Öğrenci Lafları

Öğrenci Lafları

Sayfamızda Öğrenci Lafları, Komik Öğrenci Sözleri, En Güzel Öğrenci Mesajları yer almaktadır.

 Vize haftası demek; az samimi olduğunuz sınıf arkadaşınızdan bile ‘kardeşim merhaba’ lafını duymak demektir. Notlarımı isteyecek çakkaall icon smile Öğrenci Lafları

Öğretmen ‘Ödevin Nerede?’ Diye Sorunca Ödevin Orda Olmadığını Bile Bile Çantasını Karıştırıp Bi Mucize Bekleyen Öğrencileriz Biz. (:

Dün annemin yanına gittim oturdum. Ne oldu bilgisayarın mı bozuldu dedi. İyi kadın ya halden anlıyo.

Lan o değil de evdeyken öyle şeyler yaptırıyorlar ki insan okulu bile özlüyor bazen.

Allah’ım şükürler olsun verdiğin Nimetlere, Diğdemlere, Çiğdemlere, Gizemlere, Mervelere…

İnsanların %80′i matematikten anlamıyormuş. Neyse ki ben o %45′lik kısımdayım.

Matematik 2.yazılımdan 80 alsam hoca sözlüme 100 verse insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa.

Akşam çalışırım – neyse sabah erken kalkıp çalışırım – neyse serviste çalışırım – neyse ilk ders çalışırım – neyse kopya çekerim.

Parasını verip dershaneye yazılıyorduk hoca gelmeyince de seviniyorduk. Zengin miydik, geri zekalı mıydık? anlamadım.

Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.

Dünya’nın en güzel cümlesi ‘seni seviyorum.’ falan değildir. Annenin sabah, ‘bugün yorgunsan yat uyu, okula gitme.’ cümlesidir. Ama yok öyle bir dünya.

İlkokulda nöbetçi öğrenci diye bir şey vardı. Bunlar işlerini çok ciddiye alırlardı, sanırsın Topkapı Sarayınının muhafızları.

E-okul fotoğrafını göster; seviyorum diyorsa senindir, sevmiyorum diyorsa da haklıdır. Şimdi yalana gerek yok.

Sınav esnasında yanınızda ki arkadaş kağıdı full doldurmuşsa ve siz ona “az yardım et” derseniz o size şunu der; Sallıyorum olum.

Benden küçük birinin derslerine yardım ederken, soruları şakır şakır çözdüğümde kendimi dahi zannettiğim doğrudur.

1 işçi bir binayı 37300 saniyede yapıyorsa, 37300 işçi 1 binayı 1 saniyede nah yapar. Nerde kaldı orantı? Matematik bitmiştir benim için.

Ben o karneyi almak istemiyorum, okula hediyem olsun. Hatta bana karne basmasınlar ağaçlar kesilmesin benim için, tohumlar fidana fidanlar ağaca anlayabiliyor musunuz?

+ Anne sınavdan 90 aldım.
- Komşunun çocuğu 100 almış.
+ Anne komşunun çocuğu, annesinden 200 tl harçlık almış.
- Elalem bizi ilgilendirmez yavrum.

- www.neguzelsozler.com Hocam, Ece’nin başı ağrıyor 25 kişi tuvalete götürebilir miyiz ?
+ Tabi kızım.

- Hocam, Ali’nin top oynarken bacağı kırıldı hastaneye götürücem.
http://www.neguzelsozler.com/guzel-sozler/ogrenci-laflari.html
+ Kendi gider sen otur.

Hocam Sizi Okadar çok Seviyorumki Vereceğiniz Nota Göre Sevdim Daha Çok katlanacak Size icon smile Öğrenci Lafları

ASLA SÖYLENMEMESİ GEREKEN ÖĞRENCİ SÖZLERİ icon smile Öğrenci Lafları

Üzüm üzüme,öğrenci karneye baka baka morarır.

2 öğrenci Bir Olunca Dersler Tenefüs Olur.

Keskin sirke küpe, uslu öğrenci sınıfına zarar.

Çalışkanın Pekiyisi tembelin Çenesini yorar

Ak akçe kantin içindir.

Yazılıdan kaçan sözlüye tutulur.

2 öğrenci Bir Olunca Dersler Tenefüs Olur.

Ak akçe kantin içindir.

Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.

Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır.

Seni ben Notlarıniçin Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm.

Kulak küçüktür ama öğretmenin ağzını sulandırır.

Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

Biraz Şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim.

Öğrenci dediğin çektiği kopyadan belli olur.

ben okuu Sen Varsın Diye Seviorum bebeğim.

Seni ben Notlarıniçin Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm.

Her öğrencinin kalbinde bir beş yatar.

öğretmenler gününde Sadece iyi Not veren Hocaların öğretmenle gününü kutlayalım.

işleyen Demir Pas Tutmaz, Kopya Çekmeye Çalışan El Rahat Durmaz.

Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

Aşk Ağlatır Sınav Sövdürür Matematikçi inletir.

Görünen kopya kılavuz istemez.

Denize düşen yılana, sınava giren kopyaya sarılır.

Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

Hocaya Yalakalık yaparsan 5 Yapmazsan Keleş Alırsın.

Hacanın Vurduğu yerde Gül Biter Disiplin üzerinizden geçer :=)

Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.

Disipline Beraber gittiğin Sınıf Arkadaşın Hayat Arkadaşındır.

Bana Kopya Verenin 40 Yıl Kölesi Olurum.

Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır.

Parmağını Notuna Göre Kaldır.

Not: Siz de sitemize katkıda bulunmak istiyorsanız; yorum bölümünü ya da Yeni Söz Ekle butonunu kullanarak güzel sözler ekleyebilirsiniz.


Paylaş
Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Bu yazıya 53 yorum yapılmış.
  1. Kapak sözler yazar mısınız lütfen bi arkadaşım sinirlerimi bozuyor da.

  2. Dünya fani ölüm ani öğrenciyiz diye sevmeyelimmi yani..

  3. En güzel mazeret: öğretmenim ödevim evde kaldı:)

  4. Allaha şükür notlarım idare eder okuyanlara başarılar

  5. Pazartesi günü canı yataktan kalkmak istemeyen bir öğrenci cuma günü sevinçten havalara uçar :D ahahahah :D :)

  6. onu düşünüyorum
    sonra 9u
    sonra 8i
    ve sonra da 7yi

  7. sınavdan bir gün önce:

    Yarın bn :
    Anası mezar diken mayozun karekökünün imzaladığı Sevr antlaşmasının farzları kinesthetic learner mıdır?

  8. O kadar güldüm ki :D
    Karanfiller kıskandı :(

  9. uww öğrenci sözleri :D :D gülmekten ölcem

  10. Hep aynı şeyler tekrarlanmış ama güzeldi beğendim.