sevmiyorsa bırak gitsin kendi kaybeder. Sen sana değer verenlere, seni mutlu edebilecek kişilere bak. “haklısın unutması çok zor ama dememeni tavsiye ederim, en az bir iki ay sonra o seni sevecek ama sen ona onun sana yaptığını yap da anlasın değerini.

  17. Ziyaretçi Hatice ay

    Merhaba Gül benimde bi sevdiğim var ama onu çok seviyorum ve biz ayrıldık. Arası 1 ay sürdü ve bu facede paylaşım yamış ve ben o paylaşımı gördüm, yorum yaptım ve beni gördü mesaj attı bana sen beni unutmamısı.

  18. Ziyaretçi Azad Alkan

    Sevmeyi bırakacaksın belli seni sevmiyor dediğin gibi eğer bir gün sana dönerse bil ki seni kullanmak isteyecektir daha yolun başındayken vaz geç ! çok üzülürsün..

  19. buro Buro

    Bende birini çok seviyorum ama onun beni sevdiğini de biliyorum ama benle değil başkasıyla çıkıyor ben napmalıyım??

  20. Ziyaretçi Gül

    Sana değer vermeyeni sende umursama.

  21. Ziyaretçi Suskun

    Tadında bırak tatlım 😉

  22. mervemeral mervemeral

    Ondan vazgeçtiğin gün sana aşık olacak bence onun için bir şey yapma bekle eğer içinde sana karşı azda olsa his varsa sana gelir…

  23. Ziyaretçi Edanur

    Çirkin birine aşık olabilirim, çünkü ben kalbimle seviyorum, gözümle değil.

  24. Ziyaretçi Ercan

    İşte ask işte bak ne güzel bir düşünce, aşk gönülden ve yürekten sevmektir.

  25. Ziyaretçi Mustafa ASLAN

    Kalp ile bakan özü,
    göz ile bakan yüzü görürmüş…

  26. Ziyaretçi Svs55

    Bir insanın dış güzelliği değil, iç güzelliği lazım.

  27. Ziyaretçi Remziyye

    Bravo👏👏

  28. Ziyaretçi Aleyna

    Aşkı bazen kelimelere dökemezsin bazen sadece onu görmek onu hissetmek istersin bide bu aşk karşılıksızsa ömrünüzden ömür gider…Ömerim

  29. Ziyaretçi Sibel

    Seni iki şey anlatır hiç bir şeyin yokken gösterdiğin SABIR,
    Her şeyin varken sergilediğin TAVIR.

  30. Ziyaretçi Zeynep

    Güzel.

  31. Ziyaretçi Dilara

    Dünyada iki renk olsun biri kırmızı bırı beyaz sen beni unutursan kırmızılar solsun ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun seni seviyorum….!

  32. Ziyaretçi Ahu

    Aynen

  33. Ziyaretçi VolkanCan

    Helâlin var ;). ****

  34. Ziyaretçi Ayşegül

    Çok güzel

  35. Ziyaretçi Dilara

    Valla helal olsun

  36. Ziyaretçi Zeynep

    İşte bu

  37. Ziyaretçi Merve

    Askı yaşıyana sor.

  38. Ziyaretçi Nursena


    -> Aşkı anlat diye beş harf verildi. Kalp titreyerek “Allah” dedi.

  39. Ziyaretçi Yusuf

    Baya yeteneklisiniz, ya yaranız var, yada aşıksınız.

  40. Ziyaretçi Meley

    Biri var biri yok, her şey var hiç bir şey yok

  41. Ziyaretçi Elçin

    Karla karışık”AŞK” yağıyor bugünlerde ve bana dolu dolu “SEN ” düşüyorsun.

  42. Ziyaretçi Pusat

    Çok güzel yazmışsın.

  43. Ziyaretçi Deniz

    Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir, bazen öyle gülmeler var ki en büyük acıları gizlemek için.@@

  44. Ziyaretçi Anonim

    S£N-SİZLİK nasıl biliyor musun? Hadi 5 dk. Nefesini tut anlarsın.

  45. Ziyaretçi Remziyye

    Beğendim 😙 söylediğin kelimeni.👍👍👍👍

  46. Ziyaretçi Kurt

    Süpermiş beğendim.

  47. Ziyaretçi İbrahim Çiftçi

    Sen benim kalbimin çiçeğisin, düşlerimin meleğisin, sen benim aşkımın tek gerçeğisin.
    Süslemişim kalbimi senin sevginle,
    Yanıyor kalbim senin hasretinle,
    Bitirmek istiyor artık Kalbim sensiz geçen günleri dertlidir kederlidir her saniyesi işte sana olan Aşkımın en kısa ifadesi.

  48. Ziyaretçi Pelin

    Vay mükemmel tatlım..

  49. Ziyaretçi Muharrem Kozanoğlu

    Çooook güzel heyecanlı.

  50. Ziyaretçi Melisa

    Mmm güzelmiş

  51. Ziyaretçi melekk

    İyi gidiyorsun şiire devam.

  52. Ziyaretçi Osman 47

    Çok sevme nefret edersin,
    Nefret etme çok seversin.

  53. Ziyaretçi Didem

    Peygamber efendimizin (s.a.v.) sözüne yer vermene sevindim.

  54. Ziyaretçi Seda

    Seversen üzülürsün, üzersen sevilirsin.

  55. Ziyaretçi ☆☆

    Sana katılıyorum arkadaşım çünkü aynısını yaşadım ve şimdi de bağlanmışım vazgeçemiyorum.

  56. Ziyaretçi Emrahhh

    Unutma sevmek daima beraber olmak degildir, Sen yokken bile seni o yürekte yaşatabilmektir. ♡♥♡♥♡♥

  57. Ziyaretçi Dilan

    İşte sevmek budur.

  58. Ziyaretçi Pınar

    Helal!!!

  59. Ziyaretçi Hasan

    Arkadaşlar yeni sevgili buldum bana güvenmiyor, kendimi ona nasıl güvendirebilirim?

  60. Ziyaretçi Yaren

    Ona elinden gelebildiği kadar etkileyici sözler söyle gözlerinin içine bak ellerini tut inşallah güvenir.

  61. Ziyaretçi Emrah

    Hasan kardeş bence dürüst ol, yalan konuşma, onu kaybedecek olsan bile ben hep dürüst oldum yalan konuşmadım ve şu anda bana kendisinden bile çok güveniyor. Unutma yalan gün gelir ortaya çıkar ama doğru hep doğru olarak çıkar karşına, bence dürüst olduğunu söyle yenge hanıma.

  62. Ziyaretçi Didem

    Güveniyorsa bırak gitsin değmez boş ver..

  63. Ziyaretçi Çiğdem

    Sana güvenmeyen insanda hayır gelmez, başka birini bul yıpratma kendinizi değmez..

  64. Ziyaretçi Ruken

    Bence güzel sözlerle güvendirebilirsin.

  65. Ziyaretçi Zeynep

    Valla karşıdaki kişiye bağlı ama ben ona güvenmiyordum diye bıraktım dikkat et o seni bırakmasın.

  66. Ziyaretçi Zeynep

    Valla sonradan üzülen sen olma da.

  67. Ziyaretçi İboş

    Çok basit, doğru ol yeter.👍🏼

  68. Ziyaretçi Zeynep

    Seviyorsa elbet bir gün güvenir kardeşim sen üzülme.

  69. Ziyaretçi Aşkın Su

    Sen yıldız kaydığında tuttuğum dilek değilsin, sadece ezan okunurken ettiğim duamsın.:)

  70. Ziyaretçi Zeynep

    Desene kabul olmuştur.

  71. Ziyaretçi Nur

    Çok güzel.

  72. Ziyaretçi Defne

    Zaman sen yanımda değilken geçmiyor. Zaman sen yanımdayken de yetmiyor.

  73. Ziyaretçi Esra

    Ortasını bulursan söyle ben de oraya gelirim, çünkü ben de aynı derdin esiriyim.

  74. Ziyaretçi Yenilmedik Keki

    Seni çok ama çok seviyorum hatunum, kaderim sana tepeden tırnağa kadar sevdalıyım.

  75. Ziyaretçi Hatun

    Vaaayyy
    Gözüme girdin aşkım
    Yazan hatunun.

  76. Ziyaretçi Nursena

    Kime ne emanet ettiysek, Ya kırdı, yada kaybetti.. Anladım ki emanete en güzel bakan ”ALLAH” idi..

  77. Ziyaretçi Bekir

    Uzak deyip deyip dert ettiğin nedir ki sevgili? Biz yaradanı görmeden sevmedik mi?

  78. Ziyaretçi Zeynep

    Helal!!!

  79. Ziyaretçi Yasemin

    Aşk en güzel şey, tabi yaşayabilene güzel

  80. Ziyaretçi Ahmet

    Doğru insanı bulmak zor.

  81. Ziyaretçi Hayat

    Aynen önemli olan sevdiğinin kıymetini bilip ona ihanet etmemektir.

  82. Ziyaretçi Elif

    Aynen AHMET

  83. Ziyaretçi Elasu

    Elif şiirimi okur musun?

  84. Ziyaretçi Veysi

    Mutlu olmak kimin umurunda, sen yanımda ol yeter. 😍😍😊

  85. Ziyaretçi Muharrem Kozanoğlu

    Neyleyim yanımda sen yoksan eğer dünyanın servetini sevdiğim.

  86. Ziyaretçi Asli

    Güzel sóz

  87. Ziyaretçi melekk

    Veysi nerelisin

  88. Ziyaretçi Erdal

    Aynen sen yanımda ol yeter..

  89. Ziyaretçi Saan

    Aşk herkesi kör eder.

  90. Ziyaretçi Semra

    Ben sizle arkadaş olmak istiyorum, kendiniz sakın sevdiğiniz birinden kaçmayın.

  91. Ziyaretçi Svs55

    Aşk baba dedik yetim bıraktı.

  92. Ziyaretçi Yasemin

    Aşk yavaş gibi gider ama yaşaması güzel.

  93. Ziyaretçi Pehliva Türkmen

    Seni nasıl sevdim biliyomusun herkeze yol sana sol yanımı verecek kadar ;)

  94. Ziyaretçi Ruken

    Bir kıza verebileceğin en güzel hediye soyadındır.

  95. Ziyaretçi Zeynep

    Aynen süpersin.

  96. Ziyaretçi Buse

    Gözlerine baktıkça ağlasa da gözlerim..
    Ağlamak için de olsa gözlerini özledim….

  97. Ziyaretçi Ahmet

    Sevmek için yürek lazım.

  98. Ziyaretçi Banu

    Peki o kişide yürek yoksa ya da varmış gibi yapıyorsa ne olacak…

  99. Ziyaretçi Zeynep

    Haklısın

  100. Ziyaretçi Mehmet

    Haklısın.

  101. Ziyaretçi Bekleyiş

    İşte sorun yüreği bulabilmek, bulduysan senden mutlusu yok.

  102. Ziyaretçi Erhan Şahin

    Senden çokta uzakta olsa, seni sevmese de sen onu delice seversin ama nedenini bilemezsin.

  103. Ziyaretçi Kenan

    Ben sevdim ama boşa sevdim, aşk yalan be arkadaşlar inanmayın.

  104. Ziyaretçi Serkan

    Hayat ne kadar zor olsa da biz mücadele edeceğiz.

  105. Ziyaretçi Zeynep

    Sonuna kadar devam.

  106. Ziyaretçi Melisa

    Zaman sen olmayınca geçmiyor, sen olunca da yetmiyor..

  107. Ziyaretçi Elvan Alanyurt

    Melis bu ne knk?

  108. Ziyaretçi Super Kız

    Abi bıktım sevmekten, karşılıksız olduğunu oğrenende her defasında yıkılmaktan bıktım.. Ama güzel kızım yani..sadece olmadık insanlara aşık oluyorum…ama değmez.. kendinizi yormaya.. Eğer karşılıksızsa… bu aşklar sevgiler hep fasa fiso boş verin sallayın gitsin yaaa.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

  109. Ziyaretçi Adsiz

    Güzellik sevmek falan mı sanıyorsun sen, güzellik para değil ayıktın mı?

  110. Ziyaretçi Hande

    Aşk diye bir şey yok gülüm kendine ihanet etme☺☺

  111. Ziyaretçi Zeynep

    Önemli olan dış güzellik değil ki, ona bakarsan ben de güzelim her kız güzeldir zaten, önemli olan iç güzellik..

  112. Sedat Sedat

    Siz siz olun herhangi bir tartışmanın ortasında bütün yaşanmış güzel şeyleri hiçe sayarak yok eden insanlardan olmayın.

  113. Defnee Defnee

    Haklısın 😟

  114. Erzurumlu Heval Erzurumlu Heval

    Güzün arkanda kalmasın bende seni unuttum.

  115. Ziyaretçi Dilber Aşk D A T

    Kimi GÜZELİM der sevdiğine, Kimi ÖZELİM ama sevgi ne güzellik ister ne de özellik, SEVGİ SADECE YÜREK İSTER.

  116. Ziyaretçi Mutluluğum

    Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşam üstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.

  117. Ziyaretçi Neyir

    Aynen doğru ☺

  118. Ziyaretçi Saliş

    Başlatması zor, bitirmesi daha da zor.

  119. Ziyaretçi Nursena

    Bırakıp giden bir gün dönmek ister !! Bırak dönsün ne kaybettiğini görsün…
    Bir kere gittin ya artık bin kere dönsen de boş…sen bende bittin artık ömrünce sevsen de boş…

  120. Ziyaretçi Hayat

    Bırakan benim ama kaybeden o olacak, o bunu anlayana kadar her şey çok geç olacak.

  121. Ziyaretçi Banu

    Bazı ş*refsizlerde ne yürek var ne kalp ne de aşk var, anca seviyormuş gibi yaparlar. Sonra bir kaç gün gönlünü eğlendirir basar tekmeyi. Öyle bir aşka tutulmamak en iyisi gerçek aşkı da bu gibiler tattırmıyor işte arkadaş….

  122. Ziyaretçi Nursena

    Çok haklısın Banu insanlara güvenilmiyor bunun kadını erkeği de yok, nefis meselesi Allah erkeklerimizi Hz. Yusuf gibi namuslu, kadınlarımızı Hz. Meryem gibi iffetli etsin. Hz. Yusuf gönül kuyusu derin, Züleyha’sı tek. Nerde öyleleri, Allah yardımcısı olsun bütün insanların.