Güzel Sözler
SPONSORLU BAĞLANTILAR
SPONSORLU BAĞLANTILAR

Resimli Damar Sözler

Bu galerimizde Resimli Damar Sözler, Resimli Damar Mesajlar yer almaktadır. Facebookta beğenip arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz. (58 Resim) 0000_48019_506486982748622_74368396_n
  1. Merve

    Saçma begenmedim bu ne yaaa

     23 Mart 2017
  2. Ali Belin

    Git yolun açık olsun…

     03 Mart 2017
  3. yasemin

    Aynen

     12 Mart 2017
  4. Defne Ela

    Eskimezsek eksilmeyiz…

     01 Mart 2017
  5. Ezeledek

    Ben son sözümü sana ayırdım, kelime-i şehadetten önce gel ne olur!

     07 Mart 2017
  6. Kral Alem

    Hımmmm çokta tın.

     13 Mart 2017
  7. Merve

    Aynen kanka.

     23 Mart 2017
  8. Hayat

    Boşverin sevmeyi.

     24 Şubat 2017
  9. çilem

    Aynen sevmek başta toz pembe ,daha sonrada ızdırap ve çile.

     03 Mart 2017
  10. Hayat

    Şekerden evimiz, tuzdan hayallerimiz vardı, ama dün yağmur yağdı.

     24 Şubat 2017
  11. Aslı

    Of ulan of elbet bir gün bizi de seven olur demi.

     23 Şubat 2017
  12. saffet

    Yaw canını sıkma, yanında olması gerekenler zaten yanında, defolup gidenler kimin umrunda.😉😉

     23 Şubat 2017
  13. Şeyma

    Bencede

     03 Mart 2017
  14. Ezeledek

    Olur mu?

     07 Mart 2017
  15. aşkın kahramanı

    Çok doğru bencede saffet. :)

     16 Mart 2017
  16. Melisa Çelik

    Ask kısa ve geçici bir şey.

     21 Şubat 2017
  17. Büşra

    Aynen

     14 Mart 2017
  18. Hüseyın

    Melisa aşk insana sevmesini sevdirmesini öğreten bi ilimdir. Tabi bunları sevmesini bilene sevdirmesini bilenlere.

     16 Mart 2017
  19. Buse Akyol

    Tamda beni anlatan sözler..

     14 Şubat 2017
  20. Bun

    Ta kendisisin can…

     18 Şubat 2017
  21. Büşra

    Ne demezsin

     14 Mart 2017
  22. Selçuk

    Sevdiğin kişi başkasını severse..

     27 Ocak 2017
  23. Leyla

    Ya sabredeceksin, yada vazgeçeceksin.

     09 Şubat 2017
  24. Egsun

    Çok acı

     11 Şubat 2017
  25. Berk

    Valla bana da oldu, sevdiğim kız en yakın arkadaşımla çıktı.

     13 Şubat 2017
  26. Emir Arda

    Herkesin sevdiği ve görüşü farklı olmalıdır.

     13 Şubat 2017
  27. Sıla Deniz

    Bence aşk her şeye değer. Seni seviyorum BARAN’ım…

     27 Ocak 2017
  28. Emir Arda

    Doğru bence Aşk her şeye değmez.

     13 Şubat 2017
  29. Büşra

    Bence aşk her şeye değmez.

     14 Mart 2017
  30. Berna

    Ağlasam sesimi duyar mısınız,
    Mısralarımda;
    Dokunabilir misiniz,
    Göz yaşlarıma, ellerinizle?

    Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
    Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
    Bu derde düşmeden önce.

    Bir yer var, biliyorum;
    Her şeyi söylemek mümkün;
    Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
    Anlatamıyorum.

    Orhan Veli Kanık

     16 Ocak 2017
  31. Mehmet

    Keşke benimde böyle sevenim olsaydı.

     27 Ocak 2017
  32. Keşke

    Keşke

     07 Şubat 2017
  33. bozo

    Ben öyle bir yer biliyorum.

     12 Şubat 2017
  34. Büşra

    Aynen çook doğru.

     14 Mart 2017
  35. Berna

    Ben seni ıslak gözüken kirpik uçlarına kadar sevdim,
    Ben senin küçük gözüken o gözlerini sevdim,
    Ben seni yürekten sevdim,
    Sen bi o…… için gittin, gittin de deydi mi gittin de mutlu oldun mu?
    Keşke gözümden binlerce yaş düşseydi de sen düşmeseydin be.
    HİÇ BİŞİ ESKİSİ GİBİ OLAMAYACAK SEVGİLİM..!

     15 Ocak 2017
  36. Berdan

    Vay be Berna hayırdır.

     06 Şubat 2017
  37. Kenan

    Helal Berna

     21 Şubat 2017
  38. kırık kalp

    Bugünlerde gözümden düşen düşene, biride onun için candan onun için bir başıma kimsesiz kaldım onun için hayatımdan geçtim, oysa beni aldattı, bi de aldatmıyorum diye çocuklarımın üstüne yeminler etti, bittin ben çocuklarıma ana da baba da olurum.

     03 Mart 2017
  39. AsEnA

    Lakin biz samimi siyahları severiz samimiyetsiz gökkuşaklarını değil….

     14 Ocak 2017
  40. i

    Kara sevda sözler bu..

     03 Ocak 2017
  41. Emir bulut

    Bir nefes gibiydi gördükçe yaşatan koptukça da ağlatan.

     01 Ocak 2017
  42. Melisa Çelik

    Bir insanı seviyorsun ama o sevmezse ne olur.

     21 Şubat 2017
  43. Meriz

    Çoook güzel çok beğendim. 👍

     26 Aralık 2016
  44. Alaaddin Demirhan

    Olsaydın keşke acısıyla tatlısıyla,
    Sen olsaydın…
    Kendimi de yitirdim senden sonra,
    Islak gözlerime bakma onlar mutlu sen geldin ya aklıma,
    Sevgilim de dedin mi başkasına,
    Senden sonra son oldu güneşim doğmadı bir daha,
    Hani biraz seni istedim çok şey değil ya,
    Gülemedim doğru düzgün ben senden sonra,
    Tam mutlu oluyorum tam gülüyorum derken,
    Hayalin gözümün önün de.
    Ve bir defa daha sövüyorum sensizliğe sen sen sen,
    Birazda beni anlatayım mı sevgilim dinle,
    Bedenim uçurum kenarında..

     22 Kasım 2016
  45. Pinar

    Çoook süper

     31 Aralık 2016
  46. Asena

    Aynen canım.

     14 Ocak 2017
  47. Gokcin pinar

    Benim güneşim doğmadı ben mutlu olmadım ama o oldu.

     15 Mart 2017
  48. Sıla

    Yağmur tanelerini saymak kadar zordur aşk.

     18 Kasım 2016
  49. Selcuk

    Aşk mı acı mı?

     25 Aralık 2016
  50. Ece

    Sıla çok doğru diyorsun.

     22 Ocak 2017
  51. Ece Akman

    Ne aşk nede acı biz kızlar hep iyi niyetimizden dolayı kaybettik zaten, aman şunu kırmayalım, aman bunu kırmayalım derken kırılan hep biz kızlar olduk.
    Sevecek ne kalbim, nede acı çekecek bir yanım kaldı. Sen hiç sigaranın dumanına hayal kurdun mu tatlım?

     23 Mart 2017
  52. 4102

    Aynen öyle

     25 Ekim 2016
  53. Defne

    Aynen

     05 Kasım 2016
  54. 4102

    Canım aynen öyle.

     06 Kasım 2016
  55. Elika

    Ne aşk, ne acı, değerse sevdiğine mutluluk.

     01 Ocak 2017
  56. Emo

    Sevmeyi bilmeyeni seversen böyle olur işte hayat..

     13 Eylül 2016
  57. 5

    Ask gerçekten çok güzel şey, sevdiğin adam için canını verecek kadar güzel.

     01 Ekim 2016
  58. Azet

    Aynen

     07 Kasım 2016
  59. Maria Ece

    Değerini bileni seveceksin kardeşim.

     06 Aralık 2016
  60. Ece Akaman

    Sevgini hak etmiyorsa sevmeyeceksin arkadaşım, şimdiden yol göstereceksin ki ona göre davransın.

     23 Mart 2017